Hulp nodig met het maken van je bestelling, vraag het hier !

Status
Niet open voor verdere reacties.
zit te twijfelen tussen de RED MAROON en TRANSBOMBER. Ik kan op dit moment de transbomber voor 75 euro krijgen en de red maroon voor 99. Vindt het dus jammer dat de red maroon duurder is en minder kruit maar het concept is zo mooi. Qua collectie heb ik al veel salute cakes met crackling dan is de transbomber dus hetzelfde en springt de red maroon er wel uit. Moeilijk moeilijk, wat denken jullie? suggesties voor andere rambakken is welkom!

In eerste instantie zou ik de Transbomber zeggen, aangezien daar meer variatie in zit en die heeft zich al bewezen. Maar als je al wat meer van hetzelfde hebt en je vind het concept van de Red Maroon mooi, dan zou ik voor die gaan.

Ben op zoek naar cakes/cakeboxen met een harde burst en mega brede spreiding. Tot nu toe heb heb ik de volgende lijst samengesteld:

-cruelty
-transbomber
-geisha venom box
-radical power
-jackhammer

Hebben jullie misschien nog suggesties? Liefst effecten tot aan de grond.. Haha

Rumble in the Jungle is wel een aanrader. Zeker als je hem voor een leuke korting kunt krijgen
Ben op zoek naar cakes/cakeboxen met een harde burst en mega brede spreiding. Tot nu toe heb heb ik de volgende lijst samengesteld:

-cruelty
-transbomber
-geisha venom box
-radical power
-jackhammer

De Yellow River van Pangu!

-cruelty
-transbomber
-geisha venom box
-radical power
-jackhammer

-cruelty
-transbomber
-geisha venom box
-radical power
-jackhammer

Geen idee of ze nog steeds tot de grond komen maar deze kwam ik laatst tegen op yt :p

Hmmmmz, die freaksite van Bredavuurwerk brengt me weer aan het twijfelen!
Wil nog zo’n 150 euro uitgeven, heb nu Colorful City, Crash box, Cruelty and Awaken in de winkelmand staan. Echter vind ik de Bad A$$ box ook wel erg mooi en mss de Insane i.p.v. Cruelty

Rumble in the Jungle is wel een aanrader. Zeker als je hem voor een leuke korting kunt krijgen

Ja lijkt me zeker een toffe box. Pangu yellow river is misschien ook mooi om nog mee te pakken. Ga er over nadenken. Bedankt voor de reacties

zena

1x krachterblitz
1x luftblitz
1x megablitz
1x zena triumph
1x zena mayhem
1x syn

vuurwerktotaal

1x final gold
1x final colorz

dit nu staan op het verlanglijstje. iemand nog tips om iets te veranderen?
bedoeling om cakeboxen te schieten niet 1 lange show van te maken

Ik kan hem je van harte aanbevelen. De koning onder de cakes wat mij betreft.

Zeker weten, er is geen cake met grotere spreiding dan de Yellow River. Ook het mooiste goud effect wat er te krijgen valt! Flowercrown heet dat, echt een super effect wat je nooit goed op film kan vastleggen.

Zeker weten, er is geen cake met grotere spreiding dan de Yellow River. Ook het mooiste goud effect wat er te krijgen valt! Flowercrown heet dat, echt een super effect wat je nooit goed op film kan vastleggen.

1kg van orthen is anders geweldig vastgelegd

Ik heb mijn lijstje nu bijna klaar, maar heb nog ongeveer 25 euro over. Iemand nog tips? Ik twijfel nog een beetje of ik daarmee een grote cake of meerdere losse cakes haal :)

Ik heb mijn lijstje nu bijna klaar, maar heb nog ongeveer 25 euro over. Iemand nog tips? Ik twijfel nog een beetje of ik daarmee een grote cake of meerdere losse cakes haal :)

Met een beetje geluk kost de Double Demolition van Vuurwerkmania op 11-11 minder dan 25 euro.

Wat denken jullie zou ik hier indruk met kunnen maken om 12 uur?

Reeds besteld

Double goldbox 2.0 (vuurwerktotaal)
Royal phantom box (royal fireworks)
Event zero tolerance box (rubro)
Extreme fan waaier (vuurwerktotaal)
Cruel traction box (wolff)
Transbomber box (rubro)

Komt waarschijnlijk nog zena triumph bij maar is nog niet besteld.
Kan eventueel nog een buurtassortiment voor 75 krijgen. Alleen is dat wel een 12 uurs assortiment?

Iemand nog suggesties?

Als je buurtassortiment 4 in midden en 2 in v shap zet en doorlont zeker leuke projectje voor 12 uur:)

Moeilijke, maar ik zou gaan voor de Magic in the Sky.
Maar dat is puur om dat ik met China Red beter bekend dan met Vulcan tegenwoordig.
Hier heb je niet veel aan waarschijnlijk, maarja.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan