Hulp nodig met het maken van je bestelling, vraag het hier !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mannen, als ik mijn verzameling voor dit jaar bekijk, is het misschien wat eentonig met effecten. Bijna alles gaat gewoon recht de lucht in.

Wat ik nog zoek is een leuke box met in ieder geval het effect draaiend omhoog gaan (heet dat twister?) en afwisselende effecten en dan in z of v vorm.

Welke ik zelf leuk vind is de Break Fast Connected van vuurwerk totaal. Die heb ik gezien voor 110 euro.
Maar misschien is er wel een mooiere of zelfde d1e goedkoper is.

Ben benieuwd naar jullie tips.

Ben benieuwd naar jullie tips.[/QUOTE]
@Erikv2

Spinnerz 2 colors vuurwerktotaal:
Vuurwerktotaal

Geisha Spinning Tail to Multicolor 100's
vuurwerkbieb

Ik heb zojuist een box gehaald van HFF. The Maze staat erop 4x20 en 2x12 shots.
Volgens the dealer een hele mooie box. Nu probeer ik hierover het een en ander op internet te vinden maar kom er niet echt verder mee. Weet dus ook niet wat de box waard is en of ik hem wel voor de juiste prijs heb. Kunnen jullie me misschien iets meer informatie geven?

Misschien is deze inmiddels van naam gewijzigd of?

Ik heb zojuist een box gehaald van HFF. The Maze staat erop 4x20 en 2x12 shots.
Volgens the dealer een hele mooie box. Nu probeer ik hierover het een en ander op internet te vinden maar kom er niet echt verder mee. Weet dus ook niet wat de box waard is en of ik hem wel voor de juiste prijs heb. Kunnen jullie me misschien iets meer informatie geven?

Misschien is deze inmiddels van naam gewijzigd of?

Zegt mij zo niks, de Hardstyle box is de enige met 6 cakes, maar heeft iets meer schoten. Heb je een foto of batch/artikelnummer? Waar ben je geweest?

en hierbij de foto's.
Hopelijk heeft iemand een idee. Zie het sowieso straks wel maar vind het altijd vooraf leuk te weten wat het is.

IMG_20171231_103053.jpg
Bekijk bijlage 36726
Bekijk bijlage 36728

zie nu ook dat het wel erg weinig kruit bevat. Had dat gisteren niet eens gezien. drukke dag gehad en hij zei deze is echt mooi!!

Fairytail assortiment of Brasillian box? Uitgaande dat ik ze voor dezelfde prijs kan krijgen. Gaat me puur om de wow-factor, dus niet om unieke effecten oid. Bedankt!

Ik heb veel mensen gehoord over het Fairytail Assortiment en dat ze na elke cake even het wow-effect hadden. Zelf heb ik geen ervaring met een van deze assortimenten, wordt ook de eerste keer voor mij dit jaar.

Fairytail assortiment of Brasillian box? Uitgaande dat ik ze voor dezelfde prijs kan krijgen. Gaat me puur om de wow-factor, dus niet om unieke effecten oid. Bedankt!

Welke je het goedkoopst kunt krijgen, verschil is minimaal. Als je ze voor dezelfde prijs aangeboden krijgt zeg ik fairytail

Voorheen zou ik altijd zeggen Fairytail. Die 19 schots assortimenten ontlopen elkaar niet echt. Maar gisteren heb ik beelden van de Brasilian Box gezien en was echt verbaast over de prestaties hier van. Ze hebben minder kruit dan de Fairytail maar presteerde echt waanzinnig goed! Ik heb de Fairytail nog over van vorig jaar, de Braziliaan Box komt er zeker bij.

Vorig jaar beide assortimenten gehad. Naar mijn idee was Brasillian net ff groter qua uitwerkingen.
Beiden gewoon top assortimenten!

Beste mede Pyro's,

Als jullie moesten kiezen tussen,

- De Primal Instinct
- Festival show 150
- The Templar Box

De prijzen verschillen niet dus laat het daar vooral niet vanaf hangen.
Welke zou je voor gáán?
En vooral waarom?

Graag hoor ik jullie reacties, alvast bedankt!

Ik heb een beetje hulp nodig , ik steek al jaren vuurwerk af met veel plezier . Maar toch is het elk jaar hetzelfde .
Ik rijd naar duitsland toe en koop daar een hoop bij aldi sud en lidl op de compounds na . Maar ik ben daar wel een beetje klaar mee . Nou heb ik me afgelopen oudjaarsavond gewaagt aan wat voor mij nieuwe cakes ( de nederlandse zie foto ) .
Nu is mijn vraag wat zouden jullie anders doen ? Mijn budget is best veel vind ik .
Voor dit jaar zijn al besteld ;
Karton cc2.0 zena
Transbomber
Eventbox 4 seasons
Zena revolution
Zena mayhem
Valk 9-19
Screenshot_20180114-173205.jpg

Voor kwaliteit gaan. Laat dat Cafferata links liggen, er is een reden waarom je die cakeboxen van hun niet zo veel in onze collecties tegenkomt. Zo te zien heb je al een goede keuze gemaakt. Kijk ook even naar producten van Pangu en Evolution!

Cafferata zijn de 685 fortuna , brutal leader , profi final ? Want deze komen zowiezo niet meer terug bij mij . Koste een hoop geld en vond het drama .

Ik heb een beetje hulp nodig , ik steek al jaren vuurwerk af met veel plezier . Maar toch is het elk jaar hetzelfde .
Ik rijd naar duitsland toe en koop daar een hoop bij aldi sud en lidl op de compounds na . Maar ik ben daar wel een beetje klaar mee . Nou heb ik me afgelopen oudjaarsavond gewaagt aan wat voor mij nieuwe cakes ( de nederlandse zie foto ) .
Nu is mijn vraag wat zouden jullie anders doen ? Mijn budget is best veel vind ik .
Voor dit jaar zijn al besteld ;
Karton cc2.0 zena
Transbomber
Eventbox 4 seasons
Zena revolution
Zena mayhem
Valk 9-19

Het is een beetje een afgezaagd antwoord inmiddels, maar pak wat producten mee van Zena, Evolution, Pangu, Royal, Rubro en als ze nog te krijgen zijn Katan en Bonfireworks. Allemaal kwaliteit. Voorderest vooral veel filmpjes kijken. Sommige dingen worden (hier) flink gehyped, waardoor ze dan weer tegenvallen.

Voor 15 euro koop je leuke potten. Minder shots dan de duitse broertjes (oa Painted sky met z'n 50 shots) maar wel veeeel beter gevuld per shot.

Vorig jaar beide assortimenten gehad. Naar mijn idee was Brasillian net ff groter qua uitwerkingen.
Beiden gewoon top assortimenten!

Zelfde ervaring hier. Brasilian schoot wat lager en had net wat grotere uitwerkingen. Als je echter van de pixiedust houdt moet je voor Fairytail gaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan