Hulp nodig bij het maken van je show/project?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou, vraagje dan maar.
In principe staat de gehele finale al vast. Als ultieme afsluiter gaat er een combinatie komen van, hopelijk, heel wat Terremoto 36s/10s/1s. Ik was van plan dit te gaan ondersteunen met een goed aantal Wicked Whistle, maar de tijdsduur...

Wat zouden jullie doen? Qua Terremoto wordt het waarschijnlijk 36s (6x) > 10s (4x) > 1s (4x). Qua winkels maakt het niet heel veel uit, ik rijd dit jaar vooral in het noorden/midden/oosten.

Ben benieuwd! :)
Wat precies je vraag is, is me niet helemaal duidelijk maar als je een wicked whistle zoekt met meer tijdsduur dan is er de Klasek Screaming UFO's (wel naargeestig duur)

Wat precies je vraag is, is me niet helemaal duidelijk maar als je een wicked whistle zoekt met meer tijdsduur dan is er de Klasek Screaming UFO's (wel naargeestig duur)

De vraag is uiteindelijk welke fluitcake jullie zouden kiezen. Toch de special 4 eronder plakken? Of de Rotp? De Wicked Whistle? Etc.

Ik zoek uiteraard wel naar iets betaalbaar, daar de meeste producten al binnen zijn. :)

Nou, vraagje dan maar.
In principe staat de gehele finale al vast. Als ultieme afsluiter gaat er een combinatie komen van, hopelijk, heel wat Terremoto 36s/10s/1s. Ik was van plan dit te gaan ondersteunen met een goed aantal Wicked Whistle, maar de tijdsduur...

Wat zouden jullie doen? Qua Terremoto wordt het waarschijnlijk 36s (6x) > 10s (4x) > 1s (4x). Qua winkels maakt het niet heel veel uit, ik rijd dit jaar vooral in het noorden/midden/oosten.

Ben benieuwd! :)

Dat gaat een mooie salute finale worden zeg. Ook van plan het te filmen? Erg benieuwd namelijk.

Wicked Whistle is zeker een fijne cake, al vraag ik me af of die hier wel goed tot zijn recht komt.

Na het lezen van jouw post kwamen er meteen 2 fluit cakes in me op.

De Raw Whistler van Zena NL. Vorig jaar met een aantal tegelijk tijdens de finale van de demo gezien en dit was echt geweldig. Gigantisch schelle en harde fluiters en een prima tempo. Duurt als het goed is zo'n 18-20 sec. Op onderstaande film te zien vanaf 3:57 min. Met 2 achter elkaar heb je dus bij benadering dezelfde tijdsduur als 1 Terremoto 50sh.

Cake 2 waaraan ik dacht is de Space Project 54 sh van RedWire. Deze is dit jaar in prijs verlaagd en kost slechts €19,95. Hiermee creëer je als het ware een soort fluitsalvo's, want voor een cake schiet hij in een vrij constant tempo de rijen in fanshape weg. Ik denk dat dit echt een toevoeging is aan de finale.

Hierbij een te gekke straatfilm van Martino:

Ik weet niet wat je bugget hier voor nog is ? En wat je zou willen natuurlijk. Je kan in 1 keer de gas kraan open draaien en erna echt alleen salutes als einde hebben. Of dat het gelijkelijk gaat.

Gas kraan open , zou ik zelf voor wicked whistel gaan omdat het chaos creërt en de kleuren een mooie aanvulling is.

Opbouwend zou ik beginnen met 3x 3 stage whistel cake van red wire gevolgd door wiz streak van red wire met de overgang van de terremoto 10sec naar 1 sec devil screams.

Danku heren. Zeer goede opties! We gaan nog even puzzelen met het budget!

Edit: Ik heb zojuist even gekeken en zie de raw whistler voor een zeer aantrekkelijke prijs staan. Daarnaast een goed tempo en lekker schel. In the fan shape zie ik ook wel wat, die komt er misschien wel bij. Met o.a de triple x, rainbow chry, snowstorm 1.0, W-triple layer & mythology box (paar van deze boxen x 2 :)) zie ik een leuk projectje tegemoet.

Wat betreft het filmen, ik ben iemand die het vuurwerk ervaart en of het gefilmd zal worden is afhankelijk van de buurjongens, vrienden en familie :p

Danku heren. Zeer goede opties! We gaan nog even puzzelen met het budget!

