Mavcovic
VWC lid
Road Riot of Big Momma?
Big Momma: Meer afwisseling.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Road Riot of Big Momma?
Ik heb alles compleet behalve een pijlenpakket en eigenlijk een sierpakket (Fonteinen alleen zijn prima). Heeft iemand enig idee welke ik zou moeten kiezen? Ik weet dat fonteinen nooit geweldig zijn, maar misschien zijn er pakketten die uitblinken??
Ik heb een dubieuze vraag:
Voor het einde van mijn Pyro show heb ik nog een goeie afsluiter nodig.
Eentje om nooit te vergeten. Afgelopen jaar gedaan met een karton Happy Thunder Q en karton Raw Whistler. Alles is mogelijk het hoeft niet perse knalcakes/fluitcakes het mag ook totaal anders!
Laat de ideeën maar komen!
Welke waaier knal cake is het "Beste"/"Hardste"
Final Fate (Wolf) / Final Order (Wolf) / Titanium Thunder (EVO)
Welke knalcake I shape knalt het "Hardste"?
Hier kan je kiezen uit: Wolff/Evo/Zena/Vuurwerktotal collecties
Welke fluitcake is prijs/kwaliteit het beste?
bijv: Raw Whistler / Return of the Phoenix en uit deze Wolff/Evo/Zena/Vuurwerktotal collecties?
hallo ,
ik heb eigenlijk van een simpele vraag een moeilijke vraag gemaakt , en hij luid als volgt.
ik was van plan nog 3 of 4 cakeboxen bij te bestellen waarvan 1 doorlonten en de andere 3 dan los te schieten . ik dacht zelf aan
zena vuurwerk
Kracherblitz 2x (1x los 1x doorgelont) 59,95 ps
Donnerblitz. 69,95 ps
SturmBlitz 89,95 ps
nu was eerst mijn vraag aangezien ik er weinig van kan vinden is is de sturmblitz zoveel beter als de krachterlitz of donnerblitz , en zijn er voor die prijzen geen betere boxen beschikbaar ?
ik woon in regio Capelle/rotterdam dus heb redelijk wat winkels en collecties tot mijn beschikking .
ik hoor graag van jullie
groetjes
Stef
Ik vond de Kracherblitz een aardige box, maar ook niet meer dan dat. De cake met goud was prachtig, maar de rest vielwat tegen. Leuke salvo"s maar de boeketjes waren gewoon klein. Sluit me helemaal aan bij Joppiesaus. De Zena Mayhem is een mooie gevarieerde box met grote boeketten.betaal je ietsje meer, maar het verschil is meteen zichtbaar
Wat is dit jaar dé cakebox? Budget 150-200. Vorig jaar was de HardstyleBox en Gangster-nogwat wel stoer, maar dit jaaar nog wat leukers op de markt?
Escape from hell van vuurwerkmania? Maar die moet je wel met de juiste korting te pakken zien te krijgen. Anders eventueel de Bad #ss box van vuurwerkmania of de Tsunamibox van rubro? Van vuurwerktotaal vind ik de rebound box persoonlijk ook erg mooi!
Hallo vuurwerkfreaks,
Ik wil nog een leuke bestelling plaatsen bij haokan vuurwerk van ongeveer 50 euro.
ik wil hier nog graag siervuurwerk voor.
wie kan mij helpen bij het maken van een lijstje?
mag 1 grotere cakebox zijn of meerdere kleintjes.
ik hoor het graag van jullie
Ik ben even uitgegaan van Haokan Pijnacker. Ik ben tot het volgende 3 lijstjes voor je gekomen:
Lijst 1 €48,90:
1x Scar Vuurwerkmania €16,95
1x Venom Vuurwerkmania €16,95
1x Werewolf Vuurwerkmania €15,00
Lijst 2 €52,40:
1x Super Cluster Rubro €18,50
Lijst 3 €53,85:
1x Zena Nr.1 €19,95