Hulp nodig bij het maken van je show/project?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik wil een fluitprojectje maken. Ter beschikking:

2x Howling wolf van Bezerk
2x Sky screamer 2.0 van Vulcan
1x Gigatronix van Broekhoff

Bij een goed idee hier nog 1x of 2x the scream van Wolff.

Mijn eigen idee:

Howling wolf 2x ná elkaar
Sky screamers 2.0 2x ná elkaar
Screamer 1x

Ik ben zo bang dat meerdere teglijk niets toevoegd, en het op deze manier een lekker irritant minuutje wordt...?

Wat je kan doen is met de Gigatronix beginnen, en tijdens die de andere cakes schieten. Lekker chaos en heeeel veel shots tegelijk!
Dan ga ik met je mee in de volgorde:
- 2x Howling Wolf tegelijk
- 2x Sky Screamers 2.0 na elkaar
- 2x The Scream Wolff tegelijk

Eventueel kun je met The Scream van Wolff nog een at-once knalcakeje toevoegen? Als echte afsluiter? Een soort Thunderstorm, een cruel cannon, een finale editie Delicious THunder / Secret Salute? Opties opties opties hahaha

Ik zou iig beginnen met de gigatronix, er is geen grotere actie climax als er een missie bakje door pruttelt. Kan de show/prjoect nog zo mooi zijn, als dat gebeurt haak ik direct af. Dus zou daar mee beginnen, dan de sky Screamer na elkaar schieten zodat je de tijdsduur wat rekt en dan The Screem tegelijk als afsluiter. Denk dat je zo het meeste plezier eruit haalt.

Inderdaad, zoals Wesley aangeeft geeft dat een anticlimax. Die gold mine color comet zou overigens wel vóór de finale kunnen om het aan te kondigen.
Voor de finale wou ik 8 secret salute doen met combi special4 misschien ga ik ermee beginnen en tussendoor nog eentje voor een rustmoment

Ik zou iig beginnen met de gigatronix, er is geen grotere actie climax als er een missie bakje door pruttelt. Kan de show/prjoect nog zo mooi zijn, als dat gebeurt haak ik direct af. Dus zou daar mee beginnen, dan de sky Screamer na elkaar schieten zodat je de tijdsduur wat rekt en dan The Screem tegelijk als afsluiter. Denk dat je zo het meeste plezier eruit haalt.

Ik overwoog eigenlijk om de tronix er niet in te betrekken, en de howling wolf er nog voor te zetten. Dan heb je schot voor schot, salvo's, at once.

Ah ok, dat is natuurlijk nog beter. Dan ga je zeker een mooi project maken met goede toppers. Ben benieuwd hoe het gaat bevallen.

Collega’s,

Ik ben op zoek naar de perfecte volgorde van mijn boxen om 24:00 uur.
Mijn lijst is als volgt:(in willekeurige volgorde)

Magnum w triple layer
Triple x
1,2 mystic display box
Evo bomber
Evo snowstorm 1.0
Katan special 4
Pangu colourful city
Pangu mad max

Er is nog budget voor wat extra. Een mooie 30 mm doos maar heb nog geen idee welke.
Zou ook een karton van iets tegelijk kunnen worden. Of een extra snowstorm 1.0
Ik denk iig starten met de special 4?
Mogelijk haal ik de mad max en backfire rudebox er uit vanwege het kleinere kaliber en stook ik die savonds.

Collega’s,

Ik ben op zoek naar de perfecte volgorde van mijn boxen om 24:00 uur.
Mijn lijst is als volgt:(in willekeurige volgorde)

Magnum w triple layer
Triple x
1,2 mystic display box
Evo bomber
Evo snowstorm 1.0
Katan special 4
Pangu colourful city
Pangu mad max

Er is nog budget voor wat extra. Een mooie 30 mm doos maar heb nog geen idee welke.
Zou ook een karton van iets tegelijk kunnen worden. Of een extra snowstorm 1.0
Ik denk iig starten met de special 4?
Mogelijk haal ik de mad max en backfire rudebox er uit vanwege het kleinere kaliber en stook ik die savonds.

Afsluiten zou je moeten doen met een echte beuker, daar is de W-Triple Layer het meest voor geschikt denk ik. Het begin kun je starten met herrie (Special #4) maar ook om er rustig in te komen (bijvoorbeeld Mad Max). Mijn keuze zal uitgaan om de Special #4 te schieten vóór de Triple W-Layer.

1. Mad Max
2. Colorull City
3. Evo Bomber
4. Evo Snowstorm 1.0
5. Triple X
6. Katan Special #4
7. Triple W-Layer

Mystic Display Box inderdaad los schieten!

Je hebt een mooie lijst met boxen! Wordt sowieso een mooie show, ongeacht de volgorde. Ik zou het zelf zo aanpakken:

A*
Pangu mad max
Pangu colorful city
1,2 mystic display box
Evo snowstorm 1.0
Katan special 4 (Instarten met de laatste cake snowstorm)
Magnum w triple layer
Triple x
B*

Evobomber zou ik los doen. Zie ik niet goed in het geheel passen en is een lekker blokje om om 18.00 mee te beginnen!

A= kijk eens naar een rustig begin. Denk aan de Barbary lion van luypaers, met dikke sierlijke tails! Of de something different van wolff, ook gaaf! Een waaier zou ik daar sws doen, dan wisselt dat lekker af met de andere producten.

B= een echte finale. Je hebt natuurlijk beste rammers staan met triple x en w triple layer, maar echte chaos mist nog een beetje. Wat dacht je van een karton secret salute? Of een aantal knal cakes gecombineerd met fluiters zoals return of the phoenix? Of, als je er aan kan komen, de Berlin van Vulcan ofzo, een echte afsluiter van deze dikke show!

Allebei erg mooie opties waarvoor dank!

Ik zit qua afsluiting nog te twijfelen welke heftiger is de triple layer of triple x
Wat ergens nog spookt is een tweede snowstorm en die tegelijk als finale?
Bv:

Starten met katan special 4
Mad max
Colourful city
1,2 display box
Triple x
Triple layer
2x snowstorm

Of idd starten met een tails cake icm een crackling chry of de barbary lion, erg mooi

Zo creatief als ik momenteel denk heb ik hier een suggestie voor een opstelling. Je hebt wel echt een mooie selectie aan boxen moet ik zeggen! Kan je eigenlijk alle kanten mee op. Dit is wel een setup die iets meer tijd vereist dan simpelweg alle boxen chronologisch neer te zetten. Hoop dat de uitleg beetje helder omschreven is. :p MDB is dus de Mystic Bounce Display

Begin
1.2 MBD cake 1,4 start met mine en fish effect. Endigt met diverse effecten, overgang naar Ghost
Pangu Mad Max. Overloop van brocade/Blinkers Rood,Wit,Groen naar Multicolor
Pangu Colourful City . Overloop van multicolor spinner naar Willows met rood/blauw
1.2 MBD cake 3. Overloop van Willows met Rood/blauw naar Willows 'multicolor'
Evo Bomber Overloop van Willows 'multicolor' naar 10 shots waaier als opbouw richting finale
Cake 1 tm 5 van Triple X Eindigend met rapid Fire Willow (volgens mij)
Katan special 4
Snowstorm 1.0 Cake 4,3, (Cake 1,2, MBD cake 2 in W shape)
W triple Layer
Cake 6 tm 8 van Triple X (beginnend bij cake 8) eindigend met Brocade waaier.

En tot slot zou ik bijvoorbeeld 4 x The Scream doen of iets dergelijks.

Iemand aanwezig die het leuk zou vinden om mij te helpen met een show? Tips/tricks?
Stuur maar een privé berichtje! Thanks alvast :D

Zoals in een ander topic aangegeven heb ik 3x Avalanche Thunder in bestelling staan. Idee is om die van 1 naar 2 in v-shape te schieten. Nu dacht ik vandaag, hoe mooi zou het zijn als er ook fluiters bij komen. Zit te denken aan de Space Project van Redwire. Duurt even lang als 1x Avalanche Thunder en is ook prima betaalbaar. Het zal dan worden 1x AT naar 2x AT v-shape + Space Project. Volgens mij gaat dat wel een leuke chaos worden. Of hebben jullie misschien andere ideeën?

Zoals in een ander topic aangegeven heb ik 3x Avalanche Thunder in bestelling staan. Idee is om die van 1 naar 2 in v-shape te schieten. Nu dacht ik vandaag, hoe mooi zou het zijn als er ook fluiters bij komen. Zit te denken aan de Space Project van Redwire. Duurt even lang als 1x Avalanche Thunder en is ook prima betaalbaar. Het zal dan worden 1x AT naar 2x AT v-shape + Space Project. Volgens mij gaat dat wel een leuke chaos worden. Of hebben jullie misschien andere ideeën?

Wacht even met bestellen tot een video van de Whistle Thunderstorm online komt! Dat lijkt me een nóg dikkere cake dan die Space Project (en waarschijnlijk iets goedkoper).

Allicht de Three stage whistle van redwire ook leuk, omdat die net als de Avalanche Thunder in salvootjes schiet? Of de Stormchaser, ook in salvo's en met crackling erbij :)

Volgens mij ook! Vind het eigenlijk al een prima combinatie. De omlabeling van de SP staat ook nog op mijn lijstje. Leuk om met crackling cakes te combineren. Is weer is wat anders dan de rauwe fluit.

Hier mijn andere ideeën:

Zombie Zone/Daisy Beam, ook een leuke fluit met crackling en betaalbaar. Alleen niet overal verkrijgbaar.
Triple Riot, VWT omlabeling van the force, 3 trapsfluit met 'salute'.
The Scream, ook wel een mooi slotstuk na de V shape. eerst heftig en dan subtiel met die falling leaves eindigen.
Tosch Pyro 50, geweldige finale cake met fluit, tails, spinners, salutes. Mocht je deze ergens kunnen krijgen, zou ik toch voor deze gaan.:cool:

ik wil met de volgende producten een showtje maken. mischien heeft iemand nog tips of suggesties?

1 x pyro papel vwt
2 x code red vwt
2 x wicked whistle vwt
2 x snapte box zena
1 x peruvian jaguar luypaers
1 x fire festival wolf
2 x return of the phoenix wolf
8 x titanium salute piromax

schietvolgorde:

fire festival
2 x wicked whistle tegelijk
pyro papel
peruvian jaguar
2 x code tegelijk
2 x snapte box tegelijk
8 x titanium salute piromax + 2x return of the phoenix

Laatst bewerkt:
ik wil met de volgende producten een showtje maken. mischien heeft iemand nog tips of suggesties?

1 x pyro papel vwt
2 x code red vwt
2 x wicked whistle vwt
2 x snapte box zena
1 x peruvian jaguar luypaers
1 x fire festival wolf
2 x return of the phoenix wolf
8 x titanium salute piromax

schietvolgorde:

fire festival
2 x wicked whistle tegelijk
pyro papel
peruvian jaguar
2 x code tegelijk
2 x snapte box tegelijk

Gevolgd door de titanium salute en rotp ? Zou hem zelf ook zo schieten !

Nou, vraagje dan maar.
In principe staat de gehele finale al vast. Als ultieme afsluiter gaat er een combinatie komen van, hopelijk, heel wat Terremoto 36s/10s/1s. Ik was van plan dit te gaan ondersteunen met een goed aantal Wicked Whistle, maar de tijdsduur...

Wat zouden jullie doen? Qua Terremoto wordt het waarschijnlijk 36s (6x) > 10s (4x) > 1s (4x). Qua winkels maakt het niet heel veel uit, ik rijd dit jaar vooral in het noorden/midden/oosten.

Ben benieuwd! :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan