Hulp nodig met het maken van je bestelling, vraag het hier !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hè K!
Dank voor je reply!
Zoals ik al aangaf in ben eigenlijk nog wel een rookie op dit gebied.
Pas vorig jaar voor het eerst een cake van serieus formaat gekocht de Transbomber, mede door alle
enthousiasme en filmpjes hier op VWC!
Dus ook het hele doorlonten, heb ik nog wel ff wat over moeten doorvragen vorig jaar, maar is uiteindelijk wel goed gelukt bij mijn eerste TB!
Maarrrr, wat ik nu voorstel en zeker jouw reply daarop geeft mij toch wel weer wat vraagtekens.
Want twee boxen doorlonten is dus iets anders dan het doorlonten van bv vier units van één enkele cake?
Graag dus nog wat meer uitleg/tips hierover zouden zeer welkom zijn!
Los daarvan,...wat zou de voorkeur genieten, twee TB’s aan elkaar 1:1 of unites gemengd óf een 4 seasons aan een TB? En hoe dan, qua lonten?

Ik denk dat het het mooiste is als je 2 boxen tegelijk schiet, je hem na elke cake synchroniseert. Zo voorkom je dat bij het ene blok Cake 4 er doorheen geramd is, terwijl die bij de andere nog halverwege cake 3 is. Maar dat is wel lastig...

TB + 4 seasons kun je gewoon doorknopen aan mekaar, dat lijkt me geen echte problemen te geven!

Je zou zelfs de cakes een eigen volgorde kunnen geven, zodat je er een eigen blok van maakt. Denk dan aan bijvoorbeeld TB cake 1 -> 4seasons cake 3 -> 4 seasons cake 1 -> etc etc

De mogelijkheden zijn eindeloos :)

Wat is jullie mening van de volgende compound boxen: Limited edition 1 & 3 EVO en de EVO bomber. Zit eraan te denken om deze 3 boxen aan te schaffen.

Waar is deze tevens met korting te bestellen?

Alledrie leuke boxen, heb de Limited 1 en Bomber zelf ook besteld. Helaas kon mijn dealer geen Limited 3 meer voor mij fixen.

De meeste freakacties zijn nu wel zo'n beetje gestopt maar je kan altijd een winkelier benaderen natuurlijk om te kijken of er nog iets te fixen is qua prijs

Tnx voor alle tips mannen,..
Ik heb door een bericht in dit topic vandaag een Acatenango besteld voor een leuke prijs!
Zag deze box voor het eerst en was meteen erg onder de indruk van de filmpjes.
Oké geen RamBak als een Transbomber maar wel heel fraai!
Misschien nog een,(ook van Evolution) EVO bomber er bij kopen,....of toch weer een TB?
Wat een luxe problemen allemaal!,..:-)

Welk assortiment is de beste keuze? Evolutions Fairytail (€100) of Pangu’s Brasilian Box (€90) of Mega 6 (Mania €75)? Het is niet voor mezelf, maar voor mijn zwager die ook wat wil bestellen. Hij wil wat losse cakes voor max 100 euro.

Welk assortiment is de beste keuze? Evolutions Fairytail (€100) of Pangu’s Brasilian Box (€90) of Mega 6 (Mania €75)? Het is niet voor mezelf, maar voor mijn zwager die ook wat wil bestellen. Hij wil wat losse cakes voor max 100 euro.

Brasilian heeft zich bewezen als het beste assortiment, maar ook de fairytail is erg goed (moet je kijken welke je t mooiste vind) Mega 6 is nieuw, maar is naar alle waarschijnlijkheid ook gewoon heel goed. Als je de Mega 6 haalt, bestel dan binnenkort, want dan heb je der voor 1 euro de Redneck Revolt bij. Voeg daar nog de Unabomber en een Monster Ride aan toe, en je hebt voor rond de 100 euro een top oud en nieuw!

Brasilian heeft zich bewezen als het beste assortiment, maar ook de fairytail is erg goed (moet je kijken welke je t mooiste vind) Mega 6 is nieuw, maar is naar alle waarschijnlijkheid ook gewoon heel goed. Als je de Mega 6 haalt, bestel dan binnenkort, want dan heb je der voor 1 euro de Redneck Revolt bij. Voeg daar nog de Unabomber en een Monster Ride aan toe, en je hebt voor rond de 100 euro een top oud en nieuw!

