Hulp nodig met het maken van je bestelling, vraag het hier !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zit er aan te denken om nog voor 20 euro een bestelling te doen bij een Vuurwerkmania Pickup dealer of bij Vuurwerkland. Ik zoek of een aantal goede budgetcakes (zat hierbij al te denken aan Aftershock Color (2=1) en de Monster Ride), of een 00:00 waardige topcake voor 20 euro. Maar is zoveel keuze nog verder, dus lastig kiezen :D. Heeft iemand tips? :D

HAAL DE STARS OVER VIENNA !!!

Of idd, Monsterride heeft zich vorig jaar bewezen (3x ???)

HAAL DE STARS OVER VIENNA !!!

Of idd, Monsterride heeft zich vorig jaar bewezen (3x ???)

Ik heb de Monsterride in oktober al 1x besteld, ik zit er aan te denken er nu nog 1 bij te halen evt.
Mijn Vuurwerkland dealer heeft de Stars over Vienna niet, nu kan ik evt wel even langs de andere Vuurwerkland dealer in de buurt rijden, maar dan moet ik eerst kijken of dat haalbaar in de planning is :)

Keuze:
Dit jaar zou ik graag een box van Vulcan willen toevoegen! Welke; Montreal of Predator?! Beide zijn in mijn ogen de betere boxen van Vulcan! Door de prijs kan er maar één gekozen worden! Welke van de twee krijgen van jullie de meeste aandacht en zou in jullie ogen het meest interessant zijn?!

Hoi,

Eerste keer dat ik een bericht plaats, maar ik heb jullie advies nodig. Normaal gesproken kon ik door alle items te lezen er wel uit komen. Maar nu niet.
Welke zouden jullie in onderstaande lijstje schrappen? Of zeker laten staan? Of hebben jullie aanvullingen omdat ik een aantal effecten nu mis?

pangu Colorful City
Super Mania Super Syndrome Box
mania1660 1.2 Escape from Hell 216's
Transbomber
Wolf Cruel traction
Zena Crackling chry 2.0
Zena cakebox
Evolution Visions of ecstasy spectacle show 120

Keuze:
Dit jaar zou ik graag een box van Vulcan willen toevoegen! Welke; Montreal of Predator?! Beide zijn in mijn ogen de betere boxen van Vulcan! Door de prijs kan er maar één gekozen worden! Welke van de twee krijgen van jullie de meeste aandacht en zou in jullie ogen het meest interessant zijn?!

Toevallig beiden gezien tijdens een Vulcan productdemonstratie van de week. Ik vond de Montreal indrukwekkender. Misschien een No Mercy er nog bij doen? Die trekt de aandacht wel.

Keuze:

gister bij de demo van vuurwerk tilburg drie boxen van vulcan gezien , oman , montreal en predator naar mijn mening was oman het best .
oman is wel veel crackling als je daar niet van houd zou ik voor predator gaan
was gister wel erg verbaast hoe goed deze boxen van vulcan zijn echt dikke boxen

Hoi,

Eerste keer dat ik een bericht plaats, maar ik heb jullie advies nodig. Normaal gesproken kon ik door alle items te lezen er wel uit komen. Maar nu niet.
Welke zouden jullie in onderstaande lijstje schrappen? Of zeker laten staan?

pangu Colorful City
Super Mania Super Syndrome Box
mania1660 1.2 Escape from Hell 216's
Transbomber
Wolf Cruel traction
Zena Crackling chry 2.0
Zena cakebox
Evolution Visions of ecstasy spectacle show 120

Ik zou de zena cakebox laten staan en de rest nemen �� Ik heb ze ook dit jaar ��

Toevallig beiden gezien tijdens een Vulcan productdemonstratie van de week. Ik vond de Montreal indrukwekkender. Misschien een No Mercy er nog bij doen? Die trekt de aandacht wel.

daar ben ik het wel zeker met eens eens no mercy was gister ook echt dik

Net ff No Mercy gecheckt! Ook een gave cake! Deed me denken aan Venom van vwmania, maar dan met extra rode sterren! Jullie maken het mij er niet makkelijker op! Gezien de laatste reacties in de product topics, zijn het alle twee zeer overtuigende boxen!

Zal je helpen met de keus te maken Black Dragon. Neem ze gewoon beide. Dubbel op genieten en je hoeft niet meer te twijfelen.

Ik zoek nog een mooi cake assortiment voor mijn tante, het makkelijkst lijkt mij een van de vele 6x19 assortimenten gezien haar budget ("ongeveer 100, liefst wat minder").

