Illuminate the Sky [Compound]

Viva la Bang

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 2670 A+B+C
Artikelnaam: Illuminate the Sky
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 3 x 1.380 gram
Aantal Schoten: 3x 100 schoten
Effectomschrijving: Volgt
Tube diameter: 25 mm
Kartoninhoud: 1/1
Tijdsduur: 3 x 50-55sec
Stijghoogte: 40-45m
Adviesprijs 2024: € 399,00
Voorverkoop 2024: € 369,00
Onlineprijs 2024: € 329,00

O.a. te koop bij: Evolutionvuurwerk.nl

Wij danken GBV-WECO voor de informatie
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Heel benieuwd naar deze, ramt er volgens mij lekker op los. Klopt het kaliber wel? Volgens mij past er geen 20 gram nem in een 25mm tube

Is deze set nu 30 mm of 25 mm?
Kan iemand van Evo of GBV mij anders het enorme prijsverschil 't.o.v. de Kingdom of Heaven verklaren met slechts 12 schoten meer

Is deze set nu 30 mm of 25 mm?
Kan iemand van Evo of GBV mij anders het enorme prijsverschil 't.o.v. de Kingdom of Heaven verklaren met slechts 12 schoten meer

Beide zijn 25mm compoundsets.

De Kingdom of Heaven is alleen 2x een 144 shots compound, en de Illuminate the Sky is 3x een 100 shots compound.

Hoe kan dit dan 3x2000 gram zijn

Het is geen 3x2000 grams. Ik zie het ook op de foto staan, maar ik denk dat de labels voor de eerste 3d afbeeldingen zijn gemaakt zonder verdere informatie door de designer. Wat ik zie in ons systeem is dat het 3x 1.380 grams is.

Prachtige set, lekker tempo, burst in orde. Ligt wel aan de prijs of deze in de straat komt, vind compound b beduidend minder dan a en c

Prachtig inderdaad. En voor nog geen €300,- maar even meegepakt. Dan ben ik gelijk klaar voor aankomende jaarwisseling.

Hele sterke set. Benieuwd of dit met of zonder kooi is. Kan wel het verschil maken

Na diverse keren product video bekeken te hebben deze voor een mooi prijsje besteld.

Finale van de Kingdom is dan mssn beter vind het gebruik van kleur en variatie in effecten bij deze set beter

opzich wel een mooie box. alleen jammer dat je op het einde zoveel crackling hebt. Dat is voor mij een reden om hem niet te nemen. voor dat geld wil ik eigenlijk wel een perfecte box.

Back
Bovenaan