Had het niet beter kunnen verwoorden. :applause:
Helemaal mee eens. Hier valt enkel nog aan toe te voegen dat de fairytail zeker goed is en de meningen verdeeld zijn over of de Brasilian Box beter is (ik denk van wel). Enkel heeft de fairytail wat bijzondere effecten die je wat minder vaak ziet. De BB daarentegen is weer wat meer divers door zijn afwisseling.

Wat is een mooie vervanger voor de visions of ecstacy? Ben bang dat deze niet uitgeleverd gaat worden bij bredavuurwerk en dus een vervangend product moet uitzoeken. Er zijn maar weinig bakken op de markt met dezelfde kwaliteit en spreiding.

Wat is een mooie vervanger voor de visions of ecstacy? Ben bang dat deze niet uitgeleverd gaat worden bij bredavuurwerk en dus een vervangend product moet uitzoeken. Er zijn maar weinig bakken op de markt met dezelfde kwaliteit en spreiding.

Iets anders van Evolution Fireworks. Waarschijnlijk kom je dan uit op 1 van de 100SH boxen van hun die iets goedkoper zullen zijn en minder schoten hebben. Maar veel beters is er in mijn ogen niet. Hooguit iets van Pangu (Garden Party 1, Crash Box 1 bijvoorbeeld.). Zou dan even kijken naar de Winter Night die is in mijn ogen het mooist qua afwisseling.

Snowstorm is heeft ook een hele goede spreiding. Kan je er nog een leuke cake bij uitzoeken ook mssn

Ja is inderdaad nog laatig..! Snowstorm heb ik al besteld dus zou zonde zijn om nogmaals te bestellen. Winter Night is misschien wel een optie. Zat zelf nog te denken aan Oman van Vulcan. Lijkt mij ook wel een topper.

Ik zoek nog een cake van zo'n 25 euro bij edraketvuurwerk.nl

Feuerblitz van zena of de streetmuscle van vuurwerktotaal

Is het om aan een minimum bestel bedrag te komen of heb je 25 over en wil je die daar uitgeven? Ik zou het lekker bewaren op je bankrekening tot de freakacties van volgend jaar :yes:

Ik ben op zoek naar een dikke 30mm cake die in een laag tempo verschillende effecten schiet, het liefst ook goudboeketten zoals in Yellow River, Brocade effecten, Willow etc, vanalles en nogwat, zo lang het maar grote boeketten zijn. Mogen meer dan 20 schoten zijn.

Vorig jaar heb ik de Some Like it Hot van Pangu gehad, en dat was eigenlijk de perfecte cake. Nu ga ik natuurlijk niet nog zo’n cake vinden met een fontein in het midden, maar dat is geen probleem. Bestellen doe ik bij Bredavuurwerk en VWL Steenbergen.

Reeds besteld: Acatenango, Mega 6 Star Assorted, Colorful City en White Red Rebel (gewonnen).

Ik ben op zoek naar een dikke 30mm cake die in een laag tempo verschillende effecten schiet, het liefst ook goudboeketten zoals in Yellow River, Brocade effecten, Willow etc, vanalles en nogwat, zo lang het maar grote boeketten zijn. Mogen meer dan 20 schoten zijn.

Vorig jaar heb ik de Some Like it Hot van Pangu gehad, en dat was eigenlijk de perfecte cake. Nu ga ik natuurlijk niet nog zo’n cake vinden met een fontein in het midden, maar dat is geen probleem. Bestellen doe ik bij Bredavuurwerk en VWL Steenbergen.

Reeds besteld: Acatenango, Mega 6 Star Assorted, Colorful City en White Red Rebel (gewonnen).

Kijk eens naar de Elements of Fire of Evolution.

Help, ik ben zelf nog een op zoek naar een stuk of 3 budget cakes van tussen de 5-10 euro voor in de avond.

Heavy legend 15, Heavy legend 16, Ruffneck, Encore, Imperial heb ik al. Het moet wel in de collectie zitten van BredaVuurwerk, Orthen of een dealer in Zuid-Holland boven Rotterdam. :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan