In Shock (Salute cake 1)

Ik vind ze niet super hard gaan, iig niet zo hard als vorig jaar dat is me al lang duidelijk.

Hij komt wel boven de big 19 uit en boven alle andere knalcakes in nederland maar vorig jaar ging deze gewoon harder dan de bs 120 van een vent hier verderop.
Dat haalt ie dit jaar gewoon niet.

Ben bij een winkel deze wezen ophalen en kreeg de 2012 versie mee.
Volgens de beste man had ie nog 4 dozen,
en kreeg de 2013 versie niet geleverd omdat deze niet op tijd binnen waren?

Dat denk ik ook maar bewaar ze lekker voor volgend jaar.

Niet op de verwarming leggen mensen, flash composities zijn er onstabiel als de temp snel stijgt!

Ik vind ze niet super hard gaan, iig niet zo hard als vorig jaar dat is me al lang duidelijk.

Hij komt wel boven de big 19 uit en boven alle andere knalcakes in nederland maar vorig jaar ging deze gewoon harder dan de bs 120 van een vent hier verderop.

Mijn reactie van net had eigenlijk betrekking op deze :bonk:

jow keals, ik heb net even de nieuwe 2013 versie uit elkaar gehaald.

ik ga zo even 1 tube voor jullie testen en filmen

groeten

grappig hoe de meningen compleet verschillen over deze cake, dat was al zo voordat ze geleverd waren maar zelfs nu ze geleverd zijn heeft nog steeds iedereen een andere mening.. :D

Harder dan de BS 120......ja natuurlijk , dream om dude:bye:

Ik was niet aan het lachen toevallig haha, Ik vond hem erg goed. Heb zelf de 2012 versie niet gehad, dus kan geen vergelijking maken.

Jongens ik kon het ook niet laten, heb een 2013 afgestoken, maar wat een indrukwekkende knallen zeg. Je voelt het gewoon.
Qua knal ontdek ik geen verschil.

Top cakes!!

Back
Bovenaan