Edit: Ik heb zojuist even gekeken en zie de raw whistler voor een zeer aantrekkelijke prijs staan. Daarnaast een goed tempo en lekker schel. In the fan shape zie ik ook wel wat, die komt er misschien wel bij. Met o.a de triple x, rainbow chry, snowstorm 1.0, W-triple layer & mythology box (paar van deze boxen x 2 :)) zie ik een leuk projectje tegemoet.

Wat betreft het filmen, ik ben iemand die het vuurwerk ervaart en of het gefilmd zal worden is afhankelijk van de buurjongens, vrienden en familie :p

Noorden, midden, oosten.... Ik moet aan de Horn Whistlers van Pangu denken, welke in Koekange nog staat. Zou denk ik een hele mooie toevoeging zijn aan jouw leipe finale!
En wat dacht je van een xx aantal The Scream van Wolff? Jaag die de lucht in, tegelijk met de 1 seconde Terremotto's en je hebt geen idee wat je overkomt! The Scream kun je regio Twente ook wel vinden, als je toch die kant op moet rijssen :wink:

Denk dat bovenstaande producten nóg meer chaos geven dan bijvoorbeeld de Raw Whistler. Hoewel dat natuurlijk ook gewoon een topppertje is met meerdere tegelijk! Benieuwd naar het eindresultaat!

Dilemma...

Ik wil de Evo Force One en de Pyro + Papel achter elkaar schieten. En eventueel 2 Transbombers als finale..

Wat is de juiste volgorde?

Dilemma...

Ik wil de Evo Force One en de Pyro + Papel achter elkaar schieten. En eventueel 2 Transbombers als finale..

Wat is de juiste volgorde?

Zoals er nu staat denk ik. P&P is denk ik persoonlijk dikker dan de EFO. EN lekker chaos daarna met de transbombers.

Ik denk ook dat het precies in die volgorde moet laten staan, zou het zelf niet anders doen.

Heren, nogmaals bedankt voor al het advies. Met de kartonactie van Vuurwerk Outlet met de Wicked Whistle wordt het waarschijnlijk toch de Wicked Whistle. :) De three stage Whistle ga ik denk ik onder de Terremoto 36s drukken.

Van de volgende produkten ga ik een project maken.

2x The Scream-Wolff
2x Street Muscle-VWT
2x Wicked Whistle-VWT
2x Thunderstorm-Eurostar
2x Crystal-Broekhoff
1x Crossed-VWT
1x Ultimate-VWT
1x Outlander-Wolff
1x E-Pulz-VWT
1x Wiper-Weco
1x Space Project-RedWire

Zelf dacht ik het volgende:

2x The Scream
1x Outlander + 1x Wiper
2x Crystal +1x E-Pulz (overlopend)
2x Street Muscle
1x Space Project
1x Crossed
2x Wicked Whistle
1x Ultimate
2x Thunderstorm (gekieteld)

Nieuwe frisse input is welkom.
(Volgorde/cake erbij/cake eraf)

Ik vind het soms mooier als er een duidelijk verloop is naar een finale toe. In deze setup begin je bij I shape en eindig je met een fanshape. Ik zou daarom de W shape Dominator na de Code Red doen. De laatste cake van de Code Red is een waardige afsluiter van een serie I shape cakes.

Ik zou hem denk ik ook omdraaien. De W-Shape Dominator is toch wel kort en "intensief". Ben bang dat de Code Red een beetje ondergesneeuwd wordt door de W-shape Dominator. Daarnaast, zoals hierboven aangegeven, is de laatste cake van de Code Red wel lekker als afsluiter van de I-shape reeks!

Thanks voor de feedback, de W-shape dominator bleek toch wat heftiger dan ik dacht, dus ook beter om die na de Code Red te doen.

Hier ons 10uur project van afgelopen jaar.
Heerlijk om zo de dag te beginnen meer mensen die nog steeds een 10 uur project doen?

Laatst bewerkt door een moderator:
Hier ons 10uur project van afgelopen jaar.
Heerlijk om zo de dag te beginnen meer mensen die nog steeds een 10 uur project doen?

Hij gaat lekker zeg! Geweldig project. Goed getimed ook.
Ik maak ook elk jaar wel iets van een 10 uur project, hoewel ik dit jaar de grootste daylight show om een uur of 14 ga schieten.

Wat kan ik het beste als finalebak stoken?

Supernaut funke 1 of 2
Firebal funke
3 keer de transbomber rubro

Zat zelf te denken de firebal:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan