Ik lust al die vuurwerkliefhebbers rauw

Waarom krijgen dit soort mensen een podium? Als rechts een artikel maakt over alle boomknuffelende eigen zaadslikkende op hun duimzittende linkse gekkies dan wordt het in de ban gedaan. Met vuurwerk moet je ineens rekening met de hele wereld houden. Maar een hond kan ook voor overlast zorgen, en die heb je toch ook echt egoïstisch voor jezelf genomen. Of katten van de buren die in je tuin schijten of de kussens van je tuinset onder pissen? Als we op de linkse manier gaan redeneren dan zouden er geen huisdieren, geen auto's, openbaar vervoer , sporten of wat dan ook kunnen zijn. Want jaarlijks is er veel schade door ongelukken, lantaarnpalen die geraakt worden, botsingen met openbaar vervoer, de eerste hulp wordt overspoeld iedere zaterdagochtend door sportgewonden etc.

Procentueel vallen de gewonden van vuurwerk ieder jaar echt wel mee. En de vingers die missen heeft niks te maken met consumenten vuurwerk. Links moet eens stoppen te strooien met onjuistheden.

Laatst bewerkt:
Wat ben ik blij met mijn gemeente .
Hier in het weekblad staat dan wel dat we pas de 29e mogen shoppen ,, maar ook dat ik pijlen mag afsteken. (Die krant bewaar ik maar eens even…

Bijlagen

• IMG_3069.jpeg
    IMG_3069.jpeg
    820,6 KB · Weergaven: 48
  • IMG_3068.jpeg
    IMG_3068.jpeg
    849,3 KB · Weergaven: 48
zo n gast als hij lust ik eigenlijk ook wel rauw .
Beetje dingen gaan verbieden die jij niet leuk vind is Heeeel volwassen .
Hoe dan ook ik kan maar beter zelf zo volwassen zijn om het met een vleugje humor op te vatten.
Ik vind het trouwens wel een zeer provocerende uit spraak van die vent om dan vervolgens te gaan lopen janken dat je bedreigt wordt daarna . Nee dat is pas volwassen zeg.
Na dat ik uitgespeeld ben ruim ik de rotzooi weer op en herstel de schade daar waar nodig terwijl hij na jaren lang mismanagement nog een vergulden handdruk toe krijgt. Nee joh pas dan ben je pas echt volwassen.
Bedankt voor de tip ik zal het onthouden voor het volgende jaar.

Dat linkse gebraak om elke traditie omzeep te helpen is tenen krommend, en dan gaan huilen als ze een tegen reactie krijgen.
Dit probleem is echt groeiende en de toon word ook steeds agressiever, dat zie je ook bij talloze protesten die zogenaamd heilig verklaard worden...... mits je agenda vooral links is natuurlijk.
Als de beste man me "rauw" lust omdat ik iets leuk vind waaraan hij een hekel heeft dan komt ie me maar opeten, denk wel dat het een taaie maaltijd voor 'm word.

Waarom krijgen dit soort mensen een podium? Als rechts een artikel maakt over alle boomknuffelende eigen zaadslikkende op hun duimzittende linkse gekkies dan wordt het in de ban gedaan. Met vuurwerk moet je ineens rekening met de hele wereld houden. Maar een hond kan ook voor overlast zorgen, en die heb je toch ook echt egoïstisch voor jezelf genomen. Of katten van de buren die in je tuin schijten of de kussens van je tuinset onder pissen? Als we op de linkse manier gaan redeneren dan zouden er geen huisdieren, geen auto's, openbaar vervoer , sporten of wat dan ook kunnen zijn. Want jaarlijks is er veel schade door ongelukken, lantaarnpalen die geraakt worden, botsingen met openbaar vervoer, de eerste hulp wordt overspoeld iedere zaterdagochtend door sportgewonden etc.

Procentueel vallen de gewonden van vuurwerk ieder jaar echt wel mee. En de vingers die missen heeft niks te maken met consumenten vuurwerk. Links moet eens stoppen te strooien met onjuistheden.
Je verzuimt nog te melden dat vuurwerk 1 dag is en wat jij benoemd x365, bedoel maar

Deze figuur heb geen klap van een molenwiek gehad,maar die heb heel de molen over m heen gekregen :bonk:
Dat iemand vroeger nou zelf geen leven heeft gehad en nog steeds niet heeft schijnbaar,maakt nog niet dat hij op een openbaar platform Adolfje mag gaan spelen door te stellen dat zijn zin en zienswijze de enige werkelijkheid in de wereld is.
Ik zeg begraven onder z'n eigen gemaakte columns en boek,in de vorm van een grote berg papier ,en er met O&N een vreugdevuur van maken in Alphen :thumbsup:
Alternatief mag vastbinden aan een hele grote vuurpijl ook nog,want hij schijnt zeker te weten dat we die hier in NL nog mogen hebben :d

Dat linkse gebraak om elke traditie omzeep te helpen is tenen krommend, en dan gaan huilen als ze een tegen reactie krijgen.
Dit probleem is echt groeiende en de toon word ook steeds agressiever, dat zie je ook bij talloze protesten die zogenaamd heilig verklaard worden...... mits je agenda vooral links is natuurlijk.
Als de beste man me "rauw" lust omdat ik iets leuk vind waaraan hij een hekel heeft dan komt ie me maar opeten, denk wel dat het een taaie maaltijd voor 'm word.
Die maaltijd zal hem behoorlijk zwaar op de maag gaan vallen.
Ohw wat zal hij ziek van ons zijn. Het liefst ongeneselijk

Wilde een 1 ster review op z'n boek geven, maar dan moet je hem wel hebben besteld. 16€ voor oud papier vind ik iets te gortig.

Kun je mooi je open haard mee opstoken, die 16,00 EURO heb je er zo uit verdiend, gas voor de CV-ketel is tegenwoordig ook duur ;)

• Like
Waarderingen: Kees
Back
Bovenaan