Hydra Serie

Wat een perfect blokje is dit!
Mooie grote boeketten en die finale, wat een rammers die salut schoten!
Deze cake is me goed bijgebleven en wil ik graag weer voor 2019/2020!

Één van de beste 19 shots assortimenten? Het zijn in ieder geval wel toppers met een harde burst en grote effecten zo te zien. Hier een filmpje gevonden op YT:

Dit blijft een gruwelijk assortiment! En de dikke salutes zijn blijkbaar ook weer terug. Die mogen ze wel in elke cake stoppen.

Samen met Brasilian in mijn ogen het beste assortiment van 2018 . Fairytale was erg goed maar deze samen de Brasilian box ( beide 2018 batch ) staken er ver boven uit . Dikke burst . Mooie grote ronde boeketten heerlijk

De overbuurman had dit setje ook gehaald en toen ie ze afstak ben ik toch even buiten gaan kijken aangezien ze van achter de ramen best indruk maakten. Grote boeketten, burst dik in orde en in 1 van die cakes zitten weer klappertjes die echt opvielen. Enige minpuntje dat de effecten soms een beetje laag kwamen maar dat vond ik niet heel spannend gelukkig. Echt een goed assortiment.

Één van de beste 19 shots assortimenten? Het zijn in ieder geval wel toppers met een harde burst en grote effecten zo te zien. Hier een filmpje gevonden op YT:

Ik dacht al waar komen al die views vandaan?:D

Dit waren echt dikke cakes. Grote effecten en prima burst, de salutes waren echt hard. Iedereen had het erover! De effecten waren inderdaad soms te laag en kwamen daardoor aardig dichtbij :)(dit ondanks de afstand van zo'n 30 meter).
Ik vond ze minstens net zo goed als de oude serie en voor de aanbiedingsprijs van 20 euro prima te doen.

Dit waren echt dikke cakes. Grote effecten en prima burst, de salutes waren echt hard. Iedereen had het erover! De effecten waren inderdaad soms te laag en kwamen daardoor aardig dichtbij :)(dit ondanks de afstand van zo'n 30 meter).
Ik vond ze minstens net zo goed als de oude serie en voor de aanbiedingsprijs van 20 euro prima te doen.

Erg mooi maar met 20 euro de stuk wel een stuk duurder dan aanbiedingsprijzen van Fairy Tail/Brasilian Box en ik vind ze niet beter dan die.

Ik zou ze wel weer een keer willen hebben maar meer als €17,50 de stuk (liever 15) betaal ik er niet voor.

Erg mooi maar met 20 euro de stuk wel een stuk duurder dan aanbiedingsprijzen van Fairy Tail/Brasilian Box en ik vind ze niet beter dan die.

Ik zou ze wel weer een keer willen hebben maar meer als €17,50 de stuk (liever 15) betaal ik er niet voor.

Vind ze ook wel aan de dure kant, maar wil ze wel een keertje meemaken. Moet een mythisch mooi assortiment te zijn als ik dat zo lees en zie op de beelden.

Zijn ze echt vergelijkbaar met de Fairy Tail? Zit toch wat meer kruit in toch? Wie heeft beide gehad en kan het bevestigen?

Ik heb denk ik ieder 19 shots nu wel gehad, groot liefhebber. Heb in het verleden Fairy, Brasilian, buurt en hydra tegelijk gehad. Hydra is het hardst en het grootst, zeker beter dan Fairy Tail. Brasilian komt meer in de buurt. In de actie waren ze dit jaar € 17,50 en dat is gewoon echt een topprijs voor dit assortiment. Iedere euro waard.

Thanks! Ja hier staat er ook wel elk jaar minimaal 1 19 shots assortiment.Rond welke periode was die actie? Voor 17,50 wil ik ze best proberen maar meer dan 20 is me net too much

Ze zijn wel erg dik maar precies wat iedereen zegt, 30 euro voor een 19sh cake is echt VEEL te duur. Met de 50% kortings actie die er af en toe is, zou ik het overwegen. In Nederland heb je soort gelijke assortimenten in de freakacties voor 85/90 euro en die zijn dan vaak nog sierlijker.

Zena Belgie heeft sowieso een vreemde prijsstelling. De adviesprijzen zijn kunstmatig hoog zodat ze er een zogenaamde LVC korting op kunnen geven. Een sigaar uit eigen doos dus.

Back
Bovenaan