Ik stop met Oud en Nieuw..

Verschrikkelijk om te horen Kwintos. Heel veel beterschap voor zowel de wond als de emotionele kant van het verhaal. Hopelijk dat je eind dit jaar toch weer zin in onze hobby krijgt. Misschien beter even de IQ-lozen uit laten razen inderdaad en dan zelf wat later beginnen na 0:00.

Sommige mensen kunnen niet verantwoord met vuurwerk omgaan en deze mensen verpesten het voor iedereen. Zo moest ik 30 december kinderen voor onze winkel aanspreken dat ze elkaar niet moesten beschieten met Romeinse kaarsen, en dan al zeker niet op een druk winkelplein.

Bij ons om 0:00 in de straat totaal geen illegaal/buitenlands vuurwerk en iedereen gaf elkaar de ruimte.

vanmorgen nog even in de straat wezen kijken en nog een cobra 6 2G gevonden bij de buren die niet was afgegaan.:bonk: Heb hem maar meteen in een emmer water gegooid

Dat is toch levensgevaarlijk? Kan je zo'n explosief wel onschadelijk maken met water? Wat doe je er daarna mee?

Erg vervelend dat je jaarwisseling zo verlopen is. Hopelijk vind je het plezier terug voor komend jaar.

Dat is een mindere afsluiting van het jaar...

Heel veel mensen met illegaal vuurwerk kunnen echt niet meer omgaan met die zooi! Gooien links en rechts maar nitraten en cobra's, staan gewoon vanuit een straat shells te schieten (wat ik dit jaar 2x heb gezien). Shells zijn prachtig hoor en het is een genot om naar te kijken alleen is het niet verantwoord om dat zo maar in een straat te doen, als het verkeerd gaat dan gaat het ook heel goed verkeerd en dan zijn de gevolgen niet te overzien. En dan zie je ook maar hoe makkelijk iedereen aan dat spul komt.

Professioneel vuurwerk en zware knallers in de handen van onwetende idioten is vragen om grote problemen. Dat kan ook heel anders aflopen met blijvende lichamelijk schade bijvoorbeeld. En de omstanders zijn er dan de dupe van. Erg k*t om te horen Kwintos, beterschap!

Hier hoorde ik ook veel meer zware knallen dan andere jaren, en niet iedereen gaat door op een verstandige manier mee om. Je ziet alweer genoeg filmpjes voorbij komen. En dat ligt niet aan het vuurwerk, maar aan de idioten die het in hun handen krijgen.

Pokke nacht voor je kwintos, beterschap en succes met het eventuele aanpakken van die dwaas.
Die dwazen om ons heen maken het wel steeds lastiger om een beetje van vuurwerk te genieten.

Heb nog niet alles gelezen, maar of hij schikt of je klaagt m aan. En laat je zeker niet bedreigen, want dat duid alleen maar op angst bij hem. Balen! Zou dit sowieso met iemand bespreken met verstand van zaken/advocaat.

beterschap jongen en ja ook bij mij in de straat van 6 uur tot diep in de nacht alleen maar bezopen idioten met al dat illegale spul, van mij mag de regering dit snoeihard aanpakken maar laat dan wel de absolute liefhebber met rust nogmaals beterschap

Vervelend man ,
Heel veel sterkte .
Laat door dit soort gedrag je hobby niet kapot maken.
Denk terug aan alle mooie dingen die je met vuurwerk heb meegemaakt.
Bij mij in de straat wordr heel veel prof geschoten.
Wij hebben als buuren onderling een plek aangewezen voor de harde klappers en een plek
Voor de shells en blokken.
Dat liep perfect .
Ik zie ook liever die harde klappers verdwijnen.
Maar dat gaat toch nooit gebeuren . Ookal zou er een algeheel verbod komen.
En shelle en profblokken kunnen prima in elke wijk als je maar onderling een plek aanwijst
En met alle buuren oplet.

Tja, een paar nitraatjes vind ik nog wel gaan. Maar die abnormale knallers gaat nergens meer over. En als je dat al gaat doen heb je minstens een vrije straal van 50 meter nodig imo. Zo maar op straat is gewoon levensgevaarlijk. Dat blijkt maar weer.

