Hulp nodig met het maken van je bestelling, vraag het hier !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb jullie nodig:

-Zena Gold Box

of

-Zena Triumph

en

-Heroic Strike & 1.2" Red and Purple Peony

of

-6x Heavy 3

Jullie maken het me wel lastig :p

Dit zou mijn lijstje zijn, zodat jullie misschien beter advies kunnen geven:
-Road Riot
-Zena Gold Box/Zena Triumph
-1.0" Blue Peony
-Baldur
-Toxic *gratis*
-Zena Ball Rockets
-Bardarbunga
-6x Heavy 3

Een wat kleiner budget dus het is lastig keuzes maken.

Jullie maken het me wel lastig :p

Dit zou mijn lijstje zijn, zodat jullie misschien beter advies kunnen geven:
-Road Riot
-Zena Gold Box/Zena Triumph
-1.0" Blue Peony
-Baldur
-Toxic *gratis*
-Zena Ball Rockets
-Bardarbunga
-6x Heavy 3

Een wat kleiner budget dus het is lastig keuzes maken.

Kan je niet 3x Heavy 3 en dan alleen een Heroic Strike? :bonk:

En ik zou toch voor de Gold Box gaan aangezien je met de Road Riot en Baldur al veel blinkers hebt.

Ik heb daar even snel gekeken maar ik zie in mijn ogen niet echt de toppers die ik zelf heb meegemaakt. Alleen de Cruelty. Echter is die niet meer leverbaar dus daar schiet je niet zo veel mee op.

Mocht je kunnen uitwijken naar een andere winkel dan zou ik kijken naar Vuurwerktotaal. Daar heb je onderander de Massive.

Vond de Vikings en Joy ride wel mooie bakken.
Vooral als je ook de Cruel Traction schiet, komen deze qua wow effect/ effectgrote het dichtst in de buurt.

Hoi, ik heb een vraagje aan de forumleden, ik zit te twijfelen tussen 2 cakeboxen om te kopen, de No Choice van Katan Vuurwerk en de Mega Blitz van Zena Vuurwerk, welke zouden jullie kiezen?

Ik heb daar even snel gekeken maar ik zie in mijn ogen niet echt de toppers die ik zelf heb meegemaakt. Alleen de Cruelty. Echter is die niet meer leverbaar dus daar schiet je niet zo veel mee op.

Mocht je kunnen uitwijken naar een andere winkel dan zou ik kijken naar Vuurwerktotaal. Daar heb je onderander de Massive.

Thanks, Massive ziet er top uit. Heb al de Cruel Traction en de EVENTBOX FLASH OF THE GOD'S 232. Nu alleen nog een aantal losse boxen. Heb je toevallig ervaring met de cake's van Rubro?

Ik ben eigenlijk op zoek naar wat losse cakes. Nu heb ik zelf natuurlijk al wel wat dingen gevonden zoals Buurtassortiment en natuurlijk de Big 19. Die laatste kan ik eigenlijk nergens meer voor een aantrekkelijke prijs vinden (zeg maar rond de €120). Weet iemand nog een dealer in Zuid-Holland (of in ieder geval een beetje in het midden van het land) waar ik deze kan vinden. Of heeft er iemand nog andere leuke suggesties?

Bedankt alvast!

goedemiddag freakzz,

Koala ziet me alweer aan komen haha. Nu zijn we aan t rond denken om rond de klok van 22:00 een showtje neer te zetten voor de hele familie, nu is de vraag wat schieten jullie meestal rond deze tijd?

Ik ben zelf aan t denken om een pijlenrek erdoorheen te jagen.. hebben jullie een idee voor me de besteding is rond de 200,-

Hopelijk heeft iemand raad, is onze eerste jaar dat we projecten willen maken voorheen deden we los schieten maar we willen meer aandacht en tijd aan onze favoriete hobby besteden!

alvast bedankt voor de hulp, moeite en tijd!!

Groetjes,

BOMBA45

Ik ben eigenlijk op zoek naar wat losse cakes. Nu heb ik zelf natuurlijk al wel wat dingen gevonden zoals Buurtassortiment en natuurlijk de Big 19. Die laatste kan ik eigenlijk nergens meer voor een aantrekkelijke prijs vinden (zeg maar rond de €120). Weet iemand nog een dealer in Zuid-Holland (of in ieder geval een beetje in het midden van het land) waar ik deze kan vinden. Of heeft er iemand nog andere leuke suggesties?

Bedankt alvast!

Big 19 deze tijd alleen nog tegengekomen bij de Rijswijkse Vuurwerkhal (€ 150). Voor dat geld kun je misschien ook even kijken naar de assortimenten van Evolution, mocht je een keer wat anders willen. Het Happy Hardcore of Fairytail assortiment.

Ik zelf zou dan gaan voor het buurtassortiment: €89,96 bij Auto Ypenburg.

Bedankt alvast!

Inderdaad de vuurwerkhal verkoopt de big 19 per (6 cakes) het is jammer in de kartonvoordeel verkochten ze hele kartonnen voor de zelfde prijs en had je 12 cakes gehad gelukkig heb ik die kans gegrepen !!

Cruel traction of Mayhem festival show?
Ik vind die Mayhem wel iets bijzonders hebben, maar cruel traction blijft natuurlijk ook een topper...

Ik ben nog op zoek naar een goede cake of kleine box met blinkers. Zat zelf te denken aan the roadshow van lesli maar die is niet te krijgen bij een winkel die al op de planning staat of de willow time maar is nou niet echt een volledige blinker cake. Iemand nog suggesties?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan