Hulp nodig met het maken van je bestelling, vraag het hier !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb jullie hulp nodig bij het volgende:

Ik twijfel tussen de Sodom and Gomorrah, of bijv. de Immortal Gold en Event Zero Tolerance..

Wat zouden jullie doen? En iemand toevallig ervaring met de Sodom and Gomorrah?

Wil je die in een show gebruiken of los schieten? Los: dan zou ik persoonlijk de zero tolerance en de immortal gold nemen.

Hoi allen, ik zat net m'n bestellijsten in te vullen voor aankomend oud en nieuw.
En heb een budget van €200 - €250. Nu heb ik hengelo een paar dealers zitten maar kom ik kwa goedkoopste prijs eigk altijd bij valk-vuurwerk ter nijverdal uit.

En wil eigk graag de transbomber hebben maar het liefst cake 3/4 (hou van chaos / knal ti salute's cake's) is hier nog een alternatief voor te vinden door bepaalde losse boxen te halen aangezien ik 40% van mn budget voor een box wel vrij veel geld vind. (ja volgend jaar maar bij vuurwerk perdoos bestellen :idea: ).

Mvg, Kas

Heb nu kwa lijst ingedachte.

50 : knal / klein spul (en wat €3-7 cake's / vuurpijlen)

En dan 200 voor 0.00

1x Transbomber a 99,95
1x VALK PROF CAKE 500 GRAM ( NEW ) 14,95
1x Valk Thunderking cake a 4,95
1x Matrix a 11,95
1x Happy Thunder 13,50
2x Heavy LEegend 16 a €7.50 ps (15)

En zit hier dan wat bij te bedenken.

Eventueel transbomber inwisselen en wat losse cake's halen als bijv.

ONE LOUD CLOUD ( NEW ) (2x) (€30)
WHITE RED REBEL ( 2E PAATS BESTE CAKE 2017 ) (20)

En wat er bijv bij.

poe....en bij Bunte of Busscher kan je dit niet krijgen? Is qua prijs volgens mij goed vergelijkbaar nu...of bestel nog een Bora bora bij de kastelein...kicke cake!

poe....en bij Bunte of Busscher kan je dit niet krijgen? Is qua prijs volgens mij goed vergelijkbaar nu...of bestel nog een Bora bora bij de kastelein...kicke cake!

Kom bij Busscher niet heel goed uit voor mn gevoel (heb er veel rubro inzitten) (aangezien ik het budget eventueel nog opkrik naar €250 - 275 voor die transbomber. Want wil hem toch wel een x in de straat zien. (en Busscher geen rubro verkoopt)

En bunte moet ik idd ff gaan, maar had bij valk het voordeel dat die veel dingen met korting weg deden kwa prijzen op hun site, en vond bunte toen ik vorige week of 2 weken geleden vergeleek heel wat duurder maar zou ik idd ff moeten kijken.

En die Bora bora geinig cake idd :handsup:

Wil je die in een show gebruiken of los schieten? Los: dan zou ik persoonlijk de zero tolerance en de immortal gold nemen.

Wilde hem los schieten. Vind het wel een leuke rambak, maar op video lijkt de effecten erg klein en vind ik de burst ook tegen vallen. Daarnaast zit ik eigenlijk niet echt te wachten op het doorlonten van 12 cakes voor één doos:no:

Denk dus dat de keuze gemaakt is haha. Immortal Gold is alleen wel weer risky, aangezien hij met het jaar minder lijkt te worden..

Wilde hem los schieten. Vind het wel een leuke rambak, maar op video lijkt de effecten erg klein en vind ik de burst ook tegen vallen. Daarnaast zit ik eigenlijk niet echt te wachten op het doorlonten van 12 cakes voor één doos:no:

Denk dus dat de keuze gemaakt is haha. Immortal Gold is alleen wel weer risky, aangezien hij met het jaar minder lijkt te worden..

vind het nog steeds wel een erg goede box hoor...zeker in de straat!

Smash Box 2 heeft mijn voorkeur. Moet wel bekennen dat de Big Momma nog niet in het echt gezien heb.

Ik zou ook voor de Smashbox 2 gaan. Lekker tempo en grote effecten (zeker voor het kaliber). Heb de Big Momma wel eens gezien, maar deze legt het imo af tegen de Smashbox.

Beste mensen ik zou graag nog een dikke 19shots cakes erbij willen ik heb de bekende al besteld zoals de. Brazilian box
Buurt assortiment
Fairy tail
Lucky number 19
Dus welke 19shots assortiment mag niet ontbreken of waren dit al wel de mooiste die er op dit moment te verkrijgen zijn?

Beste mensen ik zou graag nog een dikke 19shots cakes erbij willen ik heb de bekende al besteld zoals de. Brazilian box
Buurt assortiment
Fairy tail
Lucky number 19
Dus welke 19shots assortiment mag niet ontbreken of waren dit al wel de mooiste die er op dit moment te verkrijgen zijn?

Extreme salute 2.0 is nog een mooie :)

Als je ook geïnteresseerd bent in losse cakes is de Feuerblitz van Zena een absolute aanrader.

Buurt assortiment
Fairy tail
Lucky number 19

Buurt assortiment
Fairy tail
Lucky number 19

De 6 assorted 19 sh uit de Pyrostar lijn van Broekhoff is volgens mij ook dik assortiment.

Persoonlijk ben ik niet echt super fan van Pyrostar
. Sorry iedereen zijn smaak.

Hoef je geen sorry voor te zeggen, wat je zegt ieder zijn eigen smaak. Qua losse cakes zou je nog de fading stars van EVO kunnen overwegen. Wat ik zelf nog een mooie nieuwkomer vind is de Plata o Plomo uit de St8tment lijn van Weco

Buurt assortiment
Fairy tail
Lucky number 19

Extreme Salute 2.0 en Cobra 95 (Wolff, uitlopend product maar ook onwijs goed). In mijn ogen net wat minder dan de Fairytail en Brassilian Box maar zeker niet slecht. Die van Pyrostar is inderdaad wel wat minder.

Extreme Salute 2.0 en Cobra 95 (Wolff, uitlopend product maar ook onwijs goed). In mijn ogen net wat minder dan de Fairytail en Brassilian Box maar zeker niet slecht. Die van Pyrostar is inderdaad wel wat minder.

Cobra 95 kan ik voor €60 kopen in Haulerwijk vuurwerk Outlet dus die gaat nu zeker even in het winkelmandje. En voor wat betreft de Extreme salute die is €120 bij vw totaal misschien dat ik die op de laatste verkoop dag nog op de kop kan tikken voor een leuk prijsje. Mensen bedankt voor jullie adviezen en snelle reactie,s

Als jullie voor 200,- aan losse cakes konden kopen. Welke zouden er sowieso aangeschaft worden?

Coco Blue, Purple Haze & Crown Mix van evo
Der Hammer & White Red Rebel van vwt
Redneck Revolt van vuurwerkmania
Cruelty & Return of the Phoenix van wolff

Zou je ongeveer rond de 200 (met acties misschien onder) zitten en krijg je dikke losse cakes!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan