Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Medefreaks, Heb jullie hulp nodig
Zit een beetje te dubben met mijn budget, heb ongeveer 250 euro weggezet, waarvan ik rond de 50 euro bij de Oosterburen uit wil geven.
Heb nu op m'n NL lijstje iniedergeval de Ecstatic box bij Orthen. Vind dit voor de prijs wel echt een degelijke box (80 euro). Wat zouden jullie voor de rest van mijn budget, dus ongveer 120-130 euro aanraden om hiernaast nog bij te halen? En nog tips voor in Duitsland? Was eigenlijk sowieso van plan om een aantal Reno's/Alligators in te slaan.
Rambam 2.0, Event Neon Box van Rubro of de Ecstatic box... kan niet kiezen![]()
Wat zal ik in de losse verkoop nog halen. Ik twijfel tussen twee 6x 19 shots assortimenten.
Namelijk de volgenden:
Brasilian Box
Fairy Tail assortiment
Welke kan ik het beste halen?
Toch nog een box bijbestellen, maar welke: gokje wagen en de Jackhammer pakken, of On the Beat van Pangu?
Ok ik wil ook nog 1 dikke dikke dikke box kopen heb al aardig wat spulletjes. Maar wil nog 1 dikke rammer kopen.
Toch voor elkaar gekregen dat ik dit jaar €100 contant (helaas nioet PIN, ivm onder bewind staan) mag besteden aan vuurwerk. Nu wil ik dit besteden bij http://www.vuurwerkhaastrecht.nl/ Echter, heb ik GEEN idee wat ik nu moet kiezen. Volgend jaar moeten we dit huis verlaten (Beiden ouders zijn overleden, geen geld voor de maandelijkse lasten). Dus, wil ik een show geven waardoor de buren ons herinneren. Aan prijzen mee doen heeft tot op heden geen nut gehad op social media, misschien proberen hier ff mee te doen (Heb t echter ZO druk dat ik gewoon geen concentratie kan vinden...). Dus, hangt t er vanaf wat ik van 100 euro ga kopen. Ik hou niet van klein vuurwerk (dus categorie 1, knalvuurwerk, pijlen). Hou ook niet van cakes die alleen tails of pijltjes hebben. Hou wel HEEL veel van crackling, peony and palm effecten. Liefst wil ik een keer ook een "ghost" cake hebben. Mij maakt t niks uit oif ik zelf moet stoken, of dat t compound is. Weet alleen dat ik een soort van opbouw wil hebben, met n afsluiter. Budget is maar 100 euro dus dat word HEEL moeilijk. Maar t moet te doen zijn toch? Heb geen idee of de kortingen die online gelden, ook offline gelden. Ben van plan net voor Kerstmis de bestelling te plaatsen. Dus, vraag...Kunnen jullie me helpen?
Ik heb even wat voor je samen gesteld, wat volgens mij goed bij je wensen aansluit. Wat mij betreft een mooi lijstje zo.
Bekijk bijlage 35651
Toch voor elkaar gekregen dat ik dit jaar €100 contant (helaas nioet PIN, ivm onder bewind staan) mag besteden aan vuurwerk. Nu wil ik dit besteden bij http://www.vuurwerkhaastrecht.nl/ Echter, heb ik GEEN idee wat ik nu moet kiezen. Volgend jaar moeten we dit huis verlaten (Beiden ouders zijn overleden, geen geld voor de maandelijkse lasten). Dus, wil ik een show geven waardoor de buren ons herinneren. Aan prijzen mee doen heeft tot op heden geen nut gehad op social media, misschien proberen hier ff mee te doen (Heb t echter ZO druk dat ik gewoon geen concentratie kan vinden...). Dus, hangt t er vanaf wat ik van 100 euro ga kopen. Ik hou niet van klein vuurwerk (dus categorie 1, knalvuurwerk, pijlen). Hou ook niet van cakes die alleen tails of pijltjes hebben. Hou wel HEEL veel van crackling, peony and palm effecten. Liefst wil ik een keer ook een "ghost" cake hebben. Mij maakt t niks uit oif ik zelf moet stoken, of dat t compound is. Weet alleen dat ik een soort van opbouw wil hebben, met n afsluiter. Budget is maar 100 euro dus dat word HEEL moeilijk. Maar t moet te doen zijn toch? Heb geen idee of de kortingen die online gelden, ook offline gelden. Ben van plan net voor Kerstmis de bestelling te plaatsen. Dus, vraag...Kunnen jullie me helpen?