Ik zoek een cake

Wat denk jij dat 2x hysteria goed met te combineren valt?
Bonfireworks triple thunder stars, funke goldcracker palmen, funke scala 25E, of andere cake?

Laatst bewerkt:
Bonfireworks triple thunder stars, funke goldcracker palmen, funke scala 25E, of andere cake?

De Hysteria van Argento neem ik aan? Toffe cake hoor!

Ik denk dat de cakes die jij noemt, deze cake nogal overklassen door de tempo's en het geweld. Je zou kunnen kijken naar onderstaande:

- Venom Box - Vuurwerkmania (mits je m nog kan vinden, een heel mooie rustige, gigantische, cracklingbak)
- Mountain Dog - Katan (verglijkbaar met Venom Box)
- Gold Crowns - Vuurwerkmania (Gave cake, nieuw dus nog niet geschoten)

En persoonlijk zou ik gaan voor:
- Sydney Sunrise - Magnum (Gave crackling palms / crossettes/ hoe noem je zoiets haha)

Een aantal jaar terug heb ik ooit een tail waaier cake op een frak webshop zien staan. In mijn beleving leek de cake/waaier op de Final Fate, maar dan met tails zonder burst. Prijs was in mijn herinnering redelijk laag (€20-€40). Helaas nooit meer kunnen vinden, iemand enig idee welke waaier/cake dit zou kunnen zijn?

Een aantal jaar terug heb ik ooit een tail waaier cake op een frak webshop zien staan. In mijn beleving leek de cake/waaier op de Final Fate, maar dan met tails zonder burst. Prijs was in mijn herinnering redelijk laag (€20-€40). Helaas nooit meer kunnen vinden, iemand enig idee welke waaier/cake dit zou kunnen zijn?

Je doelt op de Glitter Mine to Color Comet van Showtime - Cafferata.
Of de Ministry of Fire van Wolff
Of de Color Storm van Bonbridge - Broekhoff

Wil je een mooie tail waaier, dan ka nik de Glitter mine to Color Comet ten zeerste aanraden, maar ook de Barbary Lion van Luypaers - Lesli en de Fire Festival van Poema - Wolff

Of bedoelde je de cadeautje 3?

Of de cross?

Laatst bewerkt door een moderator:

Persoonlijk zou ik deze nooit combineren met een andere crackling cake. Leuk voor de chaos, maar dan wordt het wat mij betreft rommelig en verdwijnt het effect van de cakes zelf in die chaos.

Ik denk zelf meer aan Scala25B of zo, iets met multi color in ieder geval...

Ik ben van plan om mijn 18:00 show anders aan te pakken dan de afgelopen jaren. Nu ben ik van plan om een show te schieten met alleen maar budget cake’s/compounds die uit veel schoten bestaan. Kaliber is in dit geval minder belangrijk

De volgende producten heb ik al gekocht:
Unity of lights
Usain volt
Feuermeister
Super explosion
Luftblitz
Kraft bombette
Flacid cannon

Weet iemand nog meer leuke budget cake’s/compounds die veel schoten hebben en niet duurder zijn dan € 30,00

Ik ben van plan om mijn 18:00 show anders aan te pakken dan de afgelopen jaren. Nu ben ik van plan om een show te schieten met alleen maar budget cake’s/compounds die uit veel schoten bestaan. Kaliber is in dit geval minder belangrijk

Unity of lights
Usain volt
Feuermeister
Super explosion
Luftblitz
Kraft bombette
Flacid cannon

Weet iemand nog meer leuke budget cake’s/compounds die veel schoten hebben en niet duurder zijn dan € 30,00

Massa = kassa show! Leuk leuk leuk.

Ik zou als ik jou toch eindigen met 25 - 30mm cakes / boxen hoor, want anders is het een beetje tegenvallend. En ook daar heb je veel shots voor een relatief lage prijs. Schiet 2 Double Demolition tegelijk, dikke chaos! En ook bijvoorbeeld Secret Salute is qua prijs-per-shot zeer geschikt. Of een zooi Heavy legend cakes / Monster Rides tegelijk, even knallend afsluiten!

