Ice Cristal [Uitloop]

ylke

VWC lid
Artikelnummer: cr5667
Artikelnaam: Ice Cristal
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht:
Aantal Schoten: 11
Effectomschrijving: **NIEUW* Spinning Snow effect. Dit laat je niet koud wat een mooie cake met geweldige effecten.
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Kartoneenheid: 12/1
Adviesprijs: € 19,95
Voorverkoopprijs: € 12,95

ice_crystal.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Het is een 1 op 1 kopie van de Sparking Snow. Enorme blinker effecten en een mooie zilveren spinning tail. Mooi ding en je geld goed waard!

Ken de Sparkling Snow nog en daar is dit een goede afgeleide van. Blijkbaar zonder kooi, maar vond hem gisteren toch erg leuk op de demo. Zag zojuist de film, typisch zo'n cake die op film echt minder goed overkomt dan mijn beleving gisteren.

Ken de Sparkling Snow nog en daar is dit een goede afgeleide van. Blijkbaar zonder kooi, maar vond hem gisteren toch erg leuk op de demo. Zag zojuist de film, typisch zo'n cake die op film echt minder goed overkomt dan mijn beleving gisteren.

We hebben deze gister zelf uit de kooi gehaald. :p Mooie cake prima prijs.

Net gezien op de demo van Ed Raket. Erg leuke cake, met goed uitgevoerde spinners. Aanradertje wat mij betreft :)

Underrated budget toppertje deze cake. Heb m een paar jaar terug eens geschoten, heel tof!
Dikke witte spinners (eigenlijk niet te vergelijken met iets) en dan dikke witte blinkers. En dat voor ongeveer een tientje!

Aanradertje voor de CR actie dames en heren!

Underrated budget toppertje deze cake. Heb m een paar jaar terug eens geschoten, heel tof!
Dikke witte spinners (eigenlijk niet te vergelijken met iets) en dan dikke witte blinkers. En dat voor ongeveer een tientje!

Aanradertje voor de CR actie dames en heren!

Kan mij hier zeker bij aansluiten.

Back
Bovenaan