Illuminate the Sky [Compound]

Vannacht opgehaald bij Vuurwerk Almere Haven. Zoals verwacht lekker compacte blokjes, formaat Dragon box.

Enige waar ik van baal is, en dat geld voor alle 100 en 144 shots vierkantige blokken van GBV, ze hebben hoofd- en reservelont naar mekaar toe geplaatst. Strak doorlonten zonder vertraging wordt een hels karwei. Ze doen er vanuit de importeur ook alles aan om doorlonten te bemoeilijken.

Bekijk bijlage 78605

Bekijk bijlage 78606

Ik had hem dit jaar ook, ben totaal niet actief op VWC. Maar bal er zwaar van dat ik dit topic niet eerder heb gelezen.
Vorig jaar de Evo Force One gehad, zeer tevreden erover geweest. Maar na deze bak die totaal niet normaal door te lonten was, laat ik volgend jaar Evo lekker staan. Genoeg andere mooie bakjes te vinden voor 400 ballen.

Mooi tempo, erg kleurrijk, schiet lekker door.
De onlineprijs vind ik deze waard, voor de adviesprijs heb ik mijn bedenkingen.
Geniet vanaf 3:53

.

Ik had hem dit jaar ook, ben totaal niet actief op VWC. Maar bal er zwaar van dat ik dit topic niet eerder heb gelezen.
Vorig jaar de Evo Force One gehad, zeer tevreden erover geweest. Maar na deze bak die totaal niet normaal door te lonten was, laat ik volgend jaar Evo lekker staan. Genoeg andere mooie bakjes te vinden voor 400 ballen.

Zijn gewoon 3 losse compounds zie het probleem niet
die lontjes zitten gewoon waar horen te zitten

Ziet er top uit. Bedankt voor de straat videos, maar wat vonden jullie ervan! Burst, prijs kwaliteit etc?

Zijn gewoon 3 losse compounds zie het probleem niet
die lontjes zitten gewoon waar horen te zitten

De reservelont aan dezelfde kant eruit laten komen hoeft geen probleem te zijn, maar echt pal naast de hoofdlont is nou ook niet de allerhandigste plek. Ook qua vonkoverslag.

Als je de lonten toch aan dezelfde kant laat uitkomen, doe dan de lonten aan de buitenkant ipv beiden aan de binnenkant. Dan had je de 3 compounds mooi op een rij kunnen zetten ipv zo'n bundel lonten bij elkaar als op foto 56 (zeker als je het vooraf al voor elkaar wil maken en er 1 groot blok van wil tapen).

Bohh ben ik blij dat ik vroeg in het jaar een 2023 batch nog voor een scherpe prijs heb besteld.
Blok komt op bovenstaande film veel beter uit de verf dan de productie film. Zit stiekem nog behoorlijk wat mooie kleurtjes in verwerkt

Dit is toch ook wel een toppertje hoor. Heerlijk tempo, mooie variatie en prachtige kleuren. Voor dit jaar past hij niet meer in het budget, maar hij gaat wel op de verlanglijst voor volgend jaar.

Dit is toch ook wel een toppertje hoor. Heerlijk tempo, mooie variatie en prachtige kleuren. Voor dit jaar past hij niet meer in het budget, maar hij gaat wel op de verlanglijst voor volgend jaar.
Waarschijnlijk het laatste jaar.. is een kooi product

Deze set zelf vorig jaar ook gehad voor 199€, perfectie bestaat bijna niet maar pohh dit was een mooie boxenset!
Veel variatie, goede burst en hele mooie felle kleuren.

zou ik er nu 300€ voor neerleggen? wellicht wel

Dit is mijn eerste aankoop van het jaar samen met 3x transbomber. Ben benieuwd, oogt op film zeker goed en 00.00 waardig. Wilde beginnen in de show met eerst de Fire Festival gevolgd door dit blok.

Back
Bovenaan