Hulp nodig met het maken van je bestelling, vraag het hier !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vind dat er weinig keuze is. Allemaal oude voorraad.

Aanraders:
Fading Stars
Fairy Tail Assortiment
Cruel Traction

Zit ook nog een beetle in dubio. Bestelling bij Vuurwerktotaal of bestelling bij Orthen van On the Beat of Colorful city wat de gratis FF 4 Box betekent...

172158B1-1184-4AE4-B816-2974E0C6E624.jpeg

Ligt er aan of je houd van boxen of juist van losse cakes denk ik. Persoonlijk zou ik voor de On The Beat of Colorful City gaan. :)

The Rampage XL 87,50 euro

of

Transbomber 75 euro

Wat denken jullie zal die waaier veel meerwaarde hebben in de XL?

Of ie wat extra toevoegd is persoonlijk denk ik. Andere kant, waar haal je een waaier voor 12,50:wink:
Ik zou die dus erbij nemen en eventueel los stoken.

Of ie wat extra toevoegd is persoonlijk denk ik. Andere kant, waar haal je een waaier voor 12,50:wink:
Ik zou die dus erbij nemen en eventueel los stoken.

Dat is waar alleen het rare is dat de transbomber blijkbaar ook meer kruit bevat 1764 gram verdeeld over 4 cakes en de XL 1517 gram inclusief een extra waaier ah fijn.:rolleyes:

Haha ja lastig. Kruit zegt mij eigenlijk niet zo heel gek veel.
We hebben het maar lastig als freaks, we hebben te veel keus.

Klopt maar de transbomber heeft ook meer shots. Beste kun je even kruit per schot uitrekenen. Is volgens mij aardig gelijk.

Edit:

11.15 p/s voor de rampage
12.25 voor de transbomber

Transbomber dus meer shots, goedkoper en iets meer kruit per schot, maar dan helaas geen waaier.

Klopt maar de transbomber heeft ook meer shots. Beste kun je even kruit per schot uitrekenen. Is volgens mij aardig gelijk.

Edit:

11.15 p/s voor de rampage
12.25 voor de transbomber

Transbomber dus meer shots, goedkoper en iets meer kruit per schot, maar dan helaas geen waaier.

Hmm ja uiteindelijk scheelt het ook niet heel veel per shot inderdaad.Zal er nog maar is een nachtje over slapen en dan morgen maar is beslissen.

Tip hoakan winkel mocht deze in de buurt zitten altijd goede prijs !

Tip qua kleine maar goede prijs/kwaliteits cakejes blijven toch wel de:

Heavy Legend 16SH van Rubro Vuurwerk en de Monster Ride 10SH van Pyro Rebels

Laatst bewerkt:
Hey jongens ik ben eigenlijk opzoek rond Utrecht niet te ver max 75/100 km er vandaan een winkel waar ze heel veel thunderkings verkopen voor weinig geld

Hoo mede freaks, ben al een tijdje aan het mee lezen en eigk alleen nog maar gepost in het fallas topic, maar daar gaat veranderingen inkomen :).

Ben zelf een knal liefhebber, en nu vroeg ik me af welke aanbieding kan ik het beste pakken.
Om de knal het beste te voelen, wel een voor liefde naar 16/24 cake's inplaats van 8. aangezien finale per 4 of meer geschoten gaat worden.

DELICIOUS THUNDER ( KARTON ) 16 cakes - 140 (8x normaal 8x finale)
SECRET SALUTE ( KARTON ) 8 cakes - 140
HEAVY LEGEND 16 ( KARTON ) 24 cakes 150.
VALK TI THUNDER TOPPER ( KARTON )8 cakes 170 (weer de oude 2015 versie)

Wat zouden jullie aanraden?.

En zijn er eventueel knalcake's waar ik rekening mee moet gaan houden om er bij te bestellen.

De Secret Salute ia een crackling cake geworden dacht ik, deze dus sowieso niet!
De delicious Thunder zijn de meningen erg over verdeeld! Lijkt me een twijfelgeval/net niet cake.
De Heavy Legend lijkt het me ook niet helemaal...

Ik zou absoluut voor de Valk TI gaan als ik jou was! Toch wel het meeste geweld verwacht ik!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan