In Shock (Salute cake 1)

De Schuurmans dealer in Den Bosch vertelde dat deze niet afgekeurd is, maar dat er wel veel twijfel was. Hij zei officieel bevestiging hebben gehad vanuit Schuurmans.

Ik las dat het flash voor de burst meer dan 2 gram is (richting de 4 á 5 gram)?? Twee gram is toegestaan, waarom dan zoveel flash in deze?

even voor de duidelijkheid dit is de 2012 versie:

30122013537.jpg

en dit is de 2013 versie:

30122013536.jpg

nu nog kijken of er verschil is in de uitwerking, we zullen het morgen zien... :p

Zeker geen 10! Bij de 2012 versie is er 4 gram voor de tail gebruikt. You can do the math ;)
En nog een beetje voor de lift, dus nee inderdaad, zeker geen 10gr voor de knal.
Maar desalniettemin genoeg, want hij gaat heeeeeerlijk! Wat een topper! En zo te lezen is de 2013 versie ook gewoon weer rossen geblazen!

Hij ging keu=i en kei hard
maar hij knalde ook uit elkaar.. Nu dus even een emmer wat pakken en de restanten daarin

-edit- nu de adrenaline/schrik wat gezakt is even normaal mijn verhaal :-)

Hij ging echt loei-, maar dan ook loei hard. Had daarvoor de Secret Salute afgestoken, maar die verbleekte echt bij de Salute Cake 1. Halverwege knalde die dus uit elkaar, gelukkig stonden we op een meter of 30 en schoot het niet onze kant op. Even 10 minuutjes laten liggen, en net in een emmer water gedaan. De helft van de cake is dus niet afgegaan zag ik net. Lontjes en alles zaten er nog in/aan.

Al met al, wat een ervaring! De eerste reactie is toch; 'die steek ik niet meer af' Ongetwijfeld zal ik er zo nog wel een afsteken, maar de schrik zat/zit er goed in iig

Als ik m nog ga afsteken, dan verleng ik iig de lont en zet m nog verder en afgelegener neer.

-edit- Ik heb ook de 2013 versie.

Laatst bewerkt:
Hier stopte er 1 na 6 schoten. 2013 versie. Na ik de vorige post las zou ik best wel eens kunnen begrijpen dat ze afgekeurd zijn.

Soo, 2013 versie??!! Proficiat allen die de 2013 versie heeft! Is alles toch nog goed gekomen! Zelf net ff 2012 afgestoken... wat een dreunen en dat voor nederlandsch vuurwerk!

Het is echt pracht hard haha, na 0uur deze vier maal als finale :D wordt helemaal top. Alleen jammer dat ik tijdens het afsteken al een soort nostalgie gevoel heb omdat volgend jaar waarschijnlijk deze niet meer mag, maar dit jaar nog even genieten :p geweldig!

Back
Bovenaan