De genoemde producten zijn al top, veel shots voor n lage prijs. Nog wat suggesties:
- Hou uitloop producten in de gaten. Hier is veel moois te fixen voor een lage prijs
- Check de Welkoop producten bij Vuurwerktotaal op de site. Zit leuk spul bij voor lage prijzen
- Check ook setjes van 3 of 5 cakes, hier zitten vaak diverse producten bij die per 2 of 3 van dezelfde een vette show geven.

Meer specifieke producten:
- Macau - Wolff. 100 shots fanshape cake in de freak wel voor 30 te krijgen
- Family vuurwerk - Wolff. Zitten toffe multi-shape cakes bij!
- Jackhammer - Rubro
- LOUD cakes - Katan. Vaak voor n tientje per stuk te krijgen (of iets meer) en top cakes
- Ultimate Display 400 shots - Katan. Niet 30 euro, maar in de freak voor <100 euro te vinden, en dat komt op onder 30 euro per cake uit dus ik reken het goed!

Kijk ook eens naar de grotere compounds van Klasek (onder Eurostar). Vaak veel shots en in de freak een prima prijsje. Mooie diverse opvulling van je show in ieder geval!

Unity of lights
Usain volt
Feuermeister
Super explosion
Luftblitz
Kraft bombette
Flacid cannon

Head hunter van magnum.

Happy, wellicht dat er iets van China Red je aanspreekt.
Nishiki/golden dream Eur 21,99
Angel dust Eur 19,99
Mega maxi Eur 39,99
Unforgettable Eur 39,99
Ghost town Eur 32,49
Airbomber Eur 32,99
Inspiration Eur 29,99

prijzen zijn de 2020 freak prijzen. begreep dat in mei er weer een freakactie komt, met de 2020 prijzen.

Unity of lights
Usain volt
Feuermeister
Super explosion
Luftblitz
Kraft bombette
Flacid cannon

Misschien Roman in Wshape? 150 schoten, paar tientjes per box.
https://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?54753-Roman/page2

Ik zoek eigenlijk een cake die zorgt voor een overgang van een rood thema naar crackling.

Wie heeft voor mij DE tip? Mag ook een box zijn trouwens.

Ik zoek eigenlijk een cake die zorgt voor een overgang van een rood thema naar crackling.

Wie heeft voor mij DE tip? Mag ook een box zijn trouwens.

Rood naar crackling! Dat is een leuke overgang, en kan op verschillende manieren:

- Snapte?! van Zena
- Transbomber van Rubro
- Magma van Argento (klein, maar fijn!)
- ST+RM van VWTotaal (Nieuw, maar soort mini Snapte)
- Crackling Fan van Valk eigen lijn (Soort Double Deck Red)
- Double Deck Red van Xplode (daarover gesproken, die kan natuurlijk ook haha)
- Blackbird 2.0 van Weco (Dikke box, met rood en crackling)

Iets afwijkender
- Lion van Pangu (uitloop, geen crackling maar goud)
- Mayday van Wolff (nieuw, divers rood met crackling)
- Splitting Red van WECO gecombineerd met Sydney Sunrise van Magnum (rode en crackling crossettes, eventueel in shapes, of wat leuks)
- Crank van Wolff (mooi rood, met grappige boeketjes, en een crackling mine)

Vrij radicaal:
- Kartonnetje Crackling Thunderstorm van Eurostar, mooi rode tail met crackling mine. Vind t zelf een vrij harde overgang van 2 tellen, dus kartonnetje doorlonten, dan lijkt het nog iets langer :D

ST+RM lijkt me een goede optie voor nu. Mocht de Snapte ook nog in een leuke aanbieding komen ergens, kunnen we altijd daar nog voor gaan :wink:

Een andere optie kan ook nog eens de No Mercy zijn van Vulcan trouwens....

Back
Bovenaan