In Shock (Salute cake 1)

Zijn dat niet gewoon de 2013, volgens mij had de 2012 een andere type label.

verrek... nu je het zegt! ik zie ook geen jaartal op de cakes staan... mij is verteld dat deze uit 2012 kwamen... die heb ik vorig jaar niet gehad dus ik had geen vergelijkingsmateriaal. de foto's in dit topic laten zien dat je gelijk hebt... mmm baal ervan dat ik alsnog allemaal 2013 versies heb, maar de eerste berichten zijn gelukkig ook goed over deze badge.

Dat is inderdaad de 2013 versie Ghoost! Maar lekker boeien want ze klappen hetzelfde. Enkel af en toe een flut boeketje tussendoor. Ik ga nu even naar een winkel bellen in de buurt of ik een karton kan kopen met wat korting. Wens me succes!

verrek... nu je het zegt! ik zie ook geen jaartal op de cakes staan... mij is verteld dat deze uit 2012 kwamen... die heb ik vorig jaar niet gehad dus ik had geen vergelijkingsmateriaal. de foto's in dit topic laten zien dat je gelijk hebt... mmm baal ervan dat ik alsnog allemaal 2013 versies heb, maar de eerste berichten zijn gelukkig ook goed over deze badge.

Vond t ook al vreemd 2012. Had vorige week nog gebeld over de bestelling en gelijk gevraagd of 2012 er nog was. Die was toen dus helemaal uitverkocht.

Ik heb bij een plaatselijke winkel 4 keer de 2012 versie op de kop getikt voor een te hoog bedrag maar het is het waard!

op de valreep per toeval zag ik er een dummy van in een winkel waar ik bijna nooit kom :P , voor 20 eurotjes 1tje kunnen meenemen :D. morgen om 10 uur de lucht in ^^

Wat vroegen ze er voor, het is zeker een mooie cake om de boel even wakker te schudden.

32,50 per stuk, gewoon de advies prijs. Helaas waren mijn 9 stuks bij Orthen niet geleverd, toen had ik ze voor 20 euro per stuk. Gelukkig toch nog 4 stuks kunnen regelen voor een woekerprijs.

Ik moest deze hebben, op de fiets naar een Schuurmans dealer geweest en daar was 'ie nog! Helaas wel €32,50 voor neer moeten leggen maar toch 2 mee genomen, morgen knallen!

Deze was afgekeurd? Maar ik lees berichten dat mensen ze nog hebben gekocht (2013 versie). Kan dat nog mits ze natuurlijk op voorraad zijn?

Ik acht de kans klein, maar je kan eventueel nog even heel snel in de auto springen en die dichtsbijzijnde dealers afrijden, dat is deze topper wel waard. :D

Ik heb net ook mijn kartonnetje opgehaald. Vorig jaar had ik m niet, en na alle verhalen, is dit toch wel de cake waarom ik het liefste wil dat het zo snel mogelijk 31-12-2013 10:00 is. Morgen gewoon werken, dus lekker op werk stoken :-)

Vanavond bij van nes geweest een vuurwerkdealer in Noordwijkerhout en daar stond hij nog in de schappen als zijnde te koop. Ik heb er niet naar gevraagd dus heel zeker ben ik niet. Maar je kunt altijd een belletje plegen als je het waard vind er nog een te halen.

Back
Bovenaan