Ik zoek een cake

https://www.youtube.com/watch?v=jrieV34JEis&t=1516s

Weet iemand welke cake (fluit naar brocade) er op 1 uur en 8 min gaat?

Edit: lees dat het de special 4 is. Bijzondere versie want zo ken ik hem niet. Mag van mij wel altijd zo worden :D

Dat zou bijvoorbeeld de finale cake van de Intense van Cafferata kunnen zijn. Of van de Scream van Pangu. Of van de Screaming Elevator van China Red.

Maar dat zijn alle 3 nieuwe producten. Dus ik weet het niet zeker :wink:

De special#4 is het volgens mij niet nee.. die is puur crackling, zeker niet zo'n dikke brocade.
Zeker ook benieuwd welke het dan WEL is (ervan uitgaande dat het ook niet 1 van die nieuwe namen is) :)

Goedemorgen

Ik ben opzoek naar een cake ter afsluiting van de avond. Ik heb al een triple x gekocht en denk aan een cake van rond de 200 euro.
Heb zelf aan de cake van Funke gedacht de tears from heaven.
Jullie nog advies voor mij.
Alvast bedankt voor de hulp

Goedemorgen

Ik ben opzoek naar een cake ter afsluiting van de avond. Ik heb al een triple x gekocht en denk aan een cake van rond de 200 euro.
Waarom probeer je deze niet?

Goede optie inderdaad, dit item is uitloop dacht ik en ook wel goedkoper te krijgen dan voor 200 euro.

Ben druk aan het zoeken naar deze super cake.
Als iemand mij kan helpen in de omgeving Hengelo of Joure of Almere word erg gewaardeerd.
Enige plek die ik nu vind is bij vuurwerkoutlet in Joure maar daar is de prijs nog 300

Ben druk aan het zoeken naar deze super cake.
Als iemand mij kan helpen in de omgeving Hengelo of Joure of Almere word erg gewaardeerd.
Enige plek die ik nu vind is bij vuurwerkoutlet in Joure maar daar is de prijs nog 300

Denk niet dat je m ergens nog kan krijgen helaas, is de Transbomber Champions Edition een optie?

Goedemorgen

De Fireball van Funke is iets duurder, maar dan heb je ook wel een afsluiter van formaat.

Ik ben op zoek naar een cake met een leuke afwisseling van effecten (zonder te veel aan crackling), dit gecombineerd met een leuke afwisseling aan kleuren geel/(licht)blauw/paars.

Een goed voorbeeld dat mijn ideale cake omschrijft is de "Vivaldi" van Funke. Alleen is deze wat hoog aan de prijs, mochten jullie kleine compounds/cakes in gedachten hebben die hierbij aanleunen, vuur jullie ideeën gerust af :)

Ik ben op zoek naar een cake met een leuke afwisseling van effecten (zonder te veel aan crackling), dit gecombineerd met een leuke afwisseling aan kleuren geel/(licht)blauw/paars.

Een goed voorbeeld dat mijn ideale cake omschrijft is de "Vivaldi" van Funke. Alleen is deze wat hoog aan de prijs, mochten jullie kleine compounds/cakes in gedachten hebben die hierbij aanleunen, vuur jullie ideeën gerust af :)

Niet zozeer verschillende effecten maar wel kleurrijk :), wings of darkness of outlander van wolff

Je kan ook altijd voor de Pyroshow lijn gaan van Broekhoff, heb je ook o.a, purple of lime peony cake :)

Als ik jou was zou ik gaan kijken naar mixed shape boxen of cakes. Vaak zijn dat blokken met afwisselend salvo's, tails, en een dikke finale.

Enkele toppertjes die ik zo bedenk:
- Acatanengo van Evolution
- Cannonade van Vuurwerkmania
- Starbuster van Wolff
- Monster Ride van Wolff

Maar als je specifiek blauw/paars/geel wilt, zit ik te denken aan onderstaande:
- Cool Beauty van Wolff
- Mixed Gold to Blue van Vuurwerktotaal
- Dragon fire van TNT Pyro / Rubro

De Fireball van Funke is iets duurder, maar dan heb je ook wel een afsluiter van formaat.
Elegant Night mss nog het overwegen waard? Die is wel serieus dik! En onder de 200, dus hou je nog wat over, om er bijv een salutefinale aan te plakken :)

Ik zit nu te kijken voor Supernaut 2 Compound Funke
Ja lekker binnen budget gebleven HHAHAHAHAHAH
Vind het nog steeds erg lastig

Ik ben nog op zoek naar een of meerdere stille/geluidsarme fonteinen. Dus zonder fluit of crackling. Een soort Silbertürme oid maar dan in F2.

Ik ben nog op zoek naar een of meerdere stille/geluidsarme fonteinen. Dus zonder fluit of crackling. Een soort Silbertürme oid maar dan in F2.

Silver Conic of Gold Conic beiden van Lesli.
Silver Vulcan, Katan
Neon Night, Wolff.
Bardarbunga, Zena.

Er zullen er vast nog wel meer zijn. :wink:

Back
Bovenaan