Hydra Serie

Ik weet niet of er in de tussentijd iets is veranderd maar deze heb ik toen in het eerste jaar gehad en toen waren de borstknallen van de Hydra serie belachelijk hard, die van de Betelgeuze serie beduidend minder. Daarbij kwam wel kijken dat de effecten van de Betelgeuze serie veel sierlijker waren dan die van de Hydra serie. Deze cakes zijn meer rammen, grote effecten met een (te) harde burst.

hallo even een vraagje tussendoor , zijn de sierpotten uit belgie nou mooier\harder dan die uit nederland?? gr

De cakes uit Nederland zijn allemaal een stuk mooier en beter uitgewerkt in het algemeen dan die je in Belgie kan kopen. Maar Zena verkoopt bijvoorbeeld wel sommige cakes en doorlontboxen die eerst enkel voor de Nederlandse markt waren. Qua burst zit je in Nederland ook gewoon helemaal goed! Je moet een beetje de topics doorlezen van de populaire cakes ( kijk een beetje waar veel gepost is ). Als je naar Belgie gaat dan kan je het beste voor de prijzen gaan en de producten die je hier niet hebt ( matten en rollen bijvoorbeeld ).

Ik vraag me af of de Hydra F van de 2015 versie nou nog die bizarre salutes bevat.

Ik hoop dat iemand kan bevestigen dat de salutes (de harde) er nog inzitten, dan ga ik ze bij zena ophalen bij de januari sales :)

Wij zelf waren ook echt zeer te spreken over deze cakes. Grootte effecten, mooie en volle uitwerkingen. Burst ook zeer goed knalde veruit het hardst van alle siercakes die wij hadden. Echter met je eens MasterBSC dat de salutes niet zo bijzonder waren. Deze knalde niet harder.

Wij zelf waren ook echt zeer te spreken over deze cakes. Grootte effecten, mooie en volle uitwerkingen. Burst ook zeer goed knalde veruit het hardst van alle siercakes die wij hadden. Echter met je eens MasterBSC dat de salutes niet zo bijzonder waren. Deze knalde niet harder.

Bedankt voor het beeldmateriaal.

Ik zit er over na te denken een doos van deze rakkers mee te nemen, vind de uitwerkingen er juist iets minder groots uitzien (vooral de laatste 2 cakes) t.o.v. de vorige versie(s), maar dat is oordelen via een filmpje.

Het zijn volgens jou dus wel aanraders?

Bedankt voor het beeldmateriaal.

Ik zit er over na te denken een doos van deze rakkers mee te nemen, vind de uitwerkingen er juist iets minder groots uitzien (vooral de laatste 2 cakes) t.o.v. de vorige versie(s), maar dat is oordelen via een filmpje.

Het zijn volgens jou dus wel aanraders?

Als je er niet de volle mep voor moet betalen wel ja.

de cakes in 1 woord........ GEWELDIG!!! wat een fantastische cakes waren dit zeg. Enorm groot effect (kwam bijna tot aan de grond bij sommige) en een heel mooi tempo in de cakes. Zeker voor herhaling vatbaar. helemaal in de uitverkoop voor 12.50 :)

de cakes in 1 woord........ GEWELDIG!!! wat een fantastische cakes waren dit zeg. Enorm groot effect (kwam bijna tot aan de grond bij sommige) en een heel mooi tempo in de cakes. Zeker voor herhaling vatbaar. helemaal in de uitverkoop voor 12.50 :)

Ben ik helemaal met je eens mijn buurman stak deze serie af maar het klapte lekker goede burst en mooie effecten!

Back
Bovenaan