Imaginary 2.0

Heeft iemand deze misschien toch al ergens de lucht in zien gaan? Beelden zou helemaal geweldig zijn maar een persoonlijke ervaring zou ook al erg fijn zijn om te horen.
Geen films te vinden helaas. Was er ook wel benieuwd naar ja. Komend jaar zullen we deze vast en zeker gaan zien :D

Eens ja, kleuren vielen mij op, deze heb ik ook besteld, zeer benieuwd naar! Verwacht een formaatje 1,5x Transbomber door die waaiers.

Iemand deze nog gehad. Ik heb hem laten staan en ben toch voor Funke Vivaldi gegaan. Maar heb daar een beetje spijt vandenk ik.

Iemand die ik ken heeft deze gehad, hij vond hem vele malen beter als bijv de Bella Ciao. Proline is meestal ondergewaardeerd maar er zitten wel goeie tussen dus
Voor een mooie prijs moet je deze aanschaffen zei hij

Ik heb foto's voorbij zien komen van iemand die hem echt wel gefilmd heeft, dus nog even afwachten.

Tikje winderig was het (zoals bekend) en niet de beste kwaliteit camera maar geeft een goed beeld hoe die het deed. Zeker geen verkeerde box. Op youtube staan nog wat andere boxen ook die vanaf zelfde plek gefilmd en geschoten zijn voor goed vergelijk.

Bedankt voor de films heren!
Ik zie wel dat de wind er mee speelt.
Maar des ondanks vind ik het mooi overkomen!
Ik ga deze wel een kans geven aankomende jaar.

Helaas had de wind er bij mij redelijk wat invloed op dat was jammer. Hij krijgt eind dit jaar als alles nog mag een tweede kans.

Kwaliteit en effectgrootte wijken toch wel erg af tov de productfilm/sample..

Jammer (dat kan niet alleen de wind zijn..?)

Gelukkig nog 1 kunnen bestellen, vorig jaar laten gaan met wind niet heel erg, hopelijk aankomende jaarwisseling windkracht 2 ;-)

Back
Bovenaan