Incredible [Uitloop]

ylke

VWC lid
Artikelnummer: cr5674
Artikelnaam: Incredible
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht:
Aantal Schoten: 35
Effectomschrijving: Onze Nieuwe waaiercake. Zoals de naam al aangeeft is deze echt ongeloflijk mooi.!
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Kartoneenheid: 8/1
Richtprijs: € 59,95
Voorverkoopprijs: € 29,95

incredible.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Geen slechte cake, echter zou ik de Z wave in het begin net een tandje sneller gemaakt hebben. Dit zou ook de finale dan onnodig maken.

Ziet er niet verkeerd uit. Volgens mij een 25MM waaiercake. Maar eerst even op een demo bekijken voordat ik de cake eventueel aanschaf.

Ziet er niet verkeerd uit. Volgens mij een 25MM waaiercake. Maar eerst even op een demo bekijken voordat ik de cake eventueel aanschaf.

sluit me helemaal bij jou aan, eerste indruk is dat hij er goed uit ziet maar wil hem eerst op de demo zien, en de prijs moet natuurlijk wel leuk zijn!

Deze viel ons gisteren ook op en werd aangetekend op de schietlijst voor het wensenlijstje. :p
Flinke uitwerking in deze bak en ook mooi uitgewerkt. Voor een prijs van 30 euro echt wel interessant.

Film van pyromaniac;

Ik heb deze gekregen omdat de Mega Mini er niet meer was en ook niet meer geleverd zou worden. Ben erg benieuwd.

Heeft iemand deze nog gefilmd in Vijfhuizen, ik ben namelijk reuze benieuwd hoe hij presteert ?

Heeft iemand deze nog gefilmd in Vijfhuizen, ik ben namelijk reuze benieuwd hoe hij presteert ?

Mijn Film! Een prima waaier voor 30 euro als je het mij vraagt. Niet de beste en misschien ook niet aantrekkelijk voor de freak. Maar wel leuk voor de gewone consument of de vooravond.

Ik dacht dat ik een tekort aan waaiercakes zou hebben, echter bleek dit niet het geval en staat hij hier nog. iemand die hem wel live heeft gezien in de straat ?

Back
Bovenaan