Ik lust al die vuurwerkliefhebbers rauw

Dit is eigenlijk z'n iemand die jaloers is op een ander die wel een hobby en een leven heeft. Zijn de gevaarlijkste personen die er zijn.

Dit is eigenlijk z'n iemand die jaloers is op een ander die wel een hobby en een leven heeft. Zijn de gevaarlijkste personen die er zijn.
En vooral dat op de man spelen, uit de tent lokken.
Met zijn opmerking over dat hij wel effe mijn verwaarloosde vrouw komt kussen.
Gast, ze zou je nok slaan als je alleeen al keek, arrogante omhoog gevallen kwal.
Moet hij hier komen zeggen zoiets.
Geloof me, mijn vrouw lost dat op.

Zou iemand die hem dit platform geeft ook de vraag durven stellen dat als zijn verbod erdoor komt hij werkelijk denkt dat de schade van €40.000 opgelost is?
denk dat de overlast juist toeneemt omdat meer mensen zich richting het buitenland begeven om toch aan hun vuurwerk te komen.

Baal er steeds meer van dat er niet eens hard op tafel word geslagen door verenigingen om het punt duidelijk te maken dat een verbod alleen maar overlast gaat veroorzaken.

• Like
Waarderingen: Kees
Weer een artikel wat bijdraagt aan de toch al toenemende polarisatie. 2 groepen tegenover elkaar zetten en je er nog goed bij voelen ook om anderen zo weg te zetten in je nietszeggende artikeltje.
Deze man draagt echt wat bij aan de maatschappij heeft een warm hart en heeft zijn columns als enige liefde in zijn leven. Chapeau, hij heeft het echt gemaakt!

• Like
Waarderingen: LMFR
Hoe weet je dat hij links is? Hij zit al bij een centrumrechtse krant/mediabedrijf, en als je z'n verdere reutels ziet... https://www.ad.nl/dossier/columns-dennis-captein~dbee6792b-5051-4e79-97b2-ee003e298c8e

Lijkt me eerder een CDA'er of rechtser.

Zure stukjes van een zuur mannetje iig. Dus inderdaad; ignoor en door...
Cda is tegenwoordig ook niet meer rechts. Vroeger wel maar kijk wat voor beleid het cda steunt 😉

Feit blijft dat deze man een trauma heeft opgelopen vroeger😂 sneu en triest figuur

Hij zegt, alle mannen die vuurwerkliefhebbers zijn verwaarlozen hun vrouw. Hij gaat die vrouwen wel even kussen (zijn blijkbaar allemaal hoer of zo?)
Alle vrouwen haten de hobby van hun man? Hij doet nogal wat kwalijke uitspraken, kunnen we hem niet aanklagen wegens haatzaaien?

enorm zuur mannetje met een klein lontje wat om te deugen het liefst mensen hun plezier afpakt en zich daar helemaal happy en trots bij voelt. Waarschijnlijk heeft hij zelf geen leven.

Op de ene of andere manier lukt het Dennis niet om voet aan de grond te krijgen. Dan gaat hij het maar op de man spelen. Nou jongen jij durft!! Je zou maar in Alphen wonen waar zo'n engnek je buurman blijkt te zijn.:shocked: Wat zou ik hem het leven zuur maken:kerst:

• Like
Waarderingen: Kees
Back
Bovenaan