Hulp nodig met het maken van je bestelling, vraag het hier !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik mag een vervanger uitzoeken voor de happy hardcore box van evo... Ik kan kiezen uit de garden party 2 OF 3, smash box 3 (2 heb ik al) of colorful City. En ik heb geen idee...

poeh dat is een moeilijke , maar persoonlijk zou ik voor de garden party 2 gaan

Ik mag een vervanger uitzoeken voor de happy hardcore box van evo... Ik kan kiezen uit de garden party 2 OF 3, smash box 3 (2 heb ik al) of colorful City. En ik heb geen idee...

Als je voor kleur wil gaan zou ik de Colorful City nemen en anders de Garden Party 3. Heb zelf voor de GP3 gekozen als vervanger

Laatst bewerkt:
Ik zoek nog 'n eventcake en 'n paar leuke losse cakes. Budget ong 200-250euro. 4 seasons, cruel traction heb ik al eens gehad, dus deze vallen af. Idem voor buurtassorti en fairy tale ass.

Ik zoek nog 'n eventcake en 'n paar leuke losse cakes. Budget ong 200-250euro. 4 seasons, cruel traction heb ik al eens gehad, dus deze vallen af. Idem voor buurtassorti en fairy tale ass.
Even uit het hoofd:
Als losse Cakes/Assortiment de Brasilian Box van Pangu.

En als Cakebox één van de volgende:
- Ecstatic
- Visions of Extacy
- Solar Storm
- On the Beat
- Colorful City
- Winter Night
- Serenity
- Jackhammer
- Transbomber
- Immortal Gold

Bij budget over zeker een Monsterride en Double Demolition van Vuurwerkmania meenemen. Die waren vorig jaar erg goed voor de prijs (al zegt dat niks over dit jaar).

Even uit het hoofd:

- Ecstatic
- Visions of Extacy
- Solar Storm
- On the Beat
- Colorful City
- Winter Night
- Serenity
- Jackhammer
- Transbomber
- Immortal Gold

Bij budget over zeker een Monsterride en Double Demolition van Vuurwerkmania meenemen. Die waren vorig jaar erg goed voor de prijs (al zegt dat niks over dit jaar).

Helemaal mee eens, zou persoonlijk voor de jackhammer gaan.

Helemaal mee eens, zou persoonlijk voor de jackhammer gaan.

Wat vinden jullie van de Rampage XL box? Zouden jullie die ook overwegen als eindbox vanwege het geweld? Of zouden jullie toch eerder voor Colorful City, Garden Party 2 of On the Beat gaan? (Jackhammer zit helaas boven het budget)

Wat vinden jullie van de Rampage XL box? Zouden jullie die ook overwegen als eindbox vanwege het geweld? Of zouden jullie toch eerder voor Colorful City, Garden Party 2 of On the Beat gaan? (Jackhammer zit helaas boven het budget)

Als finale box zou ik dan absoluut voor de Rampage XL gaan, de andere boxen zijn ook heel mooi maar voor de finale te langzaam

Even uit het hoofd:

- Ecstatic
- Visions of Extacy
- Solar Storm
- On the Beat
- Colorful City
- Winter Night
- Serenity
- Jackhammer
- Transbomber
- Immortal Gold

Weet je wat nu bijna het ergste is... Bij alles is hier in de buurt niet verkrijgbaar en de brasilian is uitverkocht. :shocked:

Weet je wat nu bijna het ergste is... Bij alles is hier in de buurt niet verkrijgbaar en de brasilian is uitverkocht. :shocked:

Heb je Zena in de buurt?

De Zena Triumph gevolgd door de Crackling Shape Box lijkt mij wel wat.

Of bij Lesli de Big Momma doet het ook altijd goed.

Wat betreft losse cakes gewoon de product video's kijken. Als de effecten je bevallen ff hier op het forum in de betreffende producttopic kijken of de reacties goed zijn.

Vraag aan de kenners! Ik zit te twijfelen tussen 3 boxen, waarbij ik in mijn budget nog maar plaats heb voor 2. Welke 2 boxen hebben jullie voorkeur uit het rijtje hier beneden?

- Big Momma van Lesli
- Rumble In The Jungle 144's van Vuurwerkmania
- Time Machine van Wolff

Alvast bedankt!

Vraag aan de kenners! Ik zit te twijfelen tussen 3 boxen, waarbij ik in mijn budget nog maar plaats heb voor 2. Welke 2 boxen hebben jullie voorkeur uit het rijtje hier beneden?

- Big Momma van Lesli
- Rumble In The Jungle 144's van Vuurwerkmania
- Time Machine van Wolff

Alvast bedankt!

Vooralsnog zou ik de Time Machine achterwege laten en voor de eerste twee gaan!

Ik kan het "Hulp nodig bij mijn show topic" niet meer vinden dus ik plaats het hier maar even.

Ik heb de inleiding en het eind van mijn showtje nu wel rond maar het middenstuk na de Cruelty's heb ik wat twijfels. Is onderstaand een redelijke opbouw? Of kan een andere cake beter (die nu bij losse cakes staan) Ik wil graag een rustmomentje/Wow momentje bij de Gold Wave en daarna weer los zeg maar.

b7cglz.png

Onderstaande cakes heb ik ook nog maar wil graag nog wat leuk spul rond twaalf uur los gaan schieten dus dan moet er eigenlijk wel geruild worden. Mits goede overtuiging :D

Overgebleven twaalf uur cakes:

Joy Ride
Insane
Capital
Heroes
Fading Stars
Yellow River
Sparkless
Double Gold Box 2.0
China by Night cakes

Boxen:
Wil ik ook los gaan schieten.