Blue camuro 19

Dit was een hele mooie! Mooie volle boeketten en een flinke burst.En voor een prima prijs.Dit jaar zeker weer op mijn lijst! ��

Kon mij deze nog van vorig jaar herinneren, die burst knetterde zo hard dat het bijna fluit :P zeker een aanrader ook vanwege het mooie blauw in de best wel grote burst

Toevallig werd deze net een straat verderop afgestoken. Kan bevestigen dat deze pot een erg goede burst heeft. Spreiding is ook groot.

Afgelopen O&N twee tegelijk gedaan, brute dingen!!
Mooie volle en diepe burstknal, zeer de moeite waard om ff om te rijden naar een Welkoop.
Zitten dit jaar ook weer in mijn collectie, zou mooi zijn als ze weer in de aanbieding zijn.

Ik vond dit een zeer goede cake voor het geld!

Mooie boeketten, goede burst en een rustig tempo zodat het nog lekker lang duurt ook.

Echt een topper!

Ik vraag mij af wat hij dit jaar moet gaan kosten.
En wat ik op de verkoop site zie word het dit keer pyromould? ben benieuwd.

Ik vond dit een zeer goede cake voor het geld!

Mooie boeketten, goede burst en een rustig tempo zodat het nog lekker lang duurt ook.

Echt een topper!

Ik vraag mij af wat hij dit jaar moet gaan kosten.
En wat ik op de verkoop site zie word het dit keer pyromould? ben benieuwd.

nee geen pyromould :)
Losse verkoop kost die dit jaar 29.95
LET OP!! Of gratis bij bestelling van boven de 90 euro in de voorverkoop.

Dit is de normale prijs. Vorig jaar was het een super aanbieding. Kan niet elk jaar feest zijn ;) dit jaar zijn er weer andere aanbiedingen

Dit is de normale prijs. Vorig jaar was het een super aanbieding. Kan niet elk jaar feest zijn ;) dit jaar zijn er weer andere aanbiedingen

Wel jammer dat het bij sommige producten nog ''aanbieding'' word genoemd, de Pontificaal bijvoorbeeld is ook weer in de aanbieding. Dat was deze vorig jaar ook al.

Dit jaar weer 20,- bij de welkoop. Introductie prijs was 15,-.. waarom maken ze "uitloop producten" duurder :confused:

Dit jaar weer 20,- bij de welkoop. Introductie prijs was 15,-.. waarom maken ze "uitloop producten" duurder :confused:

eigenlijk 29.95 altijd alleen hij is actie of gratis bij voorverkoop bestelling geweest. 20euro voor deze topper is nog niet duur

Omdat hij vanaf nu zeldzaam is. Ik doe dat wel eens als grapje in mijn winkel. Dat mensen vragen:"Dit is de laatste, kan er nog wat van de prijs af?". Dan zeg ik: "De laatste? Dan is hij 5 euro duurder omdat het nu zeldzaam is. :wink:". Waarna ze de oorspronkelijke prijs meestal wel accepteren.

Omdat hij vanaf nu zeldzaam is. Ik doe dat wel eens als grapje in mijn winkel. Dat mensen vragen:"Dit is de laatste, kan er nog wat van de prijs af?". Dan zeg ik: "De laatste? Dan is hij 5 euro duurder omdat het nu zeldzaam is. :wink:". Waarna ze de oorspronkelijke prijs meestal wel accepteren.

Hmm. Ja je kan het van twee kanten bekijken dan. Ik zie het vanaf een andere kant, de bunker moet leeg, oude producten het liefst zo snel eruit, vandaar dat je verwacht dat het voor een dump prijs kan :angel:

Back
Bovenaan