Hulp nodig met het maken van je bestelling, vraag het hier !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben nog op zoek naar een goede cake of kleine box met blinkers. Zat zelf te denken aan the roadshow van lesli maar die is niet te krijgen bij een winkel die al op de planning staat of de willow time maar is nou niet echt een volledige blinker cake. Iemand nog suggesties?

De Red Heat van Wolff misschien? Prachtige bak met alleen wit/rode blinkers.

Ik ben nog op zoek naar 1 mooie doorlontbak en zit te twijfelen tussen de volgende:

-Spectacle Box 120
-Spectacle Box 100
-4 Seasons
-Smash Box 1,2 of 3
-Garden Party 1,2 of 3

Prijs is bij allen redelijk gelijk, waarbij de 4 seasons het duurste nog is.
Neig zelf meer naar de Spectacle Show 120, iemand nog tips?

Ik ben nog op zoek naar 1 mooie doorlontbak en zit te twijfelen tussen de volgende:

-Spectacle Box 120
-Spectacle Box 100
-4 Seasons
-Smash Box 1,2 of 3
-Garden Party 1,2 of 3

Ik was ook voor de 120 gegaan, echt een mooi ding!

Eerlijk is eerlijk. Ze zijn alle 9 mooi. Ik heb zelf alleen de 4 Seasons, maar de Garden Party vind ik ook allemaal super.

-Spectacle Box 120
-Spectacle Box 100
-4 Seasons
-Smash Box 1,2 of 3
-Garden Party 1,2 of 3

Met alle boxen heb je een toper in handen!
Ik zou zelf de spectacle box 100 nemen, maar dat is persoonlijke smaak.

4=1 Strong Celebration OF Kracherblitz ?

Wil graag 4 cakes hebben voor 60/70 euro in de omgeving van Utrecht. Iemand suggesties?

Ik ben nog op zoek naar een goede snelle cake om mee af te trappen. Ben aan het twijfelen tussen de Red Fury in Blue of de Insane, beide van Evo. Wat zouden jullie kiezen, of misschien helemaal iets anders? Graag wel verkrijgbaar bij Orthen of Haokan.

Ik ben nog op zoek naar een goede snelle cake om mee af te trappen. Ben aan het twijfelen tussen de Red Fury in Blue of de Insane, beide van Evo. Wat zouden jullie kiezen, of misschien helemaal iets anders? Graag wel verkrijgbaar bij Orthen of Haokan.

de insane is wel direct de mooiere van de twee keuzes, echter zou je ook kunnen gaan voor een brute knalcake zoals de golden thunder/blue thunder, maarja dat zijn voornamelijk knalcakes. (golden thunder heeft wel golden willow.
en anders misschien een mooie salvo cake?

Als je hem kan vinden en snel genoeg vindt is cruelty een mooie cake om mee te beginnen.

De Crown Mix van Evo lijkt me ook wel een geschikte cake. Zitten ook mooie tempowisselingen in. Maar misschien vind je dit te weinig tempo.

Heb even een vraagje, kan de keuze niet maken tussen de Color Strike en de Future Legend.. Welke is het beste in prijs/kwaliteits verhouding.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan