Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zegt weer genoeg over de kennis van de huidige "journalisten"Wat ben ik blij met mijn gemeente .
Hier in het weekblad staat dan wel dat we pas de 29e mogen shoppen ,, maar ook dat ik pijlen mag afsteken. (Die krant bewaar ik maar eens even…
Je verzuimt nog te melden dat vuurwerk 1 dag is en wat jij benoemd x365, bedoel maarWaarom krijgen dit soort mensen een podium? Als rechts een artikel maakt over alle boomknuffelende eigen zaadslikkende op hun duimzittende linkse gekkies dan wordt het in de ban gedaan. Met vuurwerk moet je ineens rekening met de hele wereld houden. Maar een hond kan ook voor overlast zorgen, en die heb je toch ook echt egoïstisch voor jezelf genomen. Of katten van de buren die in je tuin schijten of de kussens van je tuinset onder pissen? Als we op de linkse manier gaan redeneren dan zouden er geen huisdieren, geen auto's, openbaar vervoer , sporten of wat dan ook kunnen zijn. Want jaarlijks is er veel schade door ongelukken, lantaarnpalen die geraakt worden, botsingen met openbaar vervoer, de eerste hulp wordt overspoeld iedere zaterdagochtend door sportgewonden etc.
Procentueel vallen de gewonden van vuurwerk ieder jaar echt wel mee. En de vingers die missen heeft niks te maken met consumenten vuurwerk. Links moet eens stoppen te strooien met onjuistheden.
Die maaltijd zal hem behoorlijk zwaar op de maag gaan vallen.Dat linkse gebraak om elke traditie omzeep te helpen is tenen krommend, en dan gaan huilen als ze een tegen reactie krijgen.
Dit probleem is echt groeiende en de toon word ook steeds agressiever, dat zie je ook bij talloze protesten die zogenaamd heilig verklaard worden...... mits je agenda vooral links is natuurlijk.
Als de beste man me "rauw" lust omdat ik iets leuk vind waaraan hij een hekel heeft dan komt ie me maar opeten, denk wel dat het een taaie maaltijd voor 'm word.
Dat pleziertje zorgt voor een lucht vol stikstof en een bodem vol barium, antimoon, strontium en andere zware metalen.
Wilde een 1 ster review op z'n boek geven, maar dan moet je hem wel hebben besteld. 16€ voor oud papier vind ik iets te gortig.