Hydra Serie

Bedankt iedereen voor de bedankjes :D

Erg leuk om te lezen hoe positief iedereen was, daarna werdt iedereen een heel sceptisch over deze cake, en nu is alles weer goed :)
Ik heb zelf overigens niets met Zena of Original te maken, ik ben alleen een klant die erg tevreden is!

Gister een karton gehaald. Zal de prijs niet noemen maar het is het zeker waard! Had in de winkel nog een aantal filmpjes gezien van de Hydra serie. Wat een prachtpotten zijn het!

De series die aanwezig waren zijn Hydra, Ragnarok en Midgaard. Ook een veelgewilde serie Betelgeuse was nog niet aanwezig :)

Maar ben perfect geholpen en heb trots een mooi karton staan dat voor een 12 uur spektakel gaat zorgen!

Hierbij filmpjes van Hydra C & F

Hydra C was nice maar F viel zwaar tegen en ging mis.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Als iemand anders nog even de rest wil testen :D
Te koop bij Moerkant Essen ;)

Laatst bewerkt:
Ik wil bij deze ook even iets recht zetten.
Het bleken geen samples!
Daar ben ik best blij om...
Maar om nu nog na Belgie te gaan voor paar cake's?
Nou ik weet niet.

verder echt een kikuh serie.
het spijt me voor me wantrouwen.

voorheen vond ik de Original PRO blokken uit illegale serqui erg matig tot gemiddeld slecht.
Original heeft nu bewezen dat ze het wel kunnen!
Top hoor!

Volgens mij heeft original wel meer te bieden dan een paar cake`s!!! Zo ver weg is het trouwens ook niet(tenzij je in het hoge noorden woont). Tis geen wereldreis die je moet maken :D

Hierbij filmpjes van Hydra C & F

Hydra C was nice maar F viel zwaar tegen en ging mis.

movie

movie

Als iemand anders nog even de rest wil testen :D
Te koop bij Moerkant Essen ;)

Wat was het probleem bij de Hydra F?
Klapte het blok om of ging het om een productiefout?

Wat was het probleem bij de Hydra F?
Klapte het blok om of ging het om een productiefout?

Hij klapte op zn kant maar de onderkant lag ook open, blijkbaar zat er iets niet helemaal lekker.
Salutes sloegen trouwens nergens op. knal was niet harder ofzo. :bonk:

Zitten toch wat miskleunen tussen. Enkele plofjes. Zoals 3307 al zei, kwaliteit is erg wisselvallig zo te zien. Jammer.

Bedankt voor het delen Jim.

Als ik heel eerlijk ben vind ik de films tegenvallen, ik zie niet meer die loeiharde knallen met kleine ti flits in het midden bij de break, dat zie je wel bij alle films in de begin post. Het komt echt totaal anders over nu en inderdaad floppers er tussen. alleen die in het filmpje van pyropowerzz komt goed over.

Zitten toch wat miskleunen tussen. Enkele plofjes. Zoals 3307 al zei, kwaliteit is erg wisselvallig zo te zien. Jammer.

Bedankt voor het delen Jim.

Ik zie exact 1 plofje bij een crackling boeket. :confused:

Voor de rest lijkt het filmpje van de Hydra C zeer sterk overeen te komen met het filmpje op de vorige pagina vind ik.

Bedoelt 3307 niet dat de kwaliteit tussen de verschillende series erg wisselvallig is? Ik vind bvb de Walhalla niks.

Inderdaad de hydra serie is gewoon een top serie. Goede burst met lekkere grote effecten. Bij elke serie kan een keer een flopper zitten.

Van wat ik tot nu toe gezien heb doen de filmpjes niet onder voor die van de demo. Snap de kritiek hier dan ook niet echt :)

Kwaliteit is wisselvallig en ietsjes lager(minder stars) als wat we zagen op de original demo vids. Wat daar te zien was, was gewoon te mooi om waar te zijn.

Toch vind ik het zeker met de original karton korting in het achterhoofd wel leuke potjes.

Ik zie exact 1 plofje bij een crackling boeket. :confused:

Voor de rest lijkt het filmpje van de Hydra C zeer sterk overeen te komen met het filmpje op de vorige pagina vind ik.

Bedoelt 3307 niet dat de kwaliteit tussen de verschillende series erg wisselvallig is? Ik vind bvb de Walhalla niks.

Als je iets eerder terug kijkt in het topic, zie je dit ploffen ook terugkomen bij de Hydra F.

Ik twijfel er niet aan dat Original goede producten kan leveren, maar net als iedere andere importeur zitten er wel eens wat missers bij. Er zijn nu slechts een paar filmpjes online en twee daar van bevatten plofjes. Ik denk dat ik zeven verschillende filmpjes voorbij heb zien komen en twee daarvan hebben plofjes. 2/7 is toch een behoorlijk aantal verhoudingsgewijs.

Ik denk dat dit iets beter kan. Ik ben er zelfs van overtuigd dat Original gewoon de puntjes op de i gaat zetten wat dat betreft :)

Daarom kun je het beste wachten met dit soort producten.
Bekijk de vele films na oud en nieuw van andere leden.
Dan kun jij je conclusie trekken: 'is dit de moeite waard of niet?'

Back
Bovenaan