Koala
VWC lid
Hè K!
Dank voor je reply!
Zoals ik al aangaf in ben eigenlijk nog wel een rookie op dit gebied.
Pas vorig jaar voor het eerst een cake van serieus formaat gekocht de Transbomber, mede door alle
enthousiasme en filmpjes hier op VWC!
Dus ook het hele doorlonten, heb ik nog wel ff wat over moeten doorvragen vorig jaar, maar is uiteindelijk wel goed gelukt bij mijn eerste TB!
Maarrrr, wat ik nu voorstel en zeker jouw reply daarop geeft mij toch wel weer wat vraagtekens.
Want twee boxen doorlonten is dus iets anders dan het doorlonten van bv vier units van één enkele cake?
Graag dus nog wat meer uitleg/tips hierover zouden zeer welkom zijn!
Los daarvan,...wat zou de voorkeur genieten, twee TB’s aan elkaar 1:1 of unites gemengd óf een 4 seasons aan een TB? En hoe dan, qua lonten?
Ik denk dat het het mooiste is als je 2 boxen tegelijk schiet, je hem na elke cake synchroniseert. Zo voorkom je dat bij het ene blok Cake 4 er doorheen geramd is, terwijl die bij de andere nog halverwege cake 3 is. Maar dat is wel lastig...
TB + 4 seasons kun je gewoon doorknopen aan mekaar, dat lijkt me geen echte problemen te geven!
Je zou zelfs de cakes een eigen volgorde kunnen geven, zodat je er een eigen blok van maakt. Denk dan aan bijvoorbeeld TB cake 1 -> 4seasons cake 3 -> 4 seasons cake 1 -> etc etc
De mogelijkheden zijn eindeloos