Ice Queen

Hoe is deze bevallen? Ik zie wat wisselende reactie's. Kreeg dit jaar weer de opmerking dat mensen dat geknetter zo leuk vinden, maar het aantal crackling blokjes is niet overweldigend. Deze lijkt me wel wat. Of is er voor 42,50- beter op de markt?

Zoals hierboven gezegd vond ik 'm heel goed met wederom weer prachtig blauw erin! Duurde hier lekker lang, maar niet dat 'ie saai werd.

Hoe is deze bevallen? Ik zie wat wisselende reactie's. Kreeg dit jaar weer de opmerking dat mensen dat geknetter zo leuk vinden, maar het aantal crackling blokjes is niet overweldigend. Deze lijkt me wel wat. Of is er voor 42,50- beter op de markt?

Hij staat hier weer op de wishlist voor aankomende jaarwisseling. De toeschouwers blijven dit een leuk effect vinden en ik kan het in deze bak waarderen door het mooie blauw erbij. Kortingen zat volgens mij, dus €42,50 hoef je er niet voor te betalen. :wink:

Laatst bewerkt:

Bij Vos in Huizen nu voor 25 euro en 50 eurocenten.

Filmpje van de Ice Queen uit mijn 2014 - 2015 Show.

In het begin zie je nog effecten van de Road Riot en/of Gate of Heaven 1.

Bedankt voor de filmpjes. Heb zelf de road riot en goh gehad dus heb nu een goede indruk van de grootte. Staat op de wishlist:)

De ice queen met de spinning blue van Broekhoff combineerde grandioos goed. ook bijde exact de zelfde timing!
pracht combi..
zo zie ik graag een combi cake verschijnen.

Die spinners zijn echt gruwelijk inderdaad..zouden ze in meer cakes moeten stoppen zie je veel te weinig vandaag de dag.

Ben erg benieuwd naar de 2015 versie. Wat vollere/agressievere crackling wellicht, of lijkt dat maar zo op de screenshots? Als hij verbeterd is mag een kartonnetje deze jaarwisseling niet misstaan :wink:.

Ben erg benieuwd naar de 2015 versie. Wat vollere/agressievere crackling wellicht, of lijkt dat maar zo op de screenshots? Als hij verbeterd is mag een kartonnetje deze jaarwisseling niet misstaan :wink:.

Ben ook benieuwd naar de nieuwe versie. Het concept van een I-shape crackling bak op hoog tempo is een zekerheidje in mijn collectie, maar vond de crackling toch niet agressief genoeg. Als dat wat aangescherpt is komt deze er zeker!

Helemaal met Rico eens!
Goede I-shaped crackling bakken met flink oplopend tempo (zonder salvo's) zijn nauwelijks te krijgen. De variant van de Ice Queen die ik vorig jaar tegen kwam stelde jammer genoeg ernstig teleur.

@ Marchel. Ik stuitte hier: https://www.youtube.com/watch?v=0I0Ai282a04 op de Ice Queen met eindelijk de crackling en tijdsduur zoals hij mijn inziens hoort te zijn: vol en groots. Vraag aan jou: welke variant is dit? De 2015?

Helemaal met Rico eens!
Goede I-shaped crackling bakken met flink oplopend tempo (zonder salvo's) zijn nauwelijks te krijgen. De variant van de Ice Queen die ik vorig jaar tegen kwam stelde jammer genoeg ernstig teleur.

@ Marchel. Ik stuitte hier: https://www.youtube.com/watch?v=0I0Ai282a04 op de Ice Queen met eindelijk de crackling en tijdsduur zoals hij mijn inziens hoort te zijn: vol en groots. Vraag aan jou: welke variant is dit? De 2015?

In dit filmpje zie je de nieuwe productie:D

Gr
Evolution Fireworks

Back
Bovenaan