Hulp nodig met het maken van je bestelling, vraag het hier !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Transbomber als showbox? het is wel een gok omdat die nog niet geschoten is op een demo. losse cakes, ja daar kan ik er heel veel van nnoemen maar wat zoek je precies?

Transbomber als showbox? het is wel een gok omdat die nog niet geschoten is op een demo. losse cakes, ja daar kan ik er heel veel van nnoemen maar wat zoek je precies?

Zag net ook al de garden party, maar hier in Limburg weer eens niet verkrijgbaar pff.

Ik zoek eigenlijk gewooniet iets zoals buurt assortiment en de ES. Ook rond die prijsklasse, dus schiet maar eens los :). Ongeveer ook 5/6 stuks dan.

hallooo freakzz,

Hierbij heb ik een grote vraag wil voor het eerst een 18:00 showtje weg geven voor mijn gehandicapte neefje.. wie kan mij helpen wil er een knaller van maken, welke winkel en producten maakt niks uit of heeft iemand al iets voorbereid waar ik stiekem in mag kijken... het budget is tot max 250

Hopelijk kan iemand mij helpen

met vriendelijke groet,

BOMBAAA

Hey Bomba, ik heb zomaar een showtje bij elkaar gezocht bij Vuurwerktotaal (zit vast ook wel in jouw omgeving). Mijn idee:

- Start met 3 stuks AK96 (Parelpotjes, rustig beginnen)
- Doe hierna 2 stuks Meteor (Fluitcakeje, leuk om met mooi lawaai te beginnen)
- Nu beginnen we met het 'echte' vuurwerk, begin met de Rebel
- Omdat een mooie langere show mij belangrijk leek, zou ik nu gewoon een aantal cakes achter elkaar schieten, hieronder mijn suggestie voor mooie cakes / mooie volgorde
- Goldrush
- Massive
- Capital(Gratis product bij je bestelling)

- Om een hele mooie knallende finale te maken, zou ik hetvolgende voorstellen:
- Schiet na de Capital (of welke andere cake ook van het 'tussenstuk' de Earthquake, een salvocake met mooie crackling effecten.
- Hierna de Crackling fan 2.0met, de naam zegt het al, crackling effecten in waaier (want waaiers zijn cool ;) )
- Leidt de finale in met 2 stuks Tech 21 tegelijk. Ook crackling cakes. Misschien dat dit te veel van het goede wordt, en dat je voor de 40 euro die deze twee cakes kosten ook één of 2 andere cakes voor tijdens het tussenstuk zou kunnen kopen. Dat moet je zelf weten. Wordt je showtje wel langer door. Maar voor een mooie afsluiting zouden ze er wel bij kunnen. Kijk maar.
- Om echt knallend af te sluiten zou ik 3 stuks Matrix tegelijk schieten. Deze knalcakes sluiten je show dan mooi af.

Totale kosten (inclusief 2 stuks Tech 21): €246,12,-
Totale duur van de show (geschat): rond de 4 minuten

Bovenstaande is een suggestie, maar ik denk dat je dan wel een topshow neerzet voor je neefje, maar ook voor de buurt :)

~Koala

zit te twijfelen over een bestelling bij vuurwerk24.nl (heron)

ik wil graag 1 van de volgende bestelling gaan doen + aanvullen met de 3halen 1betalen actie potjes.

wie kan me helpen de keuze te vergemakkelijken?

optie 1:
> 1x Element J
> 1x Element L
> 1x Element H
> 1x Professional powerbox 1
> 1x ZINK vuurpijlen
> 1x PRO 25/25/ I-4

optie 2:
> 1x Element J
> 1x Element L
> 1x ZINK vuurpijlen
> 3x Pro 25/25/ I-4
> 1x PRO 25/25/V-123

optie 3:
> 1x Element M
> 1x Element L
> 1x ZINK vuurpijlen
> 1x Professional powerbox 3
> 1x PRO 25/25/V-123

Wie zou mij kunnen helpen met mijn 18.00 project dit project wou ik dan gaan bestellen
bij vuurwerkoutlet groningen maar ik zie door de bomen het bos niet meer.
budget is rond de 200 euro
en het moet veel lawaai maken
andere winkels in de buurt zijn vw totaal, zena waar ik eventueel kan bestellen
ik zie jullie sugesties graag tegemoet.

Ik denk dat ik voor de Geisha Bad #ss ga en de Kracherblitz, weet iemand nog 2 leuke aanvullende cakes? Liefst van bij stienenfireworks.

Alvast bedankt!

Hey Bomba, ik heb zomaar een showtje bij elkaar gezocht bij Vuurwerktotaal (zit vast ook wel in jouw omgeving). Mijn idee:

- Start met 3 stuks AK96 (Parelpotjes, rustig beginnen)
- Doe hierna 2 stuks Meteor (Fluitcakeje, leuk om met mooi lawaai te beginnen)
- Nu beginnen we met het 'echte' vuurwerk, begin met de Rebel
- Omdat een mooie langere show mij belangrijk leek, zou ik nu gewoon een aantal cakes achter elkaar schieten, hieronder mijn suggestie voor mooie cakes / mooie volgorde
- Goldrush
- Massive
- Capital(Gratis product bij je bestelling)

- Om een hele mooie knallende finale te maken, zou ik hetvolgende voorstellen:
- Schiet na de Capital (of welke andere cake ook van het 'tussenstuk' de Earthquake, een salvocake met mooie crackling effecten.
- Hierna de Crackling fan 2.0met, de naam zegt het al, crackling effecten in waaier (want waaiers zijn cool ;) )
- Leidt de finale in met 2 stuks Tech 21 tegelijk. Ook crackling cakes. Misschien dat dit te veel van het goede wordt, en dat je voor de 40 euro die deze twee cakes kosten ook één of 2 andere cakes voor tijdens het tussenstuk zou kunnen kopen. Dat moet je zelf weten. Wordt je showtje wel langer door. Maar voor een mooie afsluiting zouden ze er wel bij kunnen. Kijk maar.
- Om echt knallend af te sluiten zou ik 3 stuks Matrix tegelijk schieten. Deze knalcakes sluiten je show dan mooi af.

Totale kosten (inclusief 2 stuks Tech 21): €246,12,-
Totale duur van de show (geschat): rond de 4 minuten

Bovenstaande is een suggestie, maar ik denk dat je dan wel een topshow neerzet voor je neefje, maar ook voor de buurt :)

~Koala

Je brengt me op ideeën. Wat een duidelijk verhaal zeg.

Bunkxxl, ook voor jou een mooi 18:00 bedacht:

- Veel lawaai, dus ik zou dan ook gewoon knallend beginnen met Delicious Thunder (Finale editie). Dan heb je om stipt 18:00 de aandacht wel :)
- Strak daarna zou ik de Secret Wave van Rubro doen. Mooie waaier met lekkere harde cracklingboeketten.
- Nu 3 stuks Heavy legend 16, goedkoop cakeje, met mooie salutes tussendoor, en al helemaal leuk om in 3-voud te schieten. En je voegt een beetje kleur toe aan je showtje, niet alleen maar salutes ;)
- Een hele vette cake die wel mooi in deze show zou passen is de Viking (Wolff). Schiet heel snel leeg, maar als je het goed timed een mooie toevoeging aan deze ram-show!
- Met een Daisy Beam leidt je de finale in, mooie salvo's met boeketten en fluit :)
- De finale begint met 2 stuks Light 'm up,crackling mine-waaiers. Even een momentje van rust, om zometeen echt los te gaan!!
- 3 stuks Noisy 300 tegelijk met de normale versie van Delicious Thunder en twee stuks Air Damage (Eigen import) zorgt voor een rammend einde van je showtje! Wat je zou kunnen doen om een extra dimensie aan de finale toe te voegen, is 5 stuks Crackling Pearls tegelijkertijd doen met de fluiters en salutecakes. Die potjes kosten toch niets, maar zorgen wel voor een complete chaos!!

Al met al heb je dan een knallende, maar ook met sier-elementen, topshow voor om 18:00 :D

Kosten: €211,05
Duur: geschat ongeveer 3 a 4 minuten, als je alles mooi snel achter elkaar weet te schieten. Dit zou je kunnen doen door vooraf door te lonten, of te gaan fakkelen.

Nu ik bovenstaande doorneem, denk ik dat het ook wel mooi kan zijn om een korte tijd, seconde of 5, vóór de Viking te doen. Anders wordt het allemaal wel heel agressief :P

Mijn bestellingen zijn er bijna allemaal weer uit, maar samen met wat vrienden is er toch weer wat meer budget bij gekomen.

Voorwaarden zijn:
- Bij 1 winkel op halen (regio Zuid-Holland, rond Delft), want de heren hebben weinig tijd... maar willen toch mee :p
- En ze willen (zoals een echte consument, het grootste van het grootste). Natuurlijk liefst een leuke actie.

