Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wie wou mij kunnen helpen of heeft tips voor mij. Ik heb in totaal 12 compound, waarvan enkele dubbel. Nou wil ik qua boxen eindigen met 2 x de transbomber. Als finale heb ik een karton (8) Secret Salute van Rubro en een karton Wicked Whistle (6) van Vuurwerktotaal gekocht. Ik twijfel enorm wel karton na de 2 x transbomber moet en met welk karton ik het beste kan afsluiten.
Kijk, dat zijn goede tips, nu al blij dat ik me gisteren heb aangemeld. Zo heb ik er eigenlijk niet naar gekeken, maar dat is zeker een goede optie. Ik heb al 1 Special#4 in bestelling staan, maar eens een tweede overwegen want kan me daar zeker in vinden.
Ik heb dus een karton Wicked Whistel besteld, zou dat geen overkill zijn als je dat als opening doet ?
Kijk, dat zijn goede tips, nu al blij dat ik me gisteren heb aangemeld. Zo heb ik er eigenlijk niet naar gekeken, maar dat is zeker een goede optie. Ik heb al 1 Special#4 in bestelling staan, maar eens een tweede overwegen want kan me daar zeker in vinden.
Ik heb dus een karton Wicked Whistel besteld, zou dat geen overkill zijn als je dat als opening doet ?
Ik zou ze dan 2x 3 schieten met een paar meters er tussen. Ook zeker geen slechte optie om deze schatjes op 2 momenten in je show te gebruiken. Als opening zijn ze echt leuk, omdat de kleuren blijven hangen. Probeer een beetje in een kleurthema te blijven en sluit deze wellicht weer af met Wicked Whistles om vervolgens over te gaan op een andere thema om maar wat te noemen. Overigens heb ik ook een kartonnetje van de Wicked Whistle. Ik denk dat ik ze dus inderdaad 2x 3 ga schieten als afsluiting op mijn kleurenthema en over te gaan naar de pre-finale.
Onderdeel van mijn rode show:
Spider tail fan
Red fury in blue
White red rebel
Triple Thunder Stars
Nu hoor ik toch mixed verhalen over de White Red Rebel.
Ik zou graag de willows van de Red Fury in Blue combineren met de salvo's van Triple Thunder Stars.
Heeft iemand een (voornamelijk) rood idee als alternatief voor de White Fury in Red?
Ik ben bezig met mijn eigen showtje. We zullen de hele
Avond stoken maar ik wil om 00:00 gelijk even vlammen.
Het idee:
Katan special4 (iedereen even wakker schudden)
Katan special1
2xtransbomber
Kleine stilte
Karton secret salute (tegelijk)
Of:
Katan special 1
2x transbomber
Karton secret salute + Katan special 4 tegelijk)
Hebben jullie tips of andere suggesties.
Zeer eens met Yorick zijn suggestie!
Maar met jouw producten zou ik de volgende 2 opties overwegen.
optie 1:
- Special 1
- 2x Secret Salute
- 2x Transbomber (eventueel in V-shape)
- 6x Secret salute + Special 4
Dan lijkt het namelijk alsof de 2x Secret Salute al de finale is, maar klap je er daarna nog 10x zo dik overheen! En het verschil 6 of 8 in de finale, icm special 4, zie je helemaal niet
Optie 2 (mits je een beetje handig bent)
- Cake 1 en 2 van Special 4 (tegelijk, wakkerschudden!)
- 2x Transbomber cake 1 - 3
- Karton Secret Salute (matcht leuk met de salvo's van TB cake 3)
Kleine stilte
- 2x Transbomber cake 4 + cake 3 en 4 Special 4 beide lonten tegelijk ontstoken
En de special 1 los, niet in je finale.
Thx gasten! Het overwegen waard idd!
Nu heb ik vandaag in een positieve bui besloten om nog 2x of paar blokjes erbij te halen +- 200,- euro.
Dus kom maar door!
Zat zelf nog te denken om eerst te starten op de grond met 2x Kamado dragon fontein
Het idee van een finale met een karton SS & de special 4 vind ik top. Dat karton SS gaat sowieso enorme indruk maken. Mijn voorkeur, zou zijn om die special 4 te veranderen naar meerdere Wicked Whistle. Ik heb deze combinatie ooit al eens in een show gezien en dat is echt fantastisch. De fluit is misschien niet zo goed als de Special 4 maar de combinatie tussen de kleuren en de hoevelheid chaos onderaan met je SS is echt top.
Bekijk bijlage 63893
edit: geen idee in welke hoeveelheid deze foto is maar sowieso geen karton. Denk 4 SS en 2 wicked whistle
Ik ben bezig met mijn eigen showtje. We zullen de hele
Avond stoken maar ik wil om 00:00 gelijk even vlammen.
Het idee:
Katan special4 (iedereen even wakker schudden)
Katan special1
2xtransbomber
Kleine stilte
Karton secret salute (tegelijk)
Of:
Katan special 1
2x transbomber
Karton secret salute + Katan special 4 tegelijk)
Hebben jullie tips of andere suggesties.
Thx gasten! Het overwegen waard idd!
Nu heb ik vandaag in een positieve bui besloten om nog 2x of paar blokjes erbij te halen +- 200,- euro.
Dus kom maar door!
Zat zelf nog te denken om eerst te starten op de grond met 2x Kamado dragon fontein