Ik zoek een cake

Ik ben op zoek naar cakes die alleen uit mine's & tails bestaan.

Voorkeur naar Z shape, prijs en duur maakt niet uit.

Hoe hoger het tempo hoe beter. :)

Laatst bewerkt:
Hoi allemaal. Is er hier toevallig iemand die nog een winkel weet met wat verdwaalde parachute artikelen heeft liggen

Ik ben bang dat je dan bij single shots uitkomt, en dat gaat m sinds dit jaar niet worden...
Je zou de Scream van Wolff in de gaten kunnen houden, dat is een cake met fluiters naar rode falling leaves. De video zal binnenkort bekend worden, maar het deed mij heel erg denken aan paracutes :)

Ik ben op zoek naar cakes die alleen uit mine's & tails bestaan.

Voorkeur naar Z shape, prijs en duur maakt niet uit.

Hoe hoger het tempo hoe beter. :)

Mines en tails, daar komen steeds meer cakes / compounds van!

Enkele suggesties:

Barbary Lion - Luypaers
Spidertail magic - Broekhoff
Giant Soaring Tails - Rubro (bij een paar freakwinkels te vinden)

Glitter mine & Color Comets - Showtime (Cafferata)
Color Mines - Showtime (Cafferata)
Tailgate fan - Pyroshow (Broekhoff) ERG GAAF DING!!! Hoog tempo, veel shots en leipe effecten.
Beide Showtime en Pyroshow hebben wel meer tail-cakes. Zou je even moeten opzoeken of een winkel in de buurt de lijn verkoopt.

Molotov Mines - Lesli (wel uitloop geloof ik)
Sunbeam lijn - Evolution (ook uitloop)

Ik ben bang dat je dan bij single shots uitkomt, en dat gaat m sinds dit jaar niet worden...
Je zou de Scream van Wolff in de gaten kunnen houden, dat is een cake met fluiters naar rode falling leaves. De video zal binnenkort bekend worden, maar het deed mij heel erg denken aan paracutes :)

Dank je! Ga het zeker even in de gaten houden

Ik ben op zoek naar een cake zoals de Florida Panther van Luypaers, maar dan eentje die hier in NL verkrijgbaar is. Kent iemand er zo een?

Ik zoek een cake / singleshot die enkel strobe met tail bevat.
Geen idee of die er is?

Single shot of eigenlijk een mine kan ik niet meteen noemen. Heb in ieder geval nog geen nieuwe gezien die aan de omschrijving voldoet.

Voor wat betreft de cakes moet ik meteen denken aan de Stars over Vienna van Wolff en de Strobe Attack van Katan.

Met dank aan Zinkje voor de beelden:

Met dank aan Gerwin van D voor de beelden:

Ik zoek een cake / singleshot die enkel strobe met tail bevat.
Geen idee of die er is?

wolff had grazy tails, geen iedee of die nog verkocht mogen worden (het effect is een mine en tail namelijk)

de oranje singleshots hebben ook allemaal apparte effecten, daar zit er vast een bij.
ook hierbij weet ik nog of die nog verkocht worden ?!

de grazytails zijn nog wel in Baarle te verkrijgen ?

Thanks allemaal!
Ga dan voor wat cakes met strobe zoals genoemd.

Hoe mooi zou het zijn als er een dikke 50 mm "mine" shot zou zijn met een dikke strobe in diverse kleuren, schitterend voor een showtje.

Voor de liefhebbers van goud.. ik kwam net op een site deze tegen de Pyrotiek van heron. filmpje staat op vimeo(filmpjes van vimeo doen het hier blijkbaar niet)

Laatst bewerkt:
Ik ben opzoek naar cakes met speciale effecten, vooral het fish effect zoek ik nog. Als iemand tips heeft hoor ik het graag. Ik bezig een showtje te maken van een minuut of 20 en ik wil graag stijlvol beginnen.

Ik ben opzoek naar cakes met speciale effecten, vooral het fish effect zoek ik nog. Als iemand tips heeft hoor ik het graag. Ik bezig een showtje te maken van een minuut of 20 en ik wil graag stijlvol beginnen.
Ik ook Ik ook Ik ook:D. Mocht iemsnd tips hebben ik hoor het graag. Heb zelf al een paar cakes van cafferata met wat aparte effecten maar meer is altijd welkom:thumbsup::handsup:

Back
Bovenaan