Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dit blijft een gruwelijk assortiment! En de dikke salutes zijn blijkbaar ook weer terug. Die mogen ze wel in elke cake stoppen.
Één van de beste 19 shots assortimenten? Het zijn in ieder geval wel toppers met een harde burst en grote effecten zo te zien. Hier een filmpje gevonden op YT:
Ik dacht al waar komen al die views vandaan?
Dit waren echt dikke cakes. Grote effecten en prima burst, de salutes waren echt hard. Iedereen had het erover! De effecten waren inderdaad soms te laag en kwamen daardoor aardig dichtbij(dit ondanks de afstand van zo'n 30 meter).
Ik vond ze minstens net zo goed als de oude serie en voor de aanbiedingsprijs van 20 euro prima te doen.
Ik dacht al waar komen al die views vandaan?
Dit waren echt dikke cakes. Grote effecten en prima burst, de salutes waren echt hard. Iedereen had het erover! De effecten waren inderdaad soms te laag en kwamen daardoor aardig dichtbij(dit ondanks de afstand van zo'n 30 meter).
Ik vond ze minstens net zo goed als de oude serie en voor de aanbiedingsprijs van 20 euro prima te doen.