Ik zoek een cake

Ik ben op zoek naar een rustige cake met echt goede dikke Palm effecten, wie o wie

De Espada palm box is een hele mooie!
(Video is van: Donderduif)

Deze box is tussen de 50-70 wel te vinden bij de meeste (freak)winkels, en met deze kwaliteit een dikke aanrader!

Ik ben op zoek naar een rustige cake met echt goede dikke Palm effecten, wie o wie

Zo nu en dan kom je ook wel eens het merk Kometa tegen bij een freakwinkel in Nederland.
De Moza van Kometa is ook een hele mooie!
(16sh, 30mm, 320g NEM)

(Video is van: MDGspinng)

Beide idd erg goed in de richting. Maar ik heb nog een beeld van heeeel vroeger in mijn hoofd, met echt een Palm effect. Misschien was het wel een shell van die tijd, maar het blijft mij interesseren. Misschien is het niet eens te vinden in een cake, maar zou zo iets wel super mooi vinden, puur Palm niks meer en niks minder.

Vraag; ik ben op zoek naar cakes met het ‘jellyfish’ effect. Weet dat Evolution hem had met; Blue falling spirit, maar dat is uitloop helaas...

Beide idd erg goed in de richting. Maar ik heb nog een beeld van heeeel vroeger in mijn hoofd, met echt een Palm effect. Misschien was het wel een shell van die tijd, maar het blijft mij interesseren. Misschien is het niet eens te vinden in een cake, maar zou zo iets wel super mooi vinden, puur Palm niks meer en niks minder.

Crackling Palm Event 15sh van Rubro al bekeken?1FE12154-F307-46F6-A80C-B2DD16063EAE.jpeg

Helaas is de Evolution Fireworks - Solar Storm uitloop... Daarom ben ik op zoek naar een soortgelijke cakebox. Wat ik mooi vindt aan SolarStorm is het trage verloop en de elegante boeketten. Hij duurt wat langer dan de gemiddelde cakebox van 100 shots, maar dat siert hem juist.

Hebben jullie suggesties?

Helaas is de Evolution Fireworks - Solar Storm uitloop... Daarom ben ik op zoek naar een soortgelijke cakebox. Wat ik mooi vindt aan SolarStorm is het trage verloop en de elegante boeketten. Hij duurt wat langer dan de gemiddelde cakebox van 100 shots, maar dat siert hem juist.

Hebben jullie suggesties?

Dan moet ik denken aan de Sky Blue Gold With Lemon Dhalia, Rubro:

Ik heb ook een vraag: Afgelopen oudejaarsdag heb ik de Bushwackers in tweevoud geschoten. Aangezien ik hier ontzettend van genoten heb, denk ik er aan om hem dit jaar in W-shape te schieten. Inmiddels heb ik hem gister tweemaal besteld bij Steenbergen en nu rest mij de vraag of jullie een idee hebben welke andere bak ik samen met de Bushwackers kan schieten.

Ik heb ook een vraag: Afgelopen oudejaarsdag heb ik de Bushwackers in tweevoud geschoten. Aangezien ik hier ontzettend van genoten heb, denk ik er aan om hem dit jaar in W-shape te schieten. Inmiddels heb ik hem gister tweemaal besteld bij Steenbergen en nu rest mij de vraag of jullie een idee hebben welke andere bak ik samen met de Bushwackers kan schieten.

Think outside the box. Maak een blokje van bijvoorbeeld deze producten (check zelf timing even):
- 3x Barbary lion - Luypaers achter elkaar
- 4x Wicked Whistle achter mekaar (of de laatste 2 tegelijk).
- 3x Gold Crowns - Mania (Nieuw product dus een gokje, maar zou wel tof staan!)
- 3x Color Ghost - Evo (kleurtjes met rode ghost, geeft ook wel een bijzonder effect (maar weet nie of ik da echt zou doen)
- 4x Streetmuscle - VWtotaal (enkel falling leaves, toffe combi met goud naar de zijkanten!)

Het is voordehandliggend iets met goud te doen. Hoewel ik denk dat bijvoorbeeld onderstaande ook heel tof is:
- Giant Soaring Tails :devil: of Splitting Rainbow - GBV Professional
- Spinners to Colorz - VWtotaal (nadruk op de kleuren)
- Special #2
- Havana Brightness - Magnum

De Giant Soaring Tails is voor Pyro Is Art zeker een goede suggestie. Het tempo matcht alleen niet helemaal met de Bushwackers.

Zou de Mega willows van Evolution er bij passen qua kleuren ?
Lijkt me heel vet om een W shape samen met een V shape (V shape bushwackers, W schiet de mega willows)te combineren!

Zet ze allebij meteen op het verlanglijstje :D

De Giant Soaring Tails is voor Pyro Is Art zeker een goede suggestie. Het tempo matcht alleen niet helemaal met de Bushwackers.

Schiet je m op dubbel tempo ;-) Of hou der 1 of 2 cakes uit, meen dat dit een cakebox is toch?

Overigens bedenk ik net nog wat leuke opties voor erbij:
- Crossette Switch - Broekhoff (paar keer blokje van maken)
- Cruelty - Wolff (paar keer, ander soort goud+kleurtjes :) en tof met de salvo's
- Blue Night Fire - Wolff (mits je dat mooi uitdenkt met de 2 Bushwackers kan dat heeeel erg tof worden
- Fire Festival - Poema (dik ook met de kleuren + goud), voegt echt wat toe denk ik! Eventueel 2, de bushwackers i-shape schieten met metertje of 10-15 er tussen, en dan per bushwacker een Fire Festival der door :D

dit is best een lastige box om ergens mee te combineren. want als je begint met de bushwackers moet je eigenlijk er iets achterzetten wat nog sneller gaat. De mega willows vind ik persoonlijk dan al weer te langzaam. je moet er een snelle waaier achterzetten met grote effecten.

Bij kleurtjes moet ik eigenlijk meteen aan de code red van vwtotaal denken. Die zou er erg mooi tussen passen denk ik zo :D

Bij kleurtjes moet ik eigenlijk meteen aan de code red van vwtotaal denken. Die zou er erg mooi tussen passen denk ik zo :D

Met deze gedachte speelde ik ook, Bastiaan. Sowieso iets kleurrijks en up-tempo.

Aantal keer de Crossette Switch, Streetmuscle of de Wicked Whistle vind ik ook goede suggesties.

Bedankt voor het meedenken. Ik ga nog even wikken en wegen.

dit is best een lastige box om ergens mee te combineren. want als je begint met de bushwackers moet je eigenlijk er iets achterzetten wat nog sneller gaat. De mega willows vind ik persoonlijk dan al weer te langzaam. je moet er een snelle waaier achterzetten met grote effecten.

Een van de Katan fanstyles ?

Back
Bovenaan