Ik heb een enorme drang om vuurwerk af te steken als er sneeuw ligt!

pyrofan#1

VWC lid
Elk jaar zie ik wel wat foto's van vuurwerk in de sneeuw of een sneeuwpop met vuurwerkresten voorbij komen in o.a. het sfeerfoto topic. Dit zijn altijd prachtige en sfeer verhogende plaatjes. Ook de afgelopen weken verschenen enkele foto's online van vuurwerk in de sneeuw, toen er hier en daar een paar centimeter sneeuw was gevallen.

De komende dagen wordt er een enorm pak sneeuw voorspeld en ik ben dan ook benieuwd naar het volgende:

Heb jij ook de drang om vuurwerk af te steken als er sneeuw ligt?

En zo ja, wat ben je dan van plan om af te steken? Blijft het bij Cat. 1 of kan je een F2 fontein ook niet laten staan?

Nee, natuurlijk niet, zou ik bijna willen zeggen. Dat gevoel wat vuurwerk af te steken bij sneeuw, is bij mij tot 2 a 3 weken in januari nog wel van toepassing, denk ik. Nu vind ik het echt heel anders.

Ik zag wat mooie winterse foto's voorbij komen van bijvoorbeeld de Silber Fontänen van Funke, denk dat ik dit idee ga kopiëren!

Ik ben sowieso niet te houden dit jaar. Normaal gesproken kan ik me na 1 januari wel inhouden om te stoken, maar dit jaar moet iedere zaterdagavond toch wel iets de lucht in worden gejaagd. Iets van compensatie waarschijnlijk. En het helpt ook niet dat m'n achterbuurman hetzelfde probleem lijkt te hebben.

Vanavond genieten!

Heb niet per se een stook drang, wel een gigantische bestel drang...vindt het heel lastig om me in te houden en het lukt ook absoluut niet haha. Heb nu al meer besteld dan dat ik de afgelopen 3 jaar opgeteld bij elkaar had.

Heerlijk, sterretjes, morning glorys en andere 'zachte' artikelen in de witte tuin, vooral deze artikelen met een pyrotechnische eenvoud komen dan tot hun recht. Geniet ervan! :handsup:

Heel herkenbaar, ik dacht dat ik de enigste “idioot” was die daar last van had:bonk:
Bij mij zal het alleen cat 1 worden aangezien ik niks anders meer heb..
Maar ik kijk wel heel erg uit naar de beelden die hier gaan verschijnen!

Heerlijk, sterretjes, morning glorys en andere 'zachte' artikelen in de witte tuin, vooral deze artikelen met een pyrotechnische eenvoud komen dan tot hun recht. Geniet ervan! :handsup:
Ik Sluit mij hier volledig bij aan. Graag voeg ik hier nog de grondbloem aan toe. De zwarte "verbrande" sneeuw is bijzonder.

Hier ook geen stookdrang. Vind er ook niet veel aan nu, alleen 31-12 vind ik het prachtig.

Het hele jaar stook & besteldrang. Dit is alleen maar erger geworden sinds de waanzin van 13 november.

Bij deze mijn bijdrage aan deze mooie dag!

271CE548-31D1-4DC7-A79B-55EFE58EA02B.jpg
B344BC04-BC53-4589-9209-1CFD9C32F989.jpg
3119C9F9-34E9-4F3D-8310-F02EE334497C.jpg
275AB5A4-C5AD-4BF7-B4DE-3367144518D9.jpg
D5236C2D-DAC1-42B3-BA13-301880EA4DF9.jpg
8046EE99-6049-4BC5-9747-568ABE0A66F7.jpg

Krijg helaas foto’s niet gedraaid op de iphone

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan