Hulp nodig met het maken van je bestelling, vraag het hier !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mailtje sturen naar Haokan met het verzoek om de spullen die jij op het oog hebt te verplaatsen naar de webshop van Roosendaal. Dan wordt het voor je geregeld;)

aanvulling op de lijstjes van Pyro: bij een besteding tussen de 40 en 100 euro krijg je10% korting.

Ik heb ook advies nodig bij aanschaf. Alvast bedankt voor jullie mening/advies. :)

Wat kan ik het beste aanschaffen van deze combinaties:

Combinatie 1:
1 x Rubro Event Immortal Gold
1 x Rubro Blitz Crashbox
1 x Rubro Blitz Transbomber

of

Combinatie 2:
1 x Rubro Event Tsunami Box

Ik twijfel tussen:

1x Event Z-shape starflower voor 99,00
of
1x Event Red Aura voor 75,00
of
1x paranoid hood voor 79,00

Iemand ervaringen?

Ik heb ook advies nodig bij aanschaf. Alvast bedankt voor jullie mening/advies. :)

Wat kan ik het beste aanschaffen van deze combinaties:

Combinatie 1:
1 x Rubro Blitz Crashbox
1 x Rubro Blitz Transbomber

of

Combinatie 2:
1 x Rubro Event Tsunami Box

Als ik zou moeten kiezen uit de 2 zou ik voor combi 2 gaan. De verpakking van combi 1 brengt bij mij teveel herinneringen boven aan boxen als razor. Elite heeft me daarentegen zelden teleurgesteld

Bijna alles al besteld, en probeer nu het laatste beetje budget zo goed mogelijk te besteden. Heb drie cakes op het oog, waarvan ik er twee kan bestellen. Ervan uitgaande dat de cakes presteren zoals op de beelden, voor welke zouden jullie gaan?

Spinning Golden Wave And Blink (Cafferata)
Insane (Evolution)
Yellow River (Pangu)

Budget is al meerdere malen opgerekt, dus moet nu écht binnen budget blijven :D

Twijfel over me laatste 50eurie, 2x Viking van dynasty, of 2x yellow river van pangu? Viking heb ik al 1x in de collectie, de yellow river niet.

Ik kan niet goed kiezen waar ik zou gaan bestellen of welke producten ik zou halen.
Ik twijfel tussen Katan in Ulft en de Pyrostore in Lichtenvoorde. Hierbij zou ik graag een grote box met verschillende cakes willen halen.
Bij Pyrostore worden producten van Pangu verkocht en de grote dozen zoals Smash Box en Garden Party spreken mij wel aan. Daarbij zou ik nog een kleine korting kunnen ontvangen.

Bij Katan hebben ze onlangs nieuwe boxen met veel verschillende effecten en veel keus. Hier zou ik dan wellicht een dubbel aantal cakes kunnen bemachtigen voor de prijzen die er gevraagd wordt.

Jongens! Ik kan niet zo goed kiezen, help me :(. Ik zit te denken aan een budget van ongeveer 110/130 euro. Iemand een goed idee?

Wil graag nog 1 showbox voor om 12 uur te knalle!
Zelf ben ik gek op de effecten: Golden crown & Silver palm.
Het mag echt niet meer dan 125 kosten, vandaar valt de Immortal gold af..
Bestel hem bij vuurwerk orthen, mogelijkheden zijn:

- Cruel traction (€125)
- Rambam ((€75)
- Zena box (€75)
- Zena revolution (€125)
- Transbomber (€99)

Zelf dacht ik aan de zena revolution, maar ben erg benieuwd welke box jullie aanraden :yes:

Wil graag nog 1 showbox voor om 12 uur te knalle!
Zelf ben ik gek op de effecten: Golden crown & Silver palm.
Het mag echt niet meer dan 125 kosten, vandaar valt de Immortal gold af..
Bestel hem bij vuurwerk orthen, mogelijkheden zijn:

- Cruel traction (€125)
- Rambam ((€75)
- Zena box (€75)
- Zena revolution (€125)
- Transbomber (€99)

Zelf dacht ik aan de zena revolution, maar ben erg benieuwd welke box jullie aanraden :yes:

Dan zou ik voor de Cruel Traction gaan :)

Ik ben nog op zoek naar cakes en 1 showbox. Ik heb in 't verleden al buurt assortiment gehad, ES, 4 seasons, cruel traction. Deze dus niet, maar wel iets vergelijkbaars. Iemand tips/ideeën?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan