vuurwerkduiven
VWC lid
Prachtige serie idd vond ze ook mooi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Alleen snap ik de toegevoegde waarde niet meer met de salutes in cake F, aangezien ze nu de zelfde burst hebben als de sierboeketten. Dan hadden ze beter een effect kunnen toepassen!
Ik heb begin vorig jaar ook aangeschaft, een setje dat een jaar droog heeft gestaan. Voor de prijs van 75 euro top, maar toch zou ik ze niet nog eens aanschaffen. Het zijn leuke effecten, maar het geheel vind ik inspiratieloos. Ik vind de effecten bij veel cakes niet bij elkaar passen. Het is 1-2-1-2-1-2 of 1-2-3-1-2-3.
Cake A vind ik prima, maar cake B vind ik bijvoorbeeld geen geweldige cake. De blauwe Peony zag je bijna niet en het gouden boeket was een dwarrelboeket. Dan zou ik veel liever 19 keer die blinkers willen zien. Bij cake C vind ik de effecten weer totaal niet bij elkaar passen. Het eerste effect en tweede effect zijn mooi, maar passen gewoon niet bij elkaar. En dan moet er ook nog een crackling doorheen. Cake D had ik liever gezien dat de schoten van het gouden boeket en blauwe peony tegelijk geschoten zou worden. Cake E past dan weer wel goed bij elkaar, maar ook hier dwarrelboeketten. Cake F vind ik de beste cake, maar het is erg jammer dat deze inderdaad moet eindigen met de salutes.
Nogmaals, voor de prijs zijn het topcakes, dus wie een klein budget heeft, absoluut niet twijfelen, dit zijn toppers. Maar wil je groots spectakel en heb je wat meer te spenderen, dan zou ik mijn euro's aan andere cakes uitgeven. Een Cruel Traction is bijvoorbeeld voor een paar tientjes meer te koop, heeft minder gram kruit, is veel sneller gedaan, maar toch verkies ik een CT tegenover de Hydra's, met de meerprijs die er aan vast hangt. Ik vind het niveau van cakeboxen in Nederland de afgelopen jaren gigantisch omhoog gegaan, de Hydra's zijn naar mijn idee blijven hangen in het verleden.
Voor de liefhebber van deze cake.
Hij is weer op voorraad bij Zena.
Ik ga de hydra zo ophalen bij gijs
Heb de volledige serie van 6 gehaald in de aanbieding. Iemand al getest of de effecten hetzelfde zijn als in het verleden?