Ik heb een enorme drang om vuurwerk af te steken als er sneeuw ligt!

749C349A-0FBF-4802-B479-10819331D12B.jpg

CA91B571-17E5-427E-B0AE-CD4CC3F9BFA3.jpg

F1A33B30-643B-492C-8541-5742542E7E85.jpg

B74988F5-05FC-4EBB-B623-49E7EC04A308.jpg

Hier ook even in de sneeuw gespeeld! Leuk die Funke - Silber Fontänen, en Bengaals vuur!

Hierbij de making-off van het Bengaalse vuur:

Laatst bewerkt:
In de sneeuw stoken. Jazeker wel. Vroegah ben ik daar zo'n beetje mee opgegroeid. In mijn jeugd lag er geregeld een pak sneeuw rond de dag der dagen. Dus ik snap Pyrofan#1 helemaal.:wink:

Hier staat de vuurschaal te branden :)

Oude Bengal fire van gbv erbij deed het nog goed.

Hier ook zeker wat cat 1 gestookt de afgelopen dagen. Gewoon op rustige plekken waar ik niemand tot last ben, erg van genoten, spul komt echt nog mooier over zo in de sneeuw.

Nee geen last van ik hou me aan de regels om draagvlak onder de mensen te houden hier in de buurt. Mensen die nu nog afsteken vind ik echt tokkies die vuurwerk geen warm hard toe dragen

Op dit moment heb ik die drang niet. Meestal niet eigenlijk in de eerste maanden van het nieuwe jaar. Ik denk als hier net zo veel sneeuw gevallen was als ik sommige andere delen van Nederland dat die drang er zeker was om minimaal wat cat 1 fonteintjes weg te stoken. Vooralsnog geniet ik vooral van jullie sneeuw en vuurwerk foto's / filmpjes.

Nee geen last van ik hou me aan de regels om draagvlak onder de mensen te houden hier in de buurt. Mensen die nu nog afsteken vind ik echt tokkies die vuurwerk geen warm hard toe dragen

Je kunt met cat1 gewoon stoken en je aan de regels houden hoor en dan ben je geen tokkie die vuurwerk geen warm hard toe dragen :wink:

Back
Bovenaan