Ik twijfel alleen sterk over WELK assortiment...
Het buurtassortiment, big 19, brasilian box en fairytail zien er allemaal erg goed uit.
Wie helpt mij kiezen (of brengt me op een ander idee, misschien zie ik iets over het hoofd.)

De cakes gaan los geschoten worden, geen voorkeur voor bepaalde effecten voor zo ver ik weet, breed/vol boeket en burst zijn altijd mooi.

Laatst bewerkt:
Beste,

Ik kan maar geen keuze maken voor dit jaar.

Ik heb een bestedings bedrag van 250 euro ( misschien iets meer ).
ik dacht een mooie lijst te hebben samengesteld maar na nader onderzoek begin ik toch aan de capaciteiten van een aantal cakes te twijfelen.

Ik woon in de regio zuid-holland en heb vooral gekeken bij de dealer vuurwerkhol

Tot nu toe heb ik veel positivie dingen gezien met betrekking tot de "transbomber" van rubro , deze is dan ook een van de zekere opties in mijn lijst maar misschien kunnen jullie mij een beter bestedings patroon voor leggen.

De lijst die ik tot op heden heb vastgesteld is als volgt:
( uiteraard is dit slechts een concept dat ik gemaakt heb , verder geen musts)

* Transbomber Rubro
* Tolerate Barely legal
* Freak Show HFF
* Hypercube Firestar
* The golem Firestar
* Collector Barely Legal
* Commando Barely Legal
* Freestyle Inferno
* HFF hallucinator
* HFF underground

Ik hoor graag van jullie!
bij voorbaat dank.

Ik zoek nog een mooi cake assortiment voor mijn tante, het makkelijkst lijkt mij een van de vele 6x19 assortimenten gezien haar budget ("ongeveer 100, liefst wat minder").

Ik twijfel alleen sterk over WELK assortiment...
Het buurtassortiment, big 19, brasilian box en fairytail zien er allemaal erg goed uit.
Wie helpt mij kiezen (of brengt me op een ander idee, misschien zie ik iets over het hoofd.)

De cakes gaan los geschoten worden, geen voorkeur voor bepaalde effecten voor zo ver ik weet, breed/vol boeket en burst zijn altijd mooi.

Ik persoonlijk zou kiezen tussen Brasil Box of Fairy Tail, deze effecten zijn net even iets meer 'bijzonder' dan de andere 2 boxen. En dan gewoon kijken welke van de 2 assortimenten het goedkoopst voor je is!

Ik persoonlijk zou kiezen tussen Brasil Box of Fairy Tail, deze effecten zijn net even iets meer 'bijzonder' dan de andere 2 boxen. En dan gewoon kijken welke van de 2 assortimenten het goedkoopst voor je is!
Ik rijd gratis dus zoeken naar de goedkoopste in heel Nederland zal nog wel moeilijk worden :')

PS: Verdere input wordt altijd gewaardeerd.

Nog +- 150/200 budget over, wat ik zoek: zoveel mogelijk stookvoer voor in de vooravond. Wat en hoe groots maakt in principe geen klap (ha-ha, woordgrap) uit. Iemand nog ergens een site met mooie kleine potjes gezien? (Duitsland is geen optie helaas).

Nog +- 150/200 budget over, wat ik zoek: zoveel mogelijk stookvoer voor in de vooravond. Wat en hoe groots maakt in principe geen klap (ha-ha, woordgrap) uit. Iemand nog ergens een site met mooie kleine potjes gezien? (Duitsland is geen optie helaas).

Ik heb zelf wat van die combideals van Rubro daarvoor gehaald, zijn in principe bij alle Rubrowinkels te koop, en dan natuurlijk nog wat cakes als de Heavy Legend 16 enz.

Ik heb even rondgezocht en ik kan eigenlijk geen goede prijzen vinden :S De goedkoopste brasillian die ik zag was 110 en de goedkoopste fairytail 120. Het plan was om toch maximaal de 100 te halen, dus als deze twee assortimenten afvallen, welke wordt het dan?

Ik heb even rondgezocht en ik kan eigenlijk geen goede prijzen vinden :S De goedkoopste brasillian die ik zag was 110 en de goedkoopste fairytail 120. Het plan was om toch maximaal de 100 te halen, dus als deze twee assortimenten afvallen, welke wordt het dan?

Buurt assortiment zit je rond de 95 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan