[Freakactie 2018] Vuurwerkperdoos / Valk Vuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Contact gehad met Rene.

Bestellen voor afhalen op de eerste verkoopdag is in ieder geval vanavond en vannacht weer mogelijk.

Dan neem ik aan dat een ieder die al besteld had toen dat nog niet werkte automatisch omgezet worden? ( mits ze al een bestelling op de eerste verkoopdag hadden staan). Wel raar dat het dan niet even eerder is gecommuniceerd dat er een storing mee was. Nu moeten mensen onnodig mailen om bestellingen naar de juiste dag om te zetten.

9 oktober antwoord van Valk deze week komt er beeldmateriaal , maar net als voorgaande jaren hoop beloftes maar daar blijft het ook bij

ja hoor zit ook nog steeds te wachten op beeldmateriaal van vorig jaar

Als het je te lang duurt waarom ga je dan niet gewoon naar een ander toe?? Sommige mensen hebben ook nog een leven buiten vw om of die enkele freak die alles weten wil maar niks koopt ��������

Als het je te lang duurt waarom ga je dan niet gewoon naar een ander toe?? Sommige mensen hebben ook nog een leven buiten vw om of die enkele freak die alles weten wil maar niks koopt ��������

heb al twee bestellingen gedaan , alleen als je je beloftes niet kan waarmaken maak ze dan ook niet

Maar man komop denk je dat REVA deze videos schiet en ze dan zelf upload? Nee deze komen van Rubro en als reva ze niet heeft kan hij ze ook niet uploaden. Altijd dat gezeur op mensen die wat beloven....

Maar man komop denk je dat REVA deze videos schiet en ze dan zelf upload? Nee deze komen van Rubro en als reva ze niet heeft kan hij ze ook niet uploaden. Altijd dat gezeur op mensen die wat beloven....

Ik had zelf dan gezegd " we hopen het filmpje deze week te hebben"

Alleen ben jij rene niet :p
Filmpjes komt vast wel een keer online en zo niet, dan niet...neem je de gok zonder film? dan lekker bestellen...anders bestel je lekker niet :wink:

Van sommige producten verschijnen helaas geen films, doordat het een te kleine oplage is, of doordat er geen tijd voor is genomen. Daarbij zeggen mij straatfilms een stuk meer. Dus diegenen die hem wel gekocht hebben...filmen! :D

voor sommige mensen geldt afspraak is afspraak heel zwart op wit. Ik zou drm zelf iets "losser" formuleren zodat die mensen niet hoeven te zeggen dat je a beloofd en b doet.

Hij staat inmiddels op de site!
Vind zelf de blinker cakes erg vet. de crackling cakes vallen mij een beetje tegen.

Door de vele vraag loopt de actie met gratis vuurwerk door tot 1 November

En wat nou als iemand al vuurwerk heeft besteld voordat de actie met het gratis vuurwerk kwam? De producten die ik heb besteld staan nu namelijk voor dezelfde prijzen in de verkoop.

En wat nou dat jij ook gewoon gratis vuurwerk krijgt.

Dan is dat erg netjes. Moet men daar nog om vragen bij het ophalen? Ik heb voor de gratis vuurwerk periode meerdere orders geplaatst. Telt het totaal hiervan voor gratis vuurwerk of wordt dit per order verrekend?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan