Ik lust al die vuurwerkliefhebbers rauw

''Dat pleziertje kost jaarlijks gemiddeld 40.000 euro aan moedwillig veroorzaakte schade. Dat pleziertje zorgt ervoor dat alle hulpdiensten een nacht lang op scherp moeten staan en als dank een vuurpijl in hun nek kunnen krijgen.''

En bij een totaalverbod zullen de cijfers stijgen door het dan nog meer geimporteerde illegale spul wat veel en veel te te zien is in het nieuws de afgelopen maanden/jaren. Geef ze nog meer reden en houvast op inkomsten voor de handelaren. 40,000 euro kun je een 0 achterplakken en de vuurpijl veranderd in een shell.

Deze mensen hebben een universitaire studie afgerond hé? Dit is het meest voor de hand liggende scenario en dit is wat meneertje schreeuwt vanuit een veilig artikeltje zonder enige kennis of inleving dat hij de liefhebber rauw lust.. wat een land leven we in zeg..

IMG_0968.jpeg
Dit is niet eens zo’n slecht inititief ;-)
Persoonlijk film ik mijn vuurwerk meestal niet op de juiste afstand/recht eronder (waardoor je niet het juiste perspectief in effect breedte krijgt), als mensen uit de buurt nu is een handje willen helpen, dan zal er vast een filmpje in het juiste perspectief bij zitten :biertje:

Bedankt Dennis!

Wilde een 1 ster review op z'n boek geven, maar dan moet je hem wel hebben besteld. 16€ voor oud papier vind ik iets te gortig.

Ik ben 1 van die kwijlende mannen en als hij me rauw lust dan zou ik het prettig vinden dat hij dat recht in mijn gezicht zegt....

Sneu persoon ...

Ik ben 1 van die kwijlende mannen en als hij me rauw lust dan zou ik het prettig vinden dat hij dat recht in mijn gezicht zegt....

Sneu persoon ...
Ik wil niet weten waar hij zelf van gaat kwijlen, kan nooit goed zijn..

De vreselijke inkrijgmijnzinnooit druipt ervan af, dan ga ik er maar bij liegen en nog harder schreeuwen.
De mensheid heeft helaas in de geschiedenis veelste veel van dit soort types gehad.

Ach, het jongetje mocht vroeger van zijn pappie zelf niets en de frustratie moet er nu uit door stoere woordjes te schrijven?

Ah gossie, arm jochie. Je kunt beter even bellen met een psychiater om je verleden te kunnen verwerken dan zulke zure stukken stront te spuien.

Wordt zo moe van mensen die voor anderen willen bepalen wat ze wel en niet mogen. Hoe meer de maatschappij daaraan toe geeft hoe erger het wordt. Ze zijn toch nooit tevreden. Een projectie van hun eigen gevoel en hun eigen zielige leven op de buitenwereld. En ja dit komt zeker meer voor bij personen die politiek links georiënteerd zijn.

Back
Bovenaan