Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Of ie wat extra toevoegd is persoonlijk denk ik. Andere kant, waar haal je een waaier voor 12,50
Ik zou die dus erbij nemen en eventueel los stoken.
Klopt maar de transbomber heeft ook meer shots. Beste kun je even kruit per schot uitrekenen. Is volgens mij aardig gelijk.
Edit:
11.15 p/s voor de rampage
12.25 voor de transbomber
Transbomber dus meer shots, goedkoper en iets meer kruit per schot, maar dan helaas geen waaier.
Hmm ja uiteindelijk scheelt het ook niet heel veel per shot inderdaad.Zal er nog maar is een nachtje over slapen en dan morgen maar is beslissen.
Hoeveel is "heel veel"?Hey jongens ik ben eigenlijk opzoek rond Utrecht niet te ver max 75/100 km er vandaan een winkel waar ze heel veel thunderkings verkopen voor weinig geld
Hey jongens ik ben eigenlijk opzoek rond Utrecht niet te ver max 75/100 km er vandaan een winkel waar ze heel veel thunderkings verkopen voor weinig geld
Heel veel voor het geval dat ze eruit gaan dat ik nog een tijdje door kan bijv een karton ofzoHoeveel is "heel veel"?