Hulp nodig bij het maken van je show/project?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zelf ook een vraag, ik heb nu al een leuk lijstje met artikelen voor aankomende jaarwisseling.
00:00uur natuurlijk de eigen show, qua opbouw (het einde) aardig in gedachten hoe ik het wil hebben echter na de start van de fontijnen ( heb ik o.a. staan:
- Metalion blitz, mania
- Full Assault, wollf
- Ocean of lights, Evo

Ik begin dus met fontijen 4a5x Crystal Crackling in combi met Mad riot en EVO bengals maar daarna .....( zie bovenstaande 3 artikelen)?
Allicht de whistling rainbow een leuke toevoeging mocht je deze voor een schappelijke prijs kunnen krijgen, past allicht zowel aan het begin als aan het einde!

Turbo display box 100 of 200 (voor het tempo) & magic crossetes van wolff (waaier) voor de kleur,

Zomaar wat suggesties, succes!

• Like
Waarderingen: BENZ
Je wil er dus wat bij Knetter, stel dat ik het volgende erbij heb ;)
2 x Dumbum
Fire Festival
Twilight
Skyward
Full Assault
Splitting Rainbow
Royal Match
Transbomber
Obsessed
Furious
Hardcore Helium
Scream - Pangu
Ocean of lights
Glitter willow 2 colors
2x Break out
Dan zou ik daar wat van in de show stoppen :)

3x Dream Chaser in kleine W
Fire Festival
3x Decibel in W
Splitting Rainbow
2x Break Out
4x Visions of Ecstacy
Hardcore Helium
Scream + 3x Cairo Crackling in kleine W

Dan zou ik daar wat van in de show stoppen :)

3x Dream Chaser in kleine W
Fire Festival
3x Decibel in W
Splitting Rainbow
2x Break Out
4x Visions of Ecstacy
Hardcore Helium
Scream + 3x Cairo Crackling in kleine W
Das een lekkere show hoor!
Wel wachten met de Caïro’s tot de laatste cake van de Scream. Of de Scream aan zetten tijdens de Hardcore Helium zelfs. De Scream duurt 2 minuten haha

heren, zou graag wat hulp willen..zit eraan te denken dit jaar ook een 18:00 uur show te maken.

Hoe doen jullie dit?

Steken jullie de cakes 1 voor 1 af?

Lonten jullie door? Zo ja hoe? Hoofd aan reserve etc?

Of gebruiken jullie visco?

Hoor het graag, thanks
Doorlonten is ten strengste verboden!:copper:
Net als het voor handen hebben van verschillende soorten lont :copper:

Mijn advies: beschermende kleding aan, bril op, adrenaline aan en fakkelen maar!

Veiligheid is het belangrijkste. Als je geen ervaring hebt met (veel) vuurwerk moet jij jezelf afvragen of het verstandig is om een perfecte show te willen schieten. Het publiek vind het waarschijnlijk hoe dan ook geweldig. Is jou het risico van gewonden waard? Wat als iemand anders gewond raakt door jouw knulligheid?

Als liefhebbers van vuurwerk hebben wij een voorbeeldfunctie. Nederland laten zien hoe ongelofelijk mooi vuurwerk is!
En dus niet er voor zorgen dat je de volgende dag op het nieuws een GroenLinkse meneer jouw prutswerk hoort benoemen als hét voorbeeld waarom vuurwerk verboden zou moeten worden.

Ik twijfel niet aan je intenties, maar begin klein. Zou blijft vuurwerk leuk voor jou en je toeschouwers.

Vorig jaar had ik een showtje op een grote parkeerplaats gegeven en het publiek stond in de breedte. In plaats van voor naar achter te werken, werkte ik van links naar rechts, maar zigzaggend dus box 1 helemaal links, box 2 helemaal rechts, box 3 weer naast box 1 en box 4 weer naast box 2. Zo was er altijd wel wat afstand, je moet wat meer lopen, maar het is wat veiliger.

heren, zou graag wat hulp willen..zit eraan te denken dit jaar ook een 18:00 uur show te maken.

Hoe doen jullie dit?

Steken jullie de cakes 1 voor 1 af?

Lonten jullie door? Zo ja hoe? Hoofd aan reserve etc?

Of gebruiken jullie visco?

Hoor het graag, thanks
Als je met de hand gaat fakkelen (doorlonten mag niet) kun je het beste een groep links en een groep rechts zetten. Zet de cakes/compounds bij voorkeur in rijtjes achter elkaar met voldoende afstand. Op deze manier kun je telkens als je aan de ene kant iets aangestoken hebt direct naar de andere kant lopen waar je de volgende aan gaat steken. Zo kun je snel achter elkaar stoken en toch zelf voldoende afstand houden.

Even een idee peilen, heb 2x red maroon, idee was om deze los per 2 te schieten, maar zit er nu aan te denken deze te combineren met als klein "projectje".

1x Blue Maroon
2x Red Maroon
2x DumBum 64 (salute)

Gewoon in deze volgorde. Denk dat het een mooie opvolging geeft als je eerst de blue maroon doet en vervolgens 2x red marroon en afsluiten met 2x bumbum.

goed idee? :)

Even een idee peilen, heb 2x red maroon, idee was om deze los per 2 te schieten, maar zit er nu aan te denken deze te combineren met als klein "projectje".

1x Blue Maroon
2x Red Maroon
2x DumBum 64 (salute)

Gewoon in deze volgorde. Denk dat het een mooie opvolging geeft als je eerst de blue maroon doet en vervolgens 2x red marroon en afsluiten met 2x bumbum.

goed idee? :)

Klinkt prima!

Een aantal keer de ROTP en een aantal Cairo hier. Twijfel om ze na elkaar te schieten, of tog gelijktijdig. Wat zouden jullie doen?

Dat ligt eraan wat je wilt bereiken. Tussen 2 producten die na elkaar gaan is dat geen of weinig. Tussen I-shape producten die tegelijk gaan is dat bij mij weer afhankelijk van de effecten en grootte van de effecten, bij 30mm compounds zal het 10 tot 15m zijn, bij 20mm compounds eerder rond de 5m.
Dank je, even een grotere straat uitzoeken😂

Dank je, even een grotere straat uitzoeken😂
Als je tegelijk wilt schieten en de breedte is beperkt kun je ze ook in een kleine V of W vorm zetten. Zorg dan wel dat je daar iets stevigs voor maakt en ga niet lopen prullen met losse plankjes of zo, er komen behoorlijke krachten aan te pas.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan