Rijswijk1968
Banned
ja kan nog geen assortiment zien is er al een folder als voorbeeld wat er allemaal is?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
ja dan kan ik ook meteen veel bestellen, maar we komen in actie een demo in pal...stein ben je lekker ik was daar toen bij een demo in de buurt problemen en nog eens problemen.
gewoon 1 in den haag houden. Zuiderpark dat kan je niet maken tegen de vaste klanten, want stel, dus stel, het is niks met de verkoop in Zoetermeer, (van mij hoop ik dat wel ik gun het van harte) dan komt er weer een demo in den haag ja maar dan ben je toch een stapel klanten kwijt hoe dan ook.
maar we komen in actie een demo in pal...stein ben je lekker ik was daar toen bij een demo in de buurt problemen en nog eens problemen
Als laatste laat het schietveld toe dat je verschillende kalibers zonder al te veel moeite in allerlei schietvormen kan schieten
Je hebt gelijk, het is daar één grote puinhoop....
Wat een bullshit, ik woon in Zoetermeer en kom regelmatig in Palenstein en daar is niets mis. Dus ik weet niet wat en wanneer jij je ervaring hebt opgedaan, maar hij is in mijn ogen lichtelijk overdreven
Ik was juist blij toen ik hoorde dat deze demo hier wordt gehouden, dan hebben wij hier twee grote demo's. Zoetermeer rulezzzzz![]()
Dus we kunnen een finale verwachten met vette candles er in verwerkt ?![]()
Ik geloof dat ik iets in de discussie over de demo locatie gemist heb?
De demo wordt dit jaar in Zoetermeer gehouden mede doordat wij onze nieuwe winkel in Zoetermeer openen.
De locatie is vele malen makkelijker te bereiken en en is een lust om hier te parkeren.
Zeer veel ruimte voor auto's, publiek en niet te vergeten het team dat de show gaat opbouwen.
Omdat onze klanten uit heel Zuid Holland komen is het voor 90% niet verder dan anders.
Vanaf onze locatie in Rijswijk is het exact 13 minuten rijden.
Het wordt dit jaar zeker weer de moeite waard van er wordt voor 2 winkels geschoten met een mooie finale op muziek.
Ik geloof dat ik iets in de discussie over de demo locatie gemist heb?
De demo wordt dit jaar in Zoetermeer gehouden mede doordat wij onze nieuwe winkel in Zoetermeer openen.
De locatie is vele malen makkelijker te bereiken en en is een lust om hier te parkeren.
Zeer veel ruimte voor auto's, publiek en niet te vergeten het team dat de show gaat opbouwen.
Omdat onze klanten uit heel Zuid Holland komen is het voor 90% niet verder dan anders.
Vanaf onze locatie in Rijswijk is het exact 13 minuten rijden.
Het wordt dit jaar zeker weer de moeite waard van er wordt voor 2 winkels geschoten met een mooie finale op muziek.