Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb jullie nodig:
-Zena Gold Box
of
-Zena Triumph
en
-Heroic Strike & 1.2" Red and Purple Peony
of
-6x Heavy 3
Duidelijk Zena Triumph. Al is de Gold Vox ook heel mooi.
Jullie maken het me wel lastig
Dit zou mijn lijstje zijn, zodat jullie misschien beter advies kunnen geven:
-Road Riot
-Zena Gold Box/Zena Triumph
-1.0" Blue Peony
-Baldur
-Toxic *gratis*
-Zena Ball Rockets
-Bardarbunga
-Heroic Strike & 1.2" Red and Purple Peony
-6x Heavy 3
Een wat kleiner budget dus het is lastig keuzes maken.
Ik heb daar even snel gekeken maar ik zie in mijn ogen niet echt de toppers die ik zelf heb meegemaakt. Alleen de Cruelty. Echter is die niet meer leverbaar dus daar schiet je niet zo veel mee op.
Mocht je kunnen uitwijken naar een andere winkel dan zou ik kijken naar Vuurwerktotaal. Daar heb je onderander de Massive.
Wat waren de toppers van vorig jaar, als het gaat om een losse cake tot ongeveer 40/50 euro.
Heb nu een Cruel Traction, maar er moeten nog een aantal losse cakes bij voor de bestelling.
Heb keuze uit de volgende producten:
http://www.vuurwerkhuizen.nl/assortiment/Cakeboxen
Wat zijn jullie toppers/ aanraders?
No Choice van Katan.
Ik ben eigenlijk op zoek naar wat losse cakes. Nu heb ik zelf natuurlijk al wel wat dingen gevonden zoals Buurtassortiment en natuurlijk de Big 19. Die laatste kan ik eigenlijk nergens meer voor een aantrekkelijke prijs vinden (zeg maar rond de €120). Weet iemand nog een dealer in Zuid-Holland (of in ieder geval een beetje in het midden van het land) waar ik deze kan vinden. Of heeft er iemand nog andere leuke suggesties?
Bedankt alvast!
Ik ben eigenlijk op zoek naar wat losse cakes. Nu heb ik zelf natuurlijk al wel wat dingen gevonden zoals Buurtassortiment en natuurlijk de Big 19. Die laatste kan ik eigenlijk nergens meer voor een aantrekkelijke prijs vinden (zeg maar rond de €120). Weet iemand nog een dealer in Zuid-Holland (of in ieder geval een beetje in het midden van het land) waar ik deze kan vinden. Of heeft er iemand nog andere leuke suggesties?
Bedankt alvast!