In Shock (Salute cake 1)

Zeker jammer dat ze niet meer te verkrijgen zijn.. maar gelukkig heb ik ze in grote getallen gestookt. Dit waren echt heerlijke doffe dreunen die alle categorie 2 knalcakes er uit blaast. Z'n broertje komt er ook héél dicht bij in de buurt! Misschien kan je daar naar kijken?

Was het niet zo dat ze afgekeurd waren, een dag voor de verkoopdagen en dat het nog maar de vraag was of je ze uitgeleverd kreeg?

Dat klopt helemaal, heb je gelijk in. Maar ik kan me niet echt herinneren dat er leden van hier waren die ze niet mee hebben gekregen.

Klopt, volgens mij wist iedereen van de afkeur maar bij het uitgeven aan de freaks had men een tijdelijke geheugenstoornis.
Het was meer van, aanpakken die doos en verder niet gaan vragen aub hahahaha

Haha ja ik weet het nog goed. Ze werden uitgeleverd door Vulcan en de nacht voor de verkoop pas teruggeroepen. Maarja, wie leest nou nachts de mail toch! Lekker uitgeleverd. Helaas waren het er weinig. Hij was zo goed!

Zeker jammer dat ze niet meer te verkrijgen zijn.. maar gelukkig heb ik ze in grote getallen gestookt. Dit waren echt heerlijke doffe dreunen die alle categorie 2 knalcakes er uit blaast. Z'n broertje komt er ook héél dicht bij in de buurt! Misschien kan je daar naar kijken?

Laat ik er nou net 14 van in bestelling hebben :p Zeer benieuwd naar, de nummer 1 ook aantal keren mogen stoken en als de nummer 2 er ook maar een beetje bij in de buurt komt ben ik happy.

Was het niet zo dat ze afgekeurd waren, een dag voor de verkoopdagen en dat het nog maar de vraag was of je ze uitgeleverd kreeg?

Wat ik destijds heb begrepen was dat er ook nog eens 2 verschillende batches waren. Een via Hamburg ingevoerd en een via Antwerpen. Winkelier vertelde dat hij gewoon mocht uitleveren omdat de batch die via Hamburg was gekomen niet afgekeurd was.

Ik was helaas iemand die ze niet kreeg uitgeleverd toen en daar baalde ik echt vreselijk van. Ik had het jaar daarvoor 2 karton geschoten en MOEST ze opnieuw hebben.. helaas mocht dat niet baten. Toen de plaatselijke dealer op de 30e nog gebeld of zij toevallig nog wat voorraad van vorig jaar hadden en jahoor.. nog 4 stuks. Koste me wel de hoofdprijs ( 32,50 ps ) maarja, wat de gek er voor geeft he :D

@ brian the freak, geloof me die nr 2 gaat heerlijk! Ik heb er nog 2 bewaard maar gelukkig nog wat bij besteld dit jaar. Word echt lekker genieten!

Wat ik destijds heb begrepen was dat er ook nog eens 2 verschillende batches waren. Een via Hamburg ingevoerd en een via Antwerpen. Winkelier vertelde dat hij gewoon mocht uitleveren omdat de batch die via Hamburg was gekomen niet afgekeurd was.
Ik heb nog een set met twee verschillende labels

IMG_7210.jpg

Ook bij mij werden ze toen niet uitgeleverd, en daardoor deze nooit in de straat kunnen meemaken. Nog steeds balen gezien de kwaliteit van de huidige knalcakes.

Hier nog een filmpje ''uit de oude doos'' van de Salute cake 1 - Shock wave - Vulcan / Schuurmans. Oud & nieuw 2014 / 2015:

Wat klapte dat ding toch afschuwelijk hard! Klappen en echo's waren in naastliggende dorpen te horen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Prachtig knalblokje idd....maar veel te veel kruit erin dus bleek later...

ja klopt, de dealer van mij verkocht ze ik wist via dit forum dat er een afkeur was alleen was de dealer nog niet op de hoogte, heb toen meteen ingeslagen. Inderdaad wat een beautys waren dit.

Back
Bovenaan