Zo dan Kwintos, ik zou het hier echt niet bij laten, die man moet echt ff onder ogen zien dat ie niet goed bij zn hoofd is! ik heb zelf ook is een nitraat vlak achter me gehad terwijl ik een stuk siervuurwerk af wilde steken, die werd daar meteen door de buurt op aangesproken!

deze jaarwisseling was hier het zwaarste een enkele supervlinder, die om klokslag 0:00 af ging terwijl iedereen dan nog aan de champagne zit. dan heb ik er vrede mee, maar zoiets steek je niet af midden op straat als iemand wat aan probeert te steken. en mocht dat dan wel per ongeluk gebeuren dat iemand het niet door heeft waarschuw dan.

In mijn straat is iedereen gelukkig heel gemoedelijk onder elkaar en geven elkaar de tijd om iets af te steken en staan echt te genieten van elkaars vuurwerk ookal heeft iemand illegaal spul. er word niks naar elkaar gegooid of wat dan ook. harde klappen als je ze hebt worden goed gekeurd als je ze maar op de hoek van de straat op de kruising gooit van iedereen af en op flinke afstand. het kan dus wel maar dat spreken we met zn alle af en dat gaat eigenlijk ieder jaar gewoon goed.

jammer dat niet iedereen zn verstand gebruikt tijdens het afsteken, ik hoop dat je spoedig geneest Kwintos! Sterkte!

vanmorgen nog even in de straat wezen kijken en nog een cobra 6 2G gevonden bij de buren die niet was afgegaan.:bonk: Heb hem maar meteen in een emmer water gegooid voordat er nog meer slachtoffers vallen.Wat betreft het aanspreken van hun gaat zeker wel goed komen...alleen was dat gister niet mogelijk en escaleerde het al meteen.

Niet normaal.. Wat als kinderen het hadden gevonden, zeker nu het niet regent. ZOOOO onverantwoordelijk.

bij ons trilde de ramen ook van de harde klappen, maar dat kwam door die giertanken met carbid wat hier afgeschoten werd, daar kan geen cobra tegenop.
maar toch ***** dat het zo moet gaan, op DE dag van het jaar

Ach zo zie je maar weer dat ik niet voor niets zo tegen die ***** troep ben. Zolang die rommel verkrijgbaar is ga je dit houden. Gisteren ook kinderen die nitraat gooiden terwijl ik bezig was. Heb gezegd dat ze op moesten zouten en anders dat ze een schop onder de kont konden krijgen.
Hersenloos

Zo, verschrikkelijk zeg. Maar weet je zeker dat je helemaal stopt met vuurwerk?
zonde verder om je hobby te laten verpesten.

Jammer dat er altijd weer van die idioten zijn die het voor 'normale' mensen en liefhebbers weten te verzieken. Sterkte man! Hoop dat je je passie voor vuurwerk weer terug kan vinden. Het is tenslotte de mooiste hobby die er is!

Zo, verschrikkelijk zeg. Maar weet je zeker dat je helemaal stopt met vuurwerk?
zonde verder om je hobby te laten verpesten.

Nee ik stop niet helemaal met vuurwerk..blijf shows bezoeken maar zet het consumenten vuurwerk voorlopig op een laag pitje.Dacht gister dat ik zo goed al dood zou gaan want het bloede wel zo erg dat heb ik nog nooit meegemaakt.Maar gelukkig komt het goed..voor het zelfde geldt ben je op slag dood door het toedoen van een dronken lam*** met zwaar vuurwerk op zak.Als ik zo oud en nieuw moet vieren ben ik er echt klaar mee.Gister met mijn neus op de feiten gedrukt hoe makkelijk het dus fout kan gaan al ben je zelf nog zo voorzichtig...

***** voor je zeg. Heb zelf ook een paar keer flink moeten rennen omdat men nitraten gooide tussen m'n showtje. Sta je net te fakkelen klapt er zon ding op enkele meters. Geloof me dat is schrikken.

viel mij op in mijn buurt dat er ook veel meer prof was, veel blokken en shells gezien boven de wijken.
Sterkte kwintos

Wat een verhaal Kwintos, maar mijzelf kennende had ik wel verhaal gehaald. Of het nu escaleerde of niet, maar mijn ongenoegen/frustratie had ik wel even mede gedeeld.

Ik hoop dat je je er zelf weer overeen kan zetten en gewoonweg weer kan genieten van het zelf afsteken van vuurwerk.

Tsjaa zulke eikels blijf je gewoon houden, vind het zeer teleurstellend voor je en dit blijft zo zolang die dit vuurwerk illegaal voorhanden is. Hoop op snel herstel voor je. maar laat aub je hobby niet verpesten door een of andere kneus zonder maar een greintje verstand...:bonk:

Back
Bovenaan