Ik zoek een cake

Aangezien alle compounds nog fris in het geheugen zitten en ik(net als velen met mij ) alweer bezig zijn voor volgend jaar.. ik zoek een compound met lekker kleur erin, niet te veel crackeling, wel een hoop chaos. Aantal mm maakt niet uit. Een kleurrijke chaos eigenlijk.

Aangezien alle compounds nog fris in het geheugen zitten en ik(net als velen met mij ) alweer bezig zijn voor volgend jaar.. ik zoek een compound met lekker kleur erin, niet te veel crackeling, wel een hoop chaos. Aantal mm maakt niet uit. Een kleurrijke chaos eigenlijk.

Evo Bomber schiet mij zo te binnen…

Spinnerz to colorz in mijn evaring de dikste bak met kleur. Helaas moet je tegenwoordig goed zoeken waar die nog te krijgen is.

1.2 insane crown bomber/ Kingstown Hangover. Of wil je echt alleen kleur zoals de Katan special 2?

Spinnerz to colorz in mijn evaring de dikste bak met kleur. Helaas moet je tegenwoordig goed zoeken waar die nog te krijgen is.

1.2 insane crown bomber/ Kingstown Hangover. Of wil je echt alleen kleur zoals de Katan special 2?

Inderdaad meer zoals de Special 2. Daar heb je er wel 2 van nodig voor de ultieme chaos lijkt mij?

Ik merkte de afgelopen jaarwisseling dat ik erg blij werd van de kleur geel in cakes, vaak met paars. Wie weet een cake met goede felle gele (en paarse) kleuren?

Heb deze jaarwisseling en paar straten verderop een zeer mooie cake gezien, maar ik heb geen idee welk het was (zag hem over de huizen heen dus kon niet precies achterhalen welke doos ik moest zoeken).
Hopelijk kan iemand mij helpen 'm te vinden a.h.v. een omschrijving?

- Het was een flinke waaiercake, gezien de duur en effecten gok ik wel >200euro.
- Allereerst kwamen er in zowel Z-shape als V-shape comets omhoog, in verschillende kleuren. Enigszins vergelijkbaar met Funke Rainbow In The Dark 3 of Fire Festival.
- Hierna kwamen er wat geluidsarme effecten, een soort 'falling leaves' of waterfall effect (geen idee hoe dit heet), afgewisseld met swimming fishtale effecten.

Hopelijk weet iemand me op een goed spoor te zetten..

Heb deze jaarwisseling en paar straten verderop een zeer mooie cake gezien, maar ik heb geen idee welk het was (zag hem over de huizen heen dus kon niet precies achterhalen welke doos ik moest zoeken).

- Het was een flinke waaiercake, gezien de duur en effecten gok ik wel >200euro.
- Allereerst kwamen er in zowel Z-shape als V-shape comets omhoog, in verschillende kleuren. Enigszins vergelijkbaar met Funke Rainbow In The Dark 3 of Fire Festival.
- Hierna kwamen er wat geluidsarme effecten, een soort 'falling leaves' of waterfall effect (geen idee hoe dit heet), afgewisseld met swimming fishtale effecten.

Ik denk dat je de Something Different / Rainbow gezien hebt, schitterende box, een van mijn favorieten. Als het deze is zal de prijs je nog in positieve zin verrassen.
https://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?51141-Something-Different-Compound

Something Different/Rainbow van Wolff? Die voldoet aardig aan je beschrijving. En qua prijs een misrekening. Afgelopen jaar al voor €100 te krijgen :wink:

Thanks mannen dat was éxact de cake die ik zocht! Something Different, wat een ding joh die kwam echt súper goed over in de straat. Ga ik sowieso volgend jaar halen!

Ik merkte de afgelopen jaarwisseling dat ik erg blij werd van de kleur geel in cakes, vaak met paars. Wie weet een cake met goede felle gele (en paarse) kleuren?

In de Nico Profi Mix Reloaded zit een cake die precies aan jouw wensen voldoet, de Lemon Pink Sky. Deze heeft zeldzaam mooie gele en roze/paarse effecten. Ik ben alleen bang dat de cake niet los te koop is maar enkel in de set van 4, de andere cakes zijn overigens ook mooi.
https://www.nico-europe.com/produkt...ies-f2/2358/professional-mix-reloaded-25-shot

Geel, paars. Ook wel roze, lemon. Ben ik zelf ook naar op zoek.

Argento goya, niet te krijgen hier.
Argento babylon, een paar jaar geleden gehad. Heel goed, ook niet te krijgen hier.
De profimix deze jaarwisseling gehad. Maar die wind…verschrikkelijk, dat deed hem geen goed.

2de cake uit poison weco of turbo proline heb ik interese in
Gedeeltes uit de panther van china red

Ik kwam deze set volgens mij tegen bij Vechtweelde, echter onder welke naam staan deze hier op het forum ?

Screenshot_1.png

Back
Bovenaan