Ik twijfel tussen:
Event Flash of the God's (Rubro)
1,2" Escape from hell (vuurwerkmania)
Of zelfs...
De 2 jubileumaanbiedingen van auto Ypenburg: 2 rubro boxen (totaal 5Kg)

Twijfel twijfel. Iemand advies?

Laatst bewerkt:
Hey koala topje bezig!!

Bunkxxl, ook voor jou een mooi 18:00 bedacht:

- Veel lawaai, dus ik zou dan ook gewoon knallend beginnen met Delicious Thunder (Finale editie). Dan heb je om stipt 18:00 de aandacht wel :)
- Strak daarna zou ik de Secret Wave van Rubro doen. Mooie waaier met lekkere harde cracklingboeketten.
- Nu 3 stuks Heavy legend 16, goedkoop cakeje, met mooie salutes tussendoor, en al helemaal leuk om in 3-voud te schieten. En je voegt een beetje kleur toe aan je showtje, niet alleen maar salutes ;)
- Een hele vette cake die wel mooi in deze show zou passen is de Viking (Wolff). Schiet heel snel leeg, maar als je het goed timed een mooie toevoeging aan deze ram-show!
- Met een Daisy Beam leidt je de finale in, mooie salvo's met boeketten en fluit :)
- De finale begint met 2 stuks Light 'm up,crackling mine-waaiers. Even een momentje van rust, om zometeen echt los te gaan!!
- 3 stuks Noisy 300 tegelijk met de normale versie van Delicious Thunder en twee stuks Air Damage (Eigen import) zorgt voor een rammend einde van je showtje! Wat je zou kunnen doen om een extra dimensie aan de finale toe te voegen, is 5 stuks Crackling Pearls tegelijkertijd doen met de fluiters en salutecakes. Die potjes kosten toch niets, maar zorgen wel voor een complete chaos!!

Al met al heb je dan een knallende, maar ook met sier-elementen, topshow voor om 18:00 :D

Kosten: €211,05
Duur: geschat ongeveer 3 a 4 minuten, als je alles mooi snel achter elkaar weet te schieten. Dit zou je kunnen doen door vooraf door te lonten, of te gaan fakkelen.

Nu ik bovenstaande doorneem, denk ik dat het ook wel mooi kan zijn om een korte tijd, seconde of 5, vóór de Viking te doen. Anders wordt het allemaal wel heel agressief :P

Ik zoek een mooie cake bij vwt en ik twijfel nog tussen deze 3:
- Gold Rush'
- Massive
- Color Change

Welke raden jullie aan?

Goed, ik ben op zoek naar iemand die me kan helpen...Als in, mijn budget dit jaar is een minimale 100 euro. Dit jaar keuze uit winkels die Vuurwerkmania/Wolff/GHV-Weco/Vuurwerktotaal/Rubro/Royal/Zena/Lesli verkopen. Ik heb nu al 3 cakes, 1 knalcake, 2 kleinere siercakes. En ben nu toch nog echt op zoek naar meer cakes (desnoods via doorlontgebeuren) waarbij ik dus toch eventjes voorruit kan om 12 uur...Of althans dit jaar niet ook afsluit op de meest rotte manier, zoals dit hele jaar al rot is. Ben dol op Peony/Palm/Crackling en Wave effecten. Hoef dus geen knalcake meer, geen fluitcake meer. Wil echt een grote siercake, liefst meerdere, maar mijn budget is dus heel beperkt. Woon in Gouda, ben bereid tot ongeveer een half uur te reizen met de auto.

Goed, ik ben op zoek naar iemand die me kan helpen...Als in, mijn budget dit jaar is een minimale 100 euro. Dit jaar keuze uit winkels die Vuurwerkmania/Wolff/GHV-Weco/Vuurwerktotaal/Rubro/Royal/Zena/Lesli verkopen. Ik heb nu al 3 cakes, 1 knalcake, 2 kleinere siercakes. En ben nu toch nog echt op zoek naar meer cakes (desnoods via doorlontgebeuren) waarbij ik dus toch eventjes voorruit kan om 12 uur...Of althans dit jaar niet ook afsluit op de meest rotte manier, zoals dit hele jaar al rot is. Ben dol op Peony/Palm/Crackling en Wave effecten. Hoef dus geen knalcake meer, geen fluitcake meer. Wil echt een grote siercake, liefst meerdere, maar mijn budget is dus heel beperkt. Woon in Gouda, ben bereid tot ongeveer een half uur te reizen met de auto.

Zena Triumph is altijd een dikke bak, bestaat uit 2 cakes voor 60 euro.
En dan misschien een Frigg erbij van Zena, is een 35 schots spinningtail to multicolor cake voor 25 euro.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan