Hydra Serie

Zit eraan te denken om of alle hydra door te Londen of telkens een loki en daaraan een hydra, gezien de loki serie nog al op elkaar lijkt, dus heb ik wat afwisseling... Mhm

Wauw, gewoon wauw. Absolute toppers. Beste cakes uit België in mijn mening. Dikke burst met grote effecten, iedereen vond ze geweldig!!

Helaas stopte de camera ermee tijdens deze pareltjes, maar toch een paar shots van de Hydra's!

Echt bruut!

Iemand deze gisteren afgestoken? Hoorde dat deze vernieuwd waren t.o.v vorig jaar.

Heb gisteren de hele serie afgestoken, waren echt de toppers van de avond. Echt extreem groot die effecten.

De effecten leken ook op die van de filmpjes dus denk niet dat deze zijn vernieuwd.

Bah bah, had de Demons Fighting meuk...

Vorig jaar waren Hydra's dé pareltjes, de toppers van de avond. Werd mij vertelt dat de demons gewoon omgelabeld waren. Helaas niet zulke grote effecten en ook niet de goede burst.
Nee, jammer :/

Ik had nog de oude lage versie volgens mij dit jaar. 3 stuks. Lekkere 'in your face' grote boeketten. Heerlijk!!

Heb gisteren de hele serie afgestoken, waren echt de toppers van de avond. Echt extreem groot die effecten.

De effecten leken ook op die van de filmpjes dus denk niet dat deze zijn vernieuwd.

Top dat ze mooi waren! Vraag mij inderdaad af of de "nieuwe" ook van dezelfde kwaliteit zijn. Ik kad dit jaar de big19 van Wolff maar vond die een beetje tegenvallen. Ik denk dat ik volgend jaar voor de hydra serie ga!

Deze werden hier in de wijk afgeschoten, mooie grote boeketten en wat een kneiterharde salutes zaten erin zeg! Salute 1 waardig of zelfs harder!

Ik vond de cakes persoonlijk nogal op elkaar lijken, in tegenstelling tot bijvoorbeeld de Extreme Salutes, die qua boeketten absoluut beter zijn naar mijn mening.
De effecten van de Hydra zijn zeker supergroot, maar allesbehalve vol, en daardoor ogen ze nogal mager.
Maar dat kan ook niet anders met zo'n enorme burst! Want daarmee gaan ze over alle mij bekende siercakes heen. Wát een klappen zeg!

Ik had volgens mij de vernieuwde versie (met langere tubes). Ik had deze begin december gehaald.
Ik vind de oudere versies toch beter (meer geweld).

hallo even een vraagje tussendoor , zijn de sierpotten uit belgie nou mooier\harder dan die uit nederland?? gr

Back
Bovenaan