Ik stop met Oud en Nieuw..

f*cking hell kwintos, dat dit juist moet gebeuren met een hardcore liefhebber :angry: Ik begin hier ook steeds meer last te krijgen van die mongolen die harde knallers overal heen strooien. Gisteren heb ik ook een ongeluk gehad, heb nu alleen geknapte trommelvlies gelukkig en ik dacht gisteren precies hetzelfde, ik dacht ook dat ik er klaar mee was. Maar probeer snel te herstellen en overweeg het dan nog eens man, je hoeft niet je passie en je hobby op te geven omdat een of andere idioot zoiets flikt! Sterkte man!

Heel naar voor u. Sterkte. Word er gestoord van dat dit steeds frequenter iets word. Word hoog tijd dat hier wat aan gedaan word.

Poeh Kwintos! Kan me je frustratie enorm begrijpen! Wat een zieke geest heb je dan als je dat doet! Succes met het herstel en overweeg het nog eens over een maandje :wink:

Gisteren reed ik met mijn vriendin en broertjes van de vuurwerkzaak naar huis (even de Daisy Beam op de kop getikt) en gooide iemand vanuit een auto ook een nitraat naar ons... Hij ontplofte op een meter van ons, dus ook allemaal een piep in de oren. Ook vloog de stop van de nitraat tegen mijn been, waardoor ik nu een blauwe plek heb... Ik word dus echt niet goed van dat volk zeg...! Gaat me echt niet om die blauwe plek of die piep in onze oren, want dat gaat wel over, het gaat mij meer over het gedrag van die achterlijke lui in die auto! Daar moet echt wat aan gedaan worden!

f*cking hell kwintos, dat dit juist moet gebeuren met een hardcore liefhebber :angry: Ik begin hier ook steeds meer last te krijgen van die mongolen die harde knallers overal heen strooien. Gisteren heb ik ook een ongeluk gehad, heb nu alleen geknapte trommelvlies gelukkig en ik dacht gisteren precies hetzelfde, ik dacht ook dat ik er klaar mee was. Maar probeer snel te herstellen en overweeg het dan nog eens man, je hoeft niet je passie en je hobby op te geven omdat een of andere idioot zoiets flikt! Sterkte man!

Ai sterkte man een geknapt trommelvlies is ook niet heel lekker.Begrijp het hopelijk draait het wel weer bij in de loop van het jaar...maar gewoon gruwelijk geschrokken en mijn ouders ook was echt een bloedbad hier thuis.Dat gevoel van die klap van dat stuk beton was ook bizar gewoon voelde net of er een aantal scherven zo mijn hoofd in boorde...voelde ook meteen helemaal dof/verdoofd en dacht ook werkelijk dat ik echt de sjaak was want het bloed stroomde er uit:shocked:dan is het niet even van ah niks aan de hand ga gewoon weer verder met mijn hobby baal er echt ontzettend van...

Ai sterkte man een geknapt trommelvlies is ook niet heel lekker.Begrijp het hopelijk draait het wel weer bij in de loop van het jaar...maar gewoon gruwelijk geschrokken en mijn ouders ook was echt een bloedbad hier thuis.Dat gevoel van die klap van dat stuk beton was ook bizar gewoon voelde net of er een aantal scherven zo mijn hoofd in boorde...voelde ook meteen helemaal dof/verdoofd en dacht ook werkelijk dat ik echt de sjaak was want het bloed stroomde er uit:shocked:dan is het niet even van ah niks aan de hand ga gewoon weer verder met mijn hobby baal er echt ontzettend van...

snap ik helemaal man, er ging bij mij een 4" siershell een kleine anderhalve meter naast me af (gelukkig ingegraven buis) op het moment van zo'n ongeluk lijkt alles echt alsof het niet echt gebeurd, alsof het een film is die je zelf aan het kijken bent ofzo. En dan ben ik er nog goed mee weg gekomen, kan me niet eens inbeelden hoe erg jij geschrokken moet zijn toen je je realiseerde dat je zoveel bloed verloor. Ik hoop dat ook jij uiteindelijk door kunt gaan met waar je zoveel van houd maar de herstelperiode heeft zeker tijd nodig, neem er de tijd voor en probeer niet in een sleur te vallen man!

