Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Persoonlijk vind ik de Cruel traction(2100 gram) een zekerheidje en staat bij menig vuurwerkliefhebbers wel hoog aangeschreven. Anderzijds heb je voor 40 euro meer de Escape from Hell 2x zoveel kruit en meer schoten wat je project ten goede komt.Ik zou voor optie 2 gaan. Ben benieuwd hoe de rest erover denkt![]()
Persoonlijk vind ik de Cruel traction(2100 gram) een zekerheidje en staat bij menig vuurwerkliefhebbers wel hoog aangeschreven. Anderzijds heb je voor 40 euro meer de Escape from Hell 2x zoveel kruit en meer schoten wat je project ten goede komt.Ik zou voor optie 2 gaan. Ben benieuwd hoe de rest erover denkt![]()
Hee jongens!
Ik heb een vraag. Niet perse om een product maar meer om een volgorde van te schieten producten.
Ik heb dit jaar 7 boxen namelijk:
Geisha:
Freestyle box
Escape from hell
Rubro event:
Triple treasure
Horizon z3
Transbomber box
Pangu:
Smash box 3
Garden party 3
Nu wil ik om 00:00 4 boxen schieten, de rest in de avond.
Welke zal ik tot 00:00 bewaren?
Ik dacht sowieso aan de escape from hell, wat jullie?
Sunbeam 1 of Sunbeam 4 ?
Schijnt dat ze ook niet overal even goed presteerden? Dus misschien zit daar ook nog verschil in dan enkel de kleur bij dezen?
Vraagje aan de kenners: weet iemand een mooie cake (geen cakebox) met mooie gouden boeketten liefst meerdere salvo's? De 3e cake van de cakebox Color Cream van Vuurwerkmania vind ik zo vet, maar helaas niet los verkrijgbaar. Weet iemand een cake die er op lijkt?