Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik zou er nog wat kleur achteraan gooien, die Scala 100A zou dan inderdaad een mooie optie zijn maar verkrijgbaarheid... Een mooi alternatief is dan de 1.2" Glitter Willow 2 Colorz en die is nog wel te vinden. Wat ook een leuke combi zou kunnen zijn is de Rainbow / Something Different.Ik ga met 4 color crosettes van pyroshow een crosette compound maken. 1-1-2 ga ik ze schieten, maar ik zoek nog iets om erachteraan te plakken zodat het een dubbele compound wordt. Zat te denken aan crackleking maar die is misschien even te ruig. Suggesties voor een andere compound zijn welkomde volgende opties kan ik alvast zeggen gaat niet gebeuren.
- fire festival
- tailgate fan
- scala 100a (graag gewild maar kan ik niet aankomen dit jaar)
Een aantal keer de ROTP en een aantal Cairo hier. Twijfel om ze na elkaar te schieten, of tog gelijktijdig. Wat zouden jullie doen?
Fire Valley?Ik ga met 4 color crosettes van pyroshow een crosette compound maken. 1-1-2 ga ik ze schieten, maar ik zoek nog iets om erachteraan te plakken zodat het een dubbele compound wordt. Zat te denken aan crackleking maar die is misschien even te ruig. Suggesties voor een andere compound zijn welkomde volgende opties kan ik alvast zeggen gaat niet gebeuren.
- fire festival
- tailgate fan
Ik ga met 4 color crosettes van pyroshow een crosette compound maken. 1-1-2 ga ik ze schieten, maar ik zoek nog iets om erachteraan te plakken zodat het een dubbele compound wordt. Zat te denken aan crackleking maar die is misschien even te ruig. Suggesties voor een andere compound zijn welkomde volgende opties kan ik alvast zeggen gaat niet gebeuren.
- fire festival
- tailgate fan
Ik ben van plan 2x Caïro in VIk zit nog een beetje te broeden op de afsluiter. Hoe zouden jullie een karton Caïro's + 2x Hellfire Thunder schieten? Of zouden jullie nog wat toevoegen of juist weglaten?
Klinkt goed, lekkere chaos.Ik ben van plan 2x Caïro in V
Daarna 2x Hellfire Thunder + 1x E-Pulz
Daarna 4x Caïro in V 2/2 met een Red Alert er doorheen.
Poh al die kartonnen CC's, dat belooft veel mooie video's begin volgend jaarIk zit nog een beetje te broeden op de afsluiter. Hoe zouden jullie een karton Caïro's + 2x Hellfire Thunder schieten? Of zouden jullie nog wat toevoegen of juist weglaten?
Zoals Peter333 ook al aangeeft zal er van de Red Alert weinig overblijven als je die door de Cairo's heen schiet. De Red Alert leent zich er echter prima voor om solo te schieten vóór de Cairo's. Fluiters kun je wel door de Cairo's heen schieten en wat ook nog kan is meerdere snelle 20mm cakes met veel kleur die dan als het ware een laag onder de Cairo's vormen.Ik ben van plan 2x Caïro in V
Daarna 2x Hellfire Thunder + 1x E-Pulz
Daarna 4x Caïro in V 2/2 met een Red Alert er doorheen.
ROTP (evt meervoud) er nog bij wellicht?
Poh al die kartonnen CC's, dat belooft veel mooie video's begin volgend jaar
Persoonlijk zou ik de hellfires voor de CC's schieten. Zo kun je er goed van genieten en is dit een soort intro naar de harde klappen die gaan volgen, maar zie ook veel beeldmateriaal waarbij de rauwe fluiters erdoorheen gaan, geeft ook flinke chaos. Het is er dan wel veel sneller doorheen allemaal.
Wat betreft de Brasilian Box is de Disturbed van Wolff een goede vervanger, of de Viva la Vita (schijnt een omlabeling te zijn). Of anders de Big Valk 19/Mega Big 19 van Outlet. Ook enorme beukers.Wat zouden jullie aanraden? Ik vond de Winternight, colorfull city en de Brasilian box altijd wel mooi maar deze zijn er niet meer. Wat zouden jullie nu aanraden om deze te vervangen?
Dank je wel. Wel een aardige bedragen zeg voor de Disturbed en de Viva la Vita. Dan zou ik eerder voor de Big Valk 19 gaan of de six box van Breda vuurwerk. Is de Six Box van Bredavuurwerk ook vergelijkbaar of echt een slag minder?Viva la Vita
Op zich goede cakeset als ik zo lees. Maar 25 mm en absoluut een klasse minder. Dan zou ik echt voor die Big Valk 19 gaan voor €15 meer bij vuurwerkperdoos.Dank je wel. Wel een aardige bedragen zeg voor de Disturbed en de Viva la Vita. Dan zou ik eerder voor de Big Valk 19 gaan of de six box van Breda vuurwerk. Is de Six Box van Bredavuurwerk ook vergelijkbaar of echt een slag minder?
Wat zouden jullie aanraden? Ik vond de Winternight, colorfull city en de Brasilian box altijd wel mooi maar deze zijn er niet meer. Wat zouden jullie nu aanraden om deze te vervangen?