Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wat denk jij dat 2x hysteria goed met te combineren valt?
Bonfireworks triple thunder stars, funke goldcracker palmen, funke scala 25E, of andere cake?
Een aantal jaar terug heb ik ooit een tail waaier cake op een frak webshop zien staan. In mijn beleving leek de cake/waaier op de Final Fate, maar dan met tails zonder burst. Prijs was in mijn herinnering redelijk laag (€20-€40). Helaas nooit meer kunnen vinden, iemand enig idee welke waaier/cake dit zou kunnen zijn?
Of bedoelde je de cadeautje 3?Een aantal jaar terug heb ik ooit een tail waaier cake op een frak webshop zien staan. In mijn beleving leek de cake/waaier op de Final Fate, maar dan met tails zonder burst. Prijs was in mijn herinnering redelijk laag (€20-€40). Helaas nooit meer kunnen vinden, iemand enig idee welke waaier/cake dit zou kunnen zijn?
Wat denk jij dat 2x hysteria goed met te combineren valt?
Bonfireworks triple thunder stars, funke goldcracker palmen, funke scala 25E, of andere cake?
Ik ben van plan om mijn 18:00 show anders aan te pakken dan de afgelopen jaren. Nu ben ik van plan om een show te schieten met alleen maar budget cake’s/compounds die uit veel schoten bestaan. Kaliber is in dit geval minder belangrijk
De volgende producten heb ik al gekocht:
Unity of lights
Usain volt
Feuermeister
Super explosion
Luftblitz
Kraft bombette
Flacid cannon
Weet iemand nog meer leuke budget cake’s/compounds die veel schoten hebben en niet duurder zijn dan € 30,00
Ik ben van plan om mijn 18:00 show anders aan te pakken dan de afgelopen jaren. Nu ben ik van plan om een show te schieten met alleen maar budget cake’s/compounds die uit veel schoten bestaan. Kaliber is in dit geval minder belangrijk
Unity of lights
Usain volt
Feuermeister
Super explosion
Luftblitz
Kraft bombette
Flacid cannon
Weet iemand nog meer leuke budget cake’s/compounds die veel schoten hebben en niet duurder zijn dan € 30,00
Unity of lights
Usain volt
Feuermeister
Super explosion
Luftblitz
Kraft bombette
Flacid cannon
Misschien Roman in Wshape? 150 schoten, paar tientjes per box.
https://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?54753-Roman/page2
Lonestar boxen dan ? 100sh/€40 verschillende variantenIdd leuke box, maar net iets te duur
Ik zoek eigenlijk een cake die zorgt voor een overgang van een rood thema naar crackling.
Wie heeft voor mij DE tip? Mag ook een box zijn trouwens.
Ik zoek eigenlijk een cake die zorgt voor een overgang van een rood thema naar crackling.
Snake eyes: https://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?40479-Snake-Eyes&p=1095162&viewfull=1#post1095162En dan de volgende vraag: wie kent er een cake of.box waar het effect groene blink met rode pistil in zit?