Ziek dit. Heb zelf aangifte gedaan. Omdat toen ik een cakebox aan het plaatsen was, vlak achter mijn iets zwaars werd neergegooid. Gelukkig alleen een piep maar die zit er nog steeds. Tevens werd er het nodige vernield met behulp van illegaal spul,alcohol etc. Geen jeugd dit keer maar volwassenen die op visite waren bij de buren. Zoonlief naar binnen en is niet meer buiten geweest.
Voor mij was de lol er toen ook wel van af.
Hoop dat ze er wat mee gaan doen.
Kwintos sterkte er mee en veel beterschap man.

Ziek dit. Heb zelf aangifte gedaan. Omdat toen ik een cakebox aan het plaatsen was, vlak achter mijn iets zwaars werd neergegooid. Gelukkig alleen een piep maar die zit er nog steeds. Tevens werd er het nodige vernield met behulp van illegaal spul,alcohol etc. Geen jeugd dit keer maar volwassenen die op visite waren bij de buren. Zoonlief naar binnen en is niet meer buiten geweest.
Voor mij was de lol er toen ook wel van af.
Hoop dat ze er wat mee gaan doen.
Kwintos sterkte er mee en veel beterschap man.

Goed dat je zoon naar binnen is gegaan...Hier zijn het trouwens ook volwassen kerels en een lol dat ze hebben als ze weer een cobra of iets anders tussen het publiek smijten met hun bezopen harses.Nu was ik dan de *** maar voor het zelfde geldt was het 1 van die kinderen uit de buurt die naar mijn showtje aan het kijken waren.Helaas zie je steeds vaker dit soort figuren die het totaal verpesten voor een ander.Als ik ooit nog 1 klapper tussen het publiek zie belanden na dit incident dan weet ik één ding dat die persoon de komende maanden door een rietje kan eten...helemaal spuugzat dat soort figuren.:mad:

Goed dat je zoon naar binnen is gegaan...Hier zijn het trouwens ook volwassen kerels en een lol dat ze hebben als ze weer een cobra of iets anders tussen het publiek smijten met hun bezopen harses.Nu was ik dan de *** maar voor het zelfde geldt was het 1 van die kinderen uit de buurt die naar mijn showtje aan het kijken waren.Helaas zie je steeds vaker dit soort figuren die het totaal verpesten voor een ander.Als ik ooit nog 1 klapper tussen het publiek zie belanden na dit incident dan weet ik één ding dat die persoon de komende maanden door een rietje kan eten...helemaal spuugzat dat soort figuren.:mad:

Helemaal mee eens, als je maar wel een beetje op jezelf past kwintos! Ik krijg zelf ook sterke neigingen om m'n vuisten te laten vliegen als ik zie dat zo'n idioot zware knallers naar mensen loopt te gooien, maar pas op dat je niet jezelf ermee in problemen brengt man... je kunt er op rekenen dat die idioten dan wegkomen met wat ze gedaan hebben en dat jij zelf dan gestraft word terwijl je alleen maar voor jezelf en anderen opkomt. Voor je de daders grijpt overweeg dan eerst even of er geen bewijs is wat aan toont dat jij het was enzo want het zou flink ***** zijn als jij een straf krijgt alleen maar omdat je jezelf en anderen wilt beschermen....

Zat net nog tussen mij films te kijken kwam ik nog een kort fragment tegen toen het net fout was gegaan.

********ken, bij mij in de straat was er ook een of andere dwaas. Mijn buurjongentje van 12 liep vol trots de straat op met een cake en mocht voor het eerst een cake afsteken, waarna een gozer een betonvlinder recht voor ze voeten gooit. Vader en oom wisten hier wel raad mee, zo vakkundig als ze waren kreeg de jongen een paar klappen met een ijzeren buis en werd binnen no-time de straat uit gebonsjourd. :p

********ken, bij mij in de straat was er ook een of andere dwaas. Mijn buurjongentje van 12 liep vol trots de straat op met een cake en mocht voor het eerst een cake afsteken, waarna een gozer een betonvlinder recht voor ze voeten gooit. Vader en oom wisten hier wel raad mee, zo vakkundig als ze waren kreeg de jongen een paar klappen met een ijzeren buis en werd binnen no-time de straat uit gebonsjourd. :p

Ja had ik ook het liefste gedaan maar m`n ma kwam er weer is tussen..begon al aardig te escaleren namelijk. :p

Kwintos,

Ook ik stond in de vooravond en nacht tussen een aantal bezopen ouders met hun kinderen.
Regelmatig werden er een paar deuren verder pijlen naar buiten gegooid met afgebroken stok, totdat
er een pijl terug naar binnen vloog door de openstaande voordeur.

Blijkbaar was er niemand meer in de gang, want even later kwam er rook uit en stond alles in brand. Ben meteen een emmer water gaan halen. Ook andere buren kwamen kijken wat er aan de hand was. Net op tijd kunnen blussen..

Dit gebeurde in de vooravond, om 0.00 was heel dat gezin dronken en een show klaarzetten leek me geen goed plan. De frustratie nam daardoor toe, totdat het escaleerde. Ook mensen van huizen verderop staken niks af door hun en kwamen ook naar hem toe. Iedereen was woest!

Pas tegen 01.00 gingen hun eindelijk naar binnen en ik was er klaar mee.
Overal de ontstekers afgeknipt, stuk visco er aan en heb nog een paar dingen weggeknald maar het gevoel was anders.

Echt een prachtige lokatie maar voor mij de laatste keer daar.

Beterschap!

Overal in het land zijn het de mensen met de illegale knallers die de boel verpesten.
Bij mij in de straat ook een paar van die dwazen.
Ben je op je gemak al je vuurwerk klaar aan het zetten wordt er zo'n ***** ding achter je gegooid.
Je schrik je het apelazarus.
Het is niet alleen in het belang van mijn handel dat dit stopt maar ook in het belang van alle mensen die zelf gezellig nog naar buiten willen om een stukje vuurwerk af te steken en er van te genieten.
Die idioten met die knallers jagen iedereen van de straat af.
Aanpakken die idioten.

Tering, en ik dacht dat ik geluk had. Stel je voor dat dat in je gezicht had gekregen kwintos... Ik zou zeker proberen juridische stappen te nemen. Er bestaat een gratis kantoor waar je juridische vragen kan stellen kosteloos. Zogenaamd "pro deo" voor god. Ga daar heen en kijk of je wat kan doen. Ik heb dit jaar ook geluk gehad, kwam een gips stukje uit een nitraat naar me toegevlogen. Had me dit jaar voorgenomen de andere kant op te kijken bij illegale knallers... Kwam dus dat stukje keihard tegen m'n hoofd. Was er niet zo erg aan toe als jij gelukkig, wel grote plek en klein beetje bloed. Maar je gevoel begrijp ik meteen, dat had ik ook. Ben dan ook helemaal van knalvuurwerk genezen. Dit jaar alleen maar sier!

ja, ik koop ook alleen maar sier. Heeft ook afsteektijden te maken. Jammer, dat er van zulke dwazen rondlopen die het voor iedereen verzieken!

***** kwintos, hopelijk hou je er niets aan over en krijg je ook weer een beetje het O&N gevoel terug. Sterkte!

Hier hadden we ook een dwaas in de vooravond, die zette een mortier los neer in de straat en wilde een shell gaan afvuren. Die hebben we heel duidelijk gemaakt dat we dat niet tolereren. Die malloot hebben we gelukkig niet meer gezien.

Tering, en ik dacht dat ik geluk had. Stel je voor dat dat in je gezicht had gekregen kwintos... Ik zou zeker proberen juridische stappen te nemen. Er bestaat een gratis kantoor waar je juridische vragen kan stellen kosteloos. Zogenaamd "pro deo" voor god. Ga daar heen en kijk of je wat kan doen. Ik heb dit jaar ook geluk gehad, kwam een gips stukje uit een nitraat naar me toegevlogen. Had me dit jaar voorgenomen de andere kant op te kijken bij illegale knallers... Kwam dus dat stukje keihard tegen m'n hoofd. Was er niet zo erg aan toe als jij gelukkig, wel grote plek en klein beetje bloed. Maar je gevoel begrijp ik meteen, dat had ik ook. Ben dan ook helemaal van knalvuurwerk genezen. Dit jaar alleen maar sier!

Ja die persoon is er ook nog niet klaar mee..voor het zelfde geldt beland die in je nek bloed je ter plekke op straat dood.:shocked:

Het is heel erg lastig om dit soort schade bij iemand te kunnen verhalen tenzij je echt bewijs hebt. Eigenlijk het enige manier is alles op video vast leggen.
Het is eigenlijk te triest voor woorden maar heb dit jaar een camera aan der straatkant geplaatst aan het raam. Deze heeft alles opgenomen van 23:45 t/m 2:45.
Nu heb ik heel eenvoudig alle beelden dat ik zelf sta te stoken maar mocht het nodig zijn (dit jaar niks bijzonders gebeurt) heb ik bewijs materiaal.

Back